Cetelem se proměnil v Hello bank!


Úroveň
Odznak +4
VÍTEJTE V HELLO BANK!

Společně jsme pro vás vybudovali novou banku a uděláme vše proto,
aby se vám s ní hezky žilo.
Chceme vám nabídnout víc. Nejen víc produktů a služeb, ale i víc moderních technologií, víc možností a více cest, kudy se můžete vydat...



* Využívali jste Klientskou zónu a nevíte, jak se nově přihlásit do Hello bankingu? Podívejte se na VIDEO, stačí kliknout sem.

* Vše co vás zajímá o Hello bank!, to nejdůležitější si projděte ZDE ve FAQ


Pokud máte jakékoliv otázky, napište nám :)

Odpovědi: 128

Úroveň
Odznak +2
Zatím na video ani na FAQ není žádný funkční odkaz (ani Chrome, ani MSIE) ...
Úroveň
Odznak +2
Ani nejsou vidět bližší podmínky ke kreditkám ... asi jsou nové stránky ještě příliš syrové.
Úroveň
Odznak
Úrok na spořícím účtu 0,3 % myslíte vážně anebo se jedná jen o nepovedený vtip ? Navíc v IB ještě provokativně píšete: "Získejte svůj spořicí účet během 1 minuty a užívejte si nejlepší úrok na trhu!". Předpokládal bych, že máte úroky alespoň trochu zmapované.
Zatím tedy těžké zklamání a uniká mi tím pádem trochu smysl fóra, kdy se ptáte uživatelů na jejich přání. Doufám, že je to zatím jen nepřipraveností a od 1.11.2017 nás všechny mile překvapíte. Ještě bych měl dotaz, zda budete mít alespoň vyřešeno (pokud se rozhodnu pro Váš účet) rychlé připisování peněz na účet (pro půjčky a kreditní kartu) anebo necháte v platnost Vaše účty (u KB apod.) a člověk bude muset zase čekat 3-4 !! pracovní dny, než se peníze připíší na účet např. kreditní karty (v IB) ?Protože to je něco katastrofálního a doufám, že pokud chcete být bankou, tak na tomto zapracujete. Poslední věc ve kterou doufám bude pro-klientský přístup na zákaznické lince, protože popravdě to nebyla za doby Cetelemu žádná hitparáda. Děkuji za odpovědi.
Úroveň
Odznak +4
jisy napsal/-a:

Zatím na video ani na FAQ není žádný funkční odkaz (ani Chrome, ani MSIE) ...

Děkujeme Vám jisy za napsání, odkazy máme již opravené, funkční.
Úroveň
Odznak +4
jisy napsal/-a:

Ani nejsou vidět bližší podmínky ke kreditkám ... asi jsou nové stránky ještě příliš syrové.

Děkujeme Vám za podnět jisy a na podmínky k Hello kreditce se můžete podívat ZDE: www.hellobank.cz/kreditka/
Úroveň
Odznak +1
Vedeni KK EO.N bude nadale bez poplatku?
Úroveň
Odznak +1
Vidim, ze na nepohodlne prispevky (Gonsor) se neodpovida jako na byvalem mForu. :)
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

Vedeni KK EO.N bude nadale bez poplatku?

Děkujeme Vám za napsání Mirku a ano, podmínky vedení E.ON KK zůstaly stejné, tzn. bez poplatku.
Úroveň
Odznak +4
Gonsor napsal/-a:

Úrok na spořícím účtu 0,3 % myslíte vážně anebo se jedná jen o nepovedený vtip ? Navíc v IB ještě provokativně píšete: "Získejte svůj spořicí účet během 1 minuty a užívejte si nejlepší úrok na trhu!". Předpokládal bych, že máte úroky alespoň trochu zmapované.
Zatím tedy těžké zklamání a uniká mi tím pádem trochu smysl fóra, kdy se ptáte uživatelů na jejich přání. Doufám, že je to zatím jen nepřipraveností a od 1.11.2017 nás všechny mile překvapíte. Ještě bych měl dotaz, zda budete mít alespoň vyřešeno (pokud se rozhodnu pro Váš účet) rychlé připisování peněz na účet (pro půjčky a kreditní kartu) anebo necháte v platnost Vaše účty (u KB apod.) a člověk bude muset zase čekat 3-4 !! pracovní dny, než se peníze připíší na účet např. kreditní karty (v IB) ?Protože to je něco katastrofálního a doufám, že pokud chcete být bankou, tak na tomto zapracujete. Poslední věc ve kterou doufám bude pro-klientský přístup na zákaznické lince, protože popravdě to nebyla za doby Cetelemu žádná hitparáda. Děkuji za odpovědi.

Dobrý den Gonsore,
děkujeme za napsání na komunitu. Jak nám píšete, věta "užívejte si nejlepší úrok na trhu!" se u nového produktu Hello spoření zobrazovala v rámci naší kampaně jen některým klientům. Podnět od Vás se nám líbil a větu jsme již upravili. Také rozumíme tomu, že ne každému se úrok 0,3 % na spořicím účtu musí nutně líbit, je to věc názoru a rozhodnutí necháváme na každém z vás.
K rychlejšímu připisování splátek u Hello půjčky a Hello kreditky - do budoucna s tímto vývojem pro naše klienty určitě počítáme. Rádi bychom tuto službu našim klientům nabídli hned, ale bohužel v současné době to technicky není možné. V případě, že budete nadále nespokojen s poskytnutými službami naší infolinky, prosím napište nám. Je to pro nás moc důležité, protože se chceme i na základě zpětné vazby od vás neustále zlepšovat.
Děkujeme za Váš čas a přejeme krásný den.
Jako, nedovedu si představit ty mouchy v létě... Když teď vlastně nic nefunguje.
Dobrý den. Měla jsem u společnosti Cetelem kreditní kartu. Ale u vás mi to vůbec neukazuje zůstatek k dispozici nic, který jsem tam měla ani mi nepřišly peníze na jiný účet. Chtěla bych se zeptat kde je problém. Děkuji mockrát za odpověď vstřícnost. Vaňharková
Úroveň
Odznak +4
4647914508 napsal/-a:

Dobrý den. Měla jsem u společnosti Cetelem kreditní kartu. Ale u vás mi to vůbec neukazuje zůstatek k dispozici nic, který jsem tam měla ani mi nepřišly peníze na jiný účet. Chtěla bych se zeptat kde je problém. Děkuji mockrát za odpověď vstřícnost. Vaňharková

Dobré odpoledne, paní Vaňharová, děkujeme Vám za zprávu. Omlouváme se, o těchto technických nedostatcích víme a intenzivně pracujeme na nápravě.
Napište mi prosím do soukromé zprávy Vaše telefonní číslo, datum narození a variabilní symbol, kolegové z naší infolinky se s Vámi rádi spojí a poradí. Zároveň Vás požádáme o shovívavost s dostupností našich systémů. V současné chvíli ještě ladíme některé chyby spojené se spuštěním nových systémů banky.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Úroveň
Dobry den,
zde ve foru se objevovaly ruzne sliby o rozsirovani pobockove site, o instalovani vkladomatu apod. Ted, po spusteni Hello bank ale nikde na vasi strankach ani v zadnem dokumentu nevidim moznost, jak na ucet vlozit hotovost. To opravdu nejde??
Filip
Úroveň
Odznak
Děkuji Vám za odpověď. Když tedy píšete, že se jednalo jen o vybrané klienty a větu už jste tedy pro jistotu smazali :-), tak se zeptám, zda nemáte další chybu např. ještě v ceníku u položky "Výběr hotovosti z bankomatu kterékoliv banky v zahraničí" za 125 Kč !!! Jestli tam tiskařský šotek náhodou nepřidal 1 ? Ještě bych se prosím zeptal, když jste se prezentovali, že chcete naslouchat klientům a vlastně jste zřídili toto fórum, jestli se Vám tedy již něco vůbec podařilo aplikovat (co si klienti přejí) anebo jestli něco chystáte, protože zatím mám pocit, že je Vaše nabídka hodně slabá. Ptali jste se, co říkáte na odměny za využívání účtu. Myslím, že tam padly nějaké odměny typu vouchery, peníze na spořící účet apod. Plánujete tedy něco ? V zahraničí Hello bank dává dokonce i nějaké bonusy za založení účtu...Děkuji
Úroveň
Odznak +4
filipz napsal/-a:

Dobry den,
zde ve foru se objevovaly ruzne sliby o rozsirovani pobockove site, o instalovani vkladomatu apod. Ted, po spusteni Hello bank ale nikde na vasi strankach ani v zadnem dokumentu nevidim moznost, jak na ucet vlozit hotovost. To opravdu nejde??
Filip

Hezký den Filipe, děkujeme Vám za dobrý dotaz,
naši klienti mohou vkládat peníze na Hello účet nebo Hello spořicí převodem ze svého současného bankovního účtu, nyní jinou možnost nenabízíme.
Vážíme si rad a tipů od vás v našich - vašich diskuzích a jsme za ně opravdu rádi. Do budoucna (jak už jsme na komunitě psali i díky dotazu od Oldy.K), a to v dlouhodobém horizontu, zvažujeme postupné budování dalších kontaktních center pro naše klienty (v současné době jsou to stále tři kmenové pobočky v Praze, Brně i Ostravě) a bankomatová síť je součástí této strategie.
Také jsme uváděli, že při spuštění našich nových bankovních služeb Hello bank! neplánujeme mít vlastní bankomatovou síť (a vkladomaty), ale víme, že dostupnost ATM a vhodná kombinace všech dostupných kanálů je pro řadu klientů velmi důležitá, proto to aktuálně řešíme a budeme vás rádi informovat, jakmile budeme mít bližší informace.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak
Chtěl bych se zeptat proč jsou jako doklady potřebné pro aktivaci účtu uvedeny kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz a pas.
Pas nepotřebuji protože cestuji pouze po evropské unii a stačí mi občanský průkaz a řidičský průkaz nemám. U všech bank kde jsem si zřizoval účet stačily občanský průkaz a rodný list ??? Platí pro Vás nějaké jiné zákony než pro ostatní banky, popř. můžete uvést zákon, který stanoví, že pro založení účtu jsou potřebné kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz nebo pas? Není mi ani jasné k čemu musím tyto doklady předkládat, když jsem již asi 10 let vašim klientem a mám vaši kreditní kartu, co chcete ověřovat ?????
Děkuji za odpověď
Úroveň
Odznak +1
Místo zalogování se točí jen modré kolečko a po nějaké době dojde k odlogování bankou z důvodu delší nečinnosti klienta.

Jelikož jsem se v pondělí úspěšně zalogoval včetně změny hesla a viděl KK, je výše uvedený stav IB krokem k lepším zítřkům. :)
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

Místo zalogování se točí jen modré kolečko a po nějaké době dojde k odlogování bankou z důvodu delší nečinnosti klienta.

Jelikož jsem se v pondělí úspěšně zalogoval včetně změny hesla a viděl KK, je výše uvedený stav IB krokem k lepším zítřkům. :)

Mirku, děkujeme za zpětnou vazbu a zároveň se Vám omlouváme za dočasné technické potíže s nedostupným internetovým bankovnictvím. V případě čehokoliv dalšího, nám můžete napsat i přes soukromou zprávu.

Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +4
Gonsor napsal/-a:

Děkuji Vám za odpověď. Když tedy píšete, že se jednalo jen o vybrané klienty a větu už jste tedy pro jistotu smazali :-), tak se zeptám, zda nemáte další chybu např. ještě v ceníku u položky "Výběr hotovosti z bankomatu kterékoliv banky v zahraničí" za 125 Kč !!! Jestli tam tiskařský šotek náhodou nepřidal 1 ? Ještě bych se prosím zeptal, když jste se prezentovali, že chcete naslouchat klientům a vlastně jste zřídili toto fórum, jestli se Vám tedy již něco vůbec podařilo aplikovat (co si klienti přejí) anebo jestli něco chystáte, protože zatím mám pocit, že je Vaše nabídka hodně slabá. Ptali jste se, co říkáte na odměny za využívání účtu. Myslím, že tam padly nějaké odměny typu vouchery, peníze na spořící účet apod. Plánujete tedy něco ? V zahraničí Hello bank dává dokonce i nějaké bonusy za založení účtu...Děkuji

Děkujeme za napsání a Váš další podnět Gonsore. Při výběru z bankomatu ze zahraničí je poplatek stanoven na 125,- Kč bez ohledu na to, zda vybíráte třeba 50 EUR nebo 300 EUR kdekoliv ve světě. U ostatních velkých i středních peněžních ústavů na českém trhu byste zaplatil také až 125,- Kč. Některé banky mají dokonce stanoven poplatek s přirážkou procentuelní částky, kterou vybíráte. Doporučujeme vybrat rovnou vyšší částku nebo můžete v zahraničí také platit přímo kartou. Na tyto platby se poplatek v zahraničí nevztahuje. K odměnám, jak jsme si tady psali, stále pracujeme na zlepšování, zatraktivnění našich služeb a samozřejmě tipů, podnětů od vás na komunitě si moc vážíme!
Přejeme Vám příjemné :) cestování s naší kreditní nebo debetní kartou.
Úroveň
Odznak +2
Vaším fixním poplatkem nezohledňujete různé podmínky v různých zemích. Někde je problém platit kartou (malé krámky, venkov ...), někde bankomaty vydávají hotovost jen do nízkého limitu, takže se stejně častějším výběrům nevyhnu a někde prostě nechci vybírat velké sumy z bezpečnostních důvodů. Prostě politika konkurence - např. 80 Kč + 0,5 % mi připadá ke klientům vstřícnější (samozřejmě nejlepší je vybírat za nízký poplatek třeba 9 Kč :) .
Úroveň
Terka.HB napsal/-a:

Některé banky mají dokonce stanoven poplatek s přirážkou procentuelní částky, kterou vybíráte.


Ale prosím Vás, vy přece máte procentní přirážku taky (navíc ke kurzu karetní asociace), akorát jste se nenamáhali ji zveřejnit ani v ceníku, jen se na ni v produktových podmínkách odkazujete na "internetových stránkách banky" a jako bonus se netýká jen výběrů z bankomatu, ale stejně tak i přímých transakcí u obchodníka...

A ano, je fakt, že u velkých peněžních ústavů lze zaplatit až 125 Kč - na druhé straně i 0 Kč, každý má možnost volby, jaký tarif si u toho peněžního ústavu sjedná - to u vás nelze. U ČS zaplatím s tarifem MZF taky 125 Kč, pokud budu mít Erste Premier, tak výběr budu mít bez poplatku, u ČSOB obdobně (ČSOB Konto 100 Kč, ČSOB Premium 0 Kč), zrovna tak u KB (MůjÚčet 99 Kč, MůjÚčet Gold nebo TOP nabídka 0 Kč).

V konečném důsledku má smysl spíš řešit, kolik procent z částky bankám za jeden takový výběr klient nechá - problémem jsou jak limity, jak již psal jisy výše (a to není třeba chodit nijak daleko - třeba ani v Bulharsku bankomat nevydá na 1 výběr více, než 400 BGN, tzn. ekvivalent 200 EUR, což u Hello Bank představuje při 125 Kč poplatku a 2 % přirážce marži přes 4 %) a někde taky surcahrge fee (tady si člověk moc nepomůže, v některých zemích jsou místní poplatky bankomatů dost velké, tak se spíš vyplatí s sebou tahat ruličku dolarů, ale Vám by stejně zaplatil těch 125 Kč + 2 %).
Úroveň
Odznak +4
jisy napsal/-a:

Vaším fixním poplatkem nezohledňujete různé podmínky v různých zemích. Někde je problém platit kartou (malé krámky, venkov ...), někde bankomaty vydávají hotovost jen do nízkého limitu, takže se stejně častějším výběrům nevyhnu a někde prostě nechci vybírat velké sumy z bezpečnostních důvodů. Prostě politika konkurence - např. 80 Kč + 0,5 % mi připadá ke klientům vstřícnější (samozřejmě nejlepší je vybírat za nízký poplatek třeba 9 Kč :) .

jisy děkujeme za Váš názor. Ze zkušenosti víme, že jiným klientům zase vyhovuje jeden transparentní poplatek, který je zcela jasný a stejný, než aby si museli dopočítávat kolik vlastně budou platit. Ve většině poplatků jsme silně konkurenceschopní. Takže v celkových transakcích u naší banky klient výrazně oproti konkurenci ušetří.
Úroveň
Odznak
protože jste zodpověděla všechny dotazy kromě mého znovu Vám svůj dotaz zopakuji:
Chtěl bych se zeptat proč jsou jako doklady potřebné pro aktivaci účtu uvedeny kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz a pas.
Pas nepotřebuji protože cestuji pouze po evropské unii a stačí mi občanský průkaz a řidičský průkaz nemám. U všech bank kde jsem si zřizoval účet stačily občanský průkaz a rodný list ??? Platí pro Vás nějaké jiné zákony než pro ostatní banky, popř. můžete uvést zákon, který stanoví, že pro založení účtu jsou potřebné kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz nebo pas? Není mi ani jasné k čemu musím tyto doklady předkládat, když jsem již asi 10 let vašim klientem a mám vaši kreditní kartu, co chcete ověřovat ?????
Děkuji za odpověď
Úroveň
Odznak +2
hero101 napsal/-a:

protože jste zodpověděla všechny dotazy kromě mého znovu Vám svůj dotaz zopakuji:
Chtěl bych se zeptat proč jsou jako doklady potřebné pro aktivaci účtu uvedeny kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz a pas.
Pas nepotřebuji protože cestuji pouze po evropské unii a stačí mi občanský průkaz a řidičský průkaz nemám. U všech bank kde jsem si zřizoval účet stačily občanský průkaz a rodný list ??? Platí pro Vás nějaké jiné zákony než pro ostatní banky, popř. můžete uvést zákon, který stanoví, že pro založení účtu jsou potřebné kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz nebo pas? Není mi ani jasné k čemu musím tyto doklady předkládat, když jsem již asi 10 let vašim klientem a mám vaši kreditní kartu, co chcete ověřovat ?????
Děkuji za odpověď



Sám jsem měl stejný problém a po telefonátu na zákaznický servis mi bylo řečeno, že akceptují i RL, s tím, že v roletce vyberu PAS a naskenuju RL - čekám na schválení a případně se po slečně operátorce budu vozit, když je hovor nahraný :P

Co se týče potřeby 2 dokladů, tak má teorie je, že si Vás osobně nemůžou ověřit a proto musí mít 2 doklady s fotografií, které jsou dohledatelné i v nějakém registru dokumentů. Je to podmínka pro založení produktu kompletně online. ZUNO měla stejnou podmínku, šlo to obejít jen podpisem přes kurýra PPL, který si Vás ověřil naživo.
Úroveň
Odznak +4
hero101 napsal/-a:

Chtěl bych se zeptat proč jsou jako doklady potřebné pro aktivaci účtu uvedeny kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz a pas.
Pas nepotřebuji protože cestuji pouze po evropské unii a stačí mi občanský průkaz a řidičský průkaz nemám. U všech bank kde jsem si zřizoval účet stačily občanský průkaz a rodný list ??? Platí pro Vás nějaké jiné zákony než pro ostatní banky, popř. můžete uvést zákon, který stanoví, že pro založení účtu jsou potřebné kromě občanského průkazu pouze řidičský průkaz nebo pas? Není mi ani jasné k čemu musím tyto doklady předkládat, když jsem již asi 10 let vašim klientem a mám vaši kreditní kartu, co chcete ověřovat ?????
Děkuji za odpověď

Hezký den hero, děkujeme za Váš dotaz a zpětnou vazbu. Musíme říct, že současný výběr možností (tzn. „rozbalovátka“, seznam možných osobních dokladů k žádosti) na našich webových stránkách budeme postupně rozšiřovat.
Určitě Vám můžeme potvrdit, že rodný list a občanský průkaz je pro založení si on-line Hello účtu dostačující. Při pořízení našich bankovních produktů u nás na pobočce (v Praze, Brně, Ostravě) postačuje jeden doklad totožnosti a není ani nutná ověřovací platba ve výši 1,- Kč.
Pro otevření nových bankovních produktů je opravdu nutné, i když jste naším klientem, aby jste si poslal 1,- Kč ze svého účtu v jiné bance, tak abychom dostáli bankovním pravidlům pro jeho ověření.
Děkujeme Vám za napsání a pokud budete mít jakýkoliv další dotaz, napište.
Přejeme hezký :) den.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)