E.ON kreditní karta - oznámení o ukončení spolupráce



Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 267

Úroveň
Odznak
souhlasím, že jde spíš o zásadní věci...jako peníze 🙂 než háčky a čárky. Většinou tu taky píšu v rozčilení apod. po nemilých zjištěních, čili ještě se soustředit na gramatiku moc nejde :-))

P.S. mám mototechna KK a taky jsem žádný zamilovaný email nedostal 😞
Úroveň
Odznak
K mé Euronics kartě email došel 🙂 (10% bonus za platby v restauracích ČR 11.-17.2). Takže o typ cobrandu asi nepůjde, jen email systém zasílá postupně. Nebo to není paušálně pro všechny, ale jen pro vybrané klienty...
Úroveň
Odznak +1
Hodina pravdy s nevyměněnými nálepkami nastane předpokládám zítra (12. 2. 2019) maximálně 14. 2. 2019.
Již nastala (12. 2. 2019), KK E.ON nefunkční, nevyměněná nálepka HB funkční.
Vypadá to, že nakonec s výměnou nálepek dostal v HB někdo rozum. Škoda, že rozum nedostal dotyčný v HB s výměnou KK E.ON, jak již psala Mamča1.
Úroveň
Odznak
Právě mi přišel z HB dopis do vlastních rukou, kde je uveden PIN k nové KK. PIN přitom už nějakou dobu znám z kombinace křížovky a SMS se souřadnicemi.

Samozřejmě jsem nálepku s PINem nejprve odlepil a až pak četl pokyny o kontrole jejího neporušení, ale tady problém nepředpokládám - a PIN se dá případně změnit.
Mirku, s "mně" je to jednoduché. Stačí si pamatovat, že pokud je pád dělitelný třemi, píše se "mně", jinak "mě" :-)
Ze školy si pamatuji, že 2. a 4. pád je mě a 3. a 6. je mně, jen když rychle píšu, ne vždy si pády uvědomím, zvláště, když padám sám ... :)

Máte oba můj obdiv, že si pamatujete čísla pádů 🙂 Mně kdysi kdosi poradil, že si mám pomáhat zájmenem "ty". Kde se dá použít "tobě", tam patří "mně", kde se dá použít "tě", tam patří "mě".

Důležitý je hlavně obsah, formu bych zde považoval za druhotnou. :)
S tím bych si dovolil nesouhlasit. Ve většině případů se sice dá z kontextu odvodit správný význam, ale vím, že jsem se potkal se situacemi, kdy to možné nebylo (i když teď jak na potvoru neumím uvést konkrétní příklad :().

Ale už končím a omlouvám se za OT.
Úroveň
Odznak +1
Právě mi přišel z HB dopis do vlastních rukou, kde je uveden PIN k nové KK. PIN přitom už nějakou dobu znám z kombinace křížovky a SMS se souřadnicemi.

Samozřejmě jsem nálepku s PINem nejprve odlepil a až pak četl pokyny o kontrole jejího neporušení, ale tady problém nepředpokládám - a PIN se dá případně změnit.

Oj, to budou v mém případě další vyhozené náklady bankou. PIN z kombinace křížovky a SMS na nové KK jsem si obratem změnil v bankomatu k obrazu svému.
Úroveň
Odznak +1
Já úplně stejně.
Úroveň
Odznak +1
Hodina pravdy s nevyměněnými nálepkami nastane předpokládám zítra (12. 2. 2019) maximálně 14. 2. 2019.
14. 2. 2019 a nevyměněná nálepka HB stále funkční ...
Podával jsem žádost o zaslání položkového výpisu za leden ze staré E-On kreditní karty za leden (které již nejsou vidět) přes banking a zaslali mi stejný výpis jaký již mám v sekci výpisy, t.j. celkovou částku za starou E-ON + položky, které proběhli po konverzi na Hallobank. 😃 😃
Po urgenci mi zaslali mail viz:

Dobrý den,

děkujeme za zprávu.

V internetovém bankovnictví je již zobrazena pouze transakční historie k Vaší nové Hello kreditce. Historii transakcí k původní E.ON kreditní kartě Vám nemůžeme poskytnout.

Tyto transakce si můžete zkontrolovat v měsíčním výpisu, který jsme Vám zaslali v příloze e-mailové zprávy dne 13. 2. 2019.

S pozdravem

To se mi asi jenom zdá, že mi je nemůžou poskytnout. Může se mi, prosím, k tomu někdo vyjádřit?
Úroveň
Odznak
Tím je asi míněno, že to nemohou poskytnout v tom internetovém bankovnictví. Ne že to neposkytnou vůbec, viz ten e-mail s přílohou.
To je možné, ale v tom mailu mi v příloze zaslali výpis, který si můžu stáhnout z bankovnictví, takže asi tak.. 🙂 Následně jsem jim napsal email:

Dobrý den,
já sem žádal o položkový evýpis ze staré e-on karty za leden, které již nevidím v ebankovnictví., ne o výpis, který si můžu sám stáhnout. Můžete mi, prosím, zaslat tedy položkový evýpis ze staré e-on kreditní karty za leden ??

a reakce už znáte.. 🙂 Prosím tedy o vyjádření zaměstnance banky.. 🙂
Úroveň
Odznak +2
Dnes mi přišel informační e-mail, že mám ke stažení připravený výpis z úvěrového účtu a bylo tam uvedené číslo starého účtu k E-ON KK před migrací, které už není aktivní a nemám k němu přístup. V bankovnictví jsem měla samozřejmě normálně nový výpis k novému úvěrovému účtu.
To se těch pomigračních reziduí (viz roční "Výpis poplatků" opět v papírové podobě poštou a s nemožností stáhnout ho z IB) nikdy nezbavíme?
Úroveň
Odznak +2
Pokračování seriálu: o 3 hodiny později mi přišel další informační e-mail o výpisu připraveném ke stažení - tentokrát tam je už číslo nového přemigrovaného úvěrového účtu. Že by to tak rychle opravili a znovu poslali? Nebo budou odteď chodit každý měsíc 2 informační e-maily - jeden na staré číslo účtu a druhý na nové?
Úroveň
Odznak +1
Já jsem dostal taky 2x email.
Úroveň
Odznak +1
Já jsem dostal taky 2x email.
Prosím můžete mi poslat do soukromé zprávy Vaše jméno a datum narození? Prověříme to a nejpozději během zítřka se ozveme.
Děkuji a přeji pěkný den.
Úroveň
Odznak +1
Pokračování seriálu: o 3 hodiny později mi přišel další informační e-mail o výpisu připraveném ke stažení - tentokrát tam je už číslo nového přemigrovaného úvěrového účtu.

Váš případ jsme prověřili, Terka Vám k tomu zítra napíše více podrobností a vše vysvětlí prostřednictvím soukromé zprávy, tak prosím ještě do zítřka vydržte. Děkuji a přeji pěkné úterý.
Úroveň
Odznak +2
Pokračování seriálu: o 3 hodiny později mi přišel další informační e-mail o výpisu připraveném ke stažení - tentokrát tam je už číslo nového přemigrovaného úvěrového účtu.

Váš případ jsme prověřili, Terka Vám k tomu zítra napíše více podrobností a vše vysvětlí prostřednictvím soukromé zprávy, tak prosím ještě do zítřka vydržte. Děkuji a přeji pěkné úterý.

Díky, tak nějak tuším, čím to mohlo být způsobeno, a budu ráda, když mi Terka moji domněnku potvrdí 🙂.

Odpovědět