E.ON kreditní karta - oznámení o ukončení spolupráce



Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 267

Úroveň
Odznak +1
Dostal jsem e-mailem z info@hellobank.cz 03.01.2019 11:58:

Dobrý den,

děkujeme za zaslaný dokument.

Požádáme Vás o zaslání originálu poštou na adresu BNP Paribas Personal Finance SA, Karla Engliše 5/3208, 150 00 Praha 5.

Kopii dokumentu předáváme kolegům na příslušné oddělení ke zpracování.

S pozdravem
Oddělení Péče o klienty

...

Terka mé připomínky předala na právní oddělení banky a do tohoto vlákna sdělí výsledek ohledně nutnosti zasílání Dodatku ... papírovou poštou, pokud již byl zaslán jako scan přes IB.
Úroveň
Odznak +4
Hello!

Děkujeme Mirkovi a vám všem ostatním za podnět k doručení podepsaného scanu (kopie) dodatku z E-ON karty na naši Hello kreditku prostřednictvím svého internetového bankovnictví Hello banking.
Je možné, aby nám klienti zaslali kopii vlastnoručně podepsaného dodatku prostřednictvím svého internetového bankovnictví a to za předpokladu, že klient po přihlášení do svého internetového bankovnictví "klikne" na „Napište nám“ a do přílohy přiloží tento dokument.

Pokud by klient „kliknul“ na „Napište nám“ dříve než se přihlásí do svého internetového bankovnictví, nejedná se v tomto případě o platnou identifikaci klienta.

K podpisu Dušana Zenáhlíka, ředitele řízení vztahu se zákazníky na smlouvách: v tomto případě se uplatňuje ustanovení § 561 odst. 1 občanského zákoníku které stanoví, že: “K platnosti právního jednání učiněného v písemné formě se vyžaduje podpis jednajícího. Podpis může být nahrazen mechanickými prostředky tam, kde je to obvyklé.“ V případě bankovní praxe, kdy jsou podepisovány tisíce a více totožných smluv, je pak obvyklé, že podpis za banku je nahrazen jeho tištěnou podobou. Nelze spravedlivě požadovat, aby odpovědná osoba podepsala všechny smlouvy vlastnoručně - natištěný podpis má v tomto případě stejné účinky, jako podpis vlastnoruční.

Přejeme hezký víkend.
Úroveň
Odznak +1
Vyslovuji Terce pochvalu před nastoupeným fórem. 🙂
Úroveň
Odznak +1
Terko, ještě mě napadla jedna kontrolní otázka. Když jsem poslal kopii Dodatku přes IB cca 2 dny před Vaší informací v tomto vlákně o možnost kopii Dodatku poslat přes IB, bude již má kopie Dodatku správně v bance zaregistrována nebo ji mám poslat přes IB ještě jednou?
Úroveň
Odznak +1
Terko, ještě mě napadla jedna kontrolní otázka. Když jsem poslal kopii Dodatku přes IB cca 2 dny před Vaší informací v tomto vlákně o možnost kopii Dodatku poslat přes IB, bude již má kopie Dodatku správně v bance zaregistrována nebo ji mám poslat přes IB ještě jednou?
Upřesnění otázky: Když jsem poslal kopii Dodatku přes IB cca 2 dny před Vaší informací v tomto vlákně o možnost kopii Dodatku poslat přes IB bez následného zaslání Dodatku přes papírovou poštu, bude již má kopie Dodatku správně v bance zaregistrována nebo ji mám poslat přes IB ještě jednou?
Úroveň
Odznak +4
Terko, ještě mě napadla jedna kontrolní otázka. Když jsem poslal kopii Dodatku přes IB cca 2 dny před Vaší informací v tomto vlákně o možnost kopii Dodatku poslat přes IB, bude již má kopie Dodatku správně v bance zaregistrována nebo ji mám poslat přes IB ještě jednou?
Upřesnění otázky: Když jsem poslal kopii Dodatku přes IB cca 2 dny před Vaší informací v tomto vlákně o možnost kopii Dodatku poslat přes IB bez následného zaslání Dodatku přes papírovou poštu, bude již má kopie Dodatku správně v bance zaregistrována nebo ji mám poslat přes IB ještě jednou?


Mirku, děkujeme Vám za dobrý dotaz.

Dodatek na Hello kreditku nám znovu přes své internetové bankovnictví zasílat nemusíte, za nás je v pořádku akceptován. Díky tomu, že jste jej poslal přes svůj Hello banking, není nutné nám originál dodatku ještě zvlášť zasílat poštou. Je to srozumitelné?
Úroveň
Odznak +1
Terko, naprosto srozumitelné. Měl jsem jen obavu, aby Dodatky poslané přes IB před okamžikem rozhodnutí právního oddělení o možnosti zásílání jen přes IB nebyly zpracovávány původním postupem s nutností následného zaslání Dodatku papírovou poštou. 🙂
Úroveň
Odznak +4
Terko, naprosto srozumitelné. Měl jsem jen obavu, aby Dodatky poslané přes IB před okamžikem rozhodnutí právního oddělení o možnosti zásílání jen přes IB nebyly zpracovávány původním postupem s nutností následného zaslání Dodatku papírovou poštou. :)

Děkujeme Mirku a je dobře, že jste nám napsal.
Tak, žádné obavy. :8
Úroveň
Odznak
Já odeslal dodatek 3.1.2019 doporučeně poštou (vyhozených 42 Kč), dle "sledování zásilek" to od 4.1. leží na poště Praha 5… (text: Uložení zásilky - sjednaná výhrada odnášky.)

Zeptám se Terky:

1) Mám tedy také raději poslat ten dodatek ještě jednou přes IB?
2) Dozvím se nějak, že banka (písemný) dodatek převzala a že transformace KK e.on na KK Hello Bank bude provedena?
Úroveň
Odznak +4
Já odeslal dodatek 3.1.2019 doporučeně poštou (vyhozených 42 Kč), dle "sledování zásilek" to od 4.1. leží na poště Praha 5… (text: Uložení zásilky - sjednaná výhrada odnášky.)

Zeptám se Terky:

1) Mám tedy také raději poslat ten dodatek ještě jednou přes IB?
2) Dozvím se nějak, že banka (písemný) dodatek převzala a že transformace KK e.on na KK Hello Bank bude provedena?


Hello! Děkujeme Vám za vhodné dotazy k doručení a potvrzení přijetí dodatku z E.ON karty na Hello kreditku.

1. Pokud nám zašlete dodatek přes své internetové bankovnictví máte jistotu, že jsme dokument obdrželi. Určitě i tuhle možnost doporučujeme, ale záleží samozřejmě na Vás.

2. Všem klientům, kteří projevili zájem o Hello kreditku budeme zasílat potvrzující SMS koncem měsíce ledna 2019.

Stačí takhle?
Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +2
Já to odeslala v pátek přes IB, obratem jsem dostala na svůj u banky registrovaný e-mail automatickou odpověď o obdržení zprávy a dnes jsem dostala ještě toto:

Dobrý den,

děkujeme za zprávu.

Váš požadavek jsme předali na příslušné oddělení. Budeme Vás informovat.

Dodatek nemusí zasílat poštou.

V případě jakýchkoliv dotazů nám určitě napište nebo zavolejte. Na čísle 257 080 080 jsme pro Vás každý pracovní den od 8 do 20 hodin.

S pozdravem a přáním hezkého dne....
Úroveň
Odznak +2
Všem klientům, kteří projevili zájem o Hello kreditku budeme zasílat potvrzující SMS koncem měsíce ledna 2019.

To tedy vypadá jako běh na hodně dlouhou trať. Já předpokládala, že když 31. 1. 2019 E-ON KK končí, budou už mít všichni v té době v rukou novou kreditku, kterou budou moci začít používat. Takhle to vypadá, že se nové kreditky budou vyrábět až někdy na přelomu ledna a února, pak se budou plácat ještě několik dní až týdnů na poště, teprve až přijdou a aktivujeme je, budeme moci deaktivovat staré platební nálepky a o ty nové budeme moci požádat, až deaktivace proběhne (doufám, že to bude hned nebo maximálně do druhého dne), pak budeme muset počkat na vyrobení nových nálepek a jejich doručení poštou...
Úroveň
Odznak
Ono hlavně Hello bank není "normální" banka jako každé jiné normální banky. Hello bank sice myslí na lidi, škyt, ale ve skutečnosti je bohužel nejspíše parta pár nadšenců, kteří se rozhodli dělat banku. Já jsem donesl ORIGINÁL podepsaný dodatek na pobočku v Ostravě a dnes jsem dostal email od nadšence z Prahy, že kopii dodatku smlouvy obdrželi a ať jim zašlu ještě originál, tak jsem se zasmál, odpověděl a čekám, co mi odpoví 🙂 Kdyby to nebyl už několikátý problém s "bankou", tak neřeknu, ale já fakt nemám slov.
Úroveň
Odznak +2

Automatická obnova probíhá začátkem měsíce a nová karta Vám přijde v nejbližších dnech s tím, že v měsíci exspirace je zajištěn souběh platností obou karet. Jakmile však použijete novou kartu, původní karta bude ihned zneplatněna.

Toto je sice odpověď Terky z jiného vlákna, ale týká se výměny starých karet s končící platností za nové. Zajímalo by mě, jestli to bude analogické i v případě výměny E-ON KK za Hello KK.
Stihnete nám vůbec poslat nové kreditky do konce ledna, než budou E-ON KK zablokovány, abychom nebyli začátkem února několik dní až týdnů (pokud se do toho vloží i Česká pošta se svou příslovečnou rychlostí) bez kreditek?
Bude na nové kreditce i nový PIN (tj. budete nám posílat i dekódovací tabulku a šifrovací SMS) nebo zůstane PIN stejný jako na končící E-ON KK?
Úroveň
Odznak +1

Automatická obnova probíhá začátkem měsíce a nová karta Vám přijde v nejbližších dnech s tím, že v měsíci exspirace je zajištěn souběh platností obou karet. Jakmile však použijete novou kartu, původní karta bude ihned zneplatněna.

Toto je sice odpověď Terky z jiného vlákna, ale týká se výměny starých karet s končící platností za nové. Zajímalo by mě, jestli to bude analogické i v případě výměny E-ON KK za Hello KK.
Stihnete nám vůbec poslat nové kreditky do konce ledna, než budou E-ON KK zablokovány, abychom nebyli začátkem února několik dní až týdnů (pokud se do toho vloží i Česká pošta se svou příslovečnou rychlostí) bez kreditek?
Bude na nové kreditce i nový PIN (tj. budete nám posílat i dekódovací tabulku a šifrovací SMS) nebo zůstane PIN stejný jako na končící E-ON KK?

To si myslim, ze soubeh v tomto pripade fungovat nebude, kdyz se v podstate meni produkt. U klasicke vymeny dochazi jen k vymene plastu ale ucet je stejnej. Uvidime.
S tema PINama me to taky desi, hlavne kvuli nalepce, kde se menit neda a budu se muset ucit zas novy. Grrr????
Úroveň
Taky si myslím. Jiný produkt, jiné číslo a jiný PIN.
Já se spíš děsím, že to HB do konce ledna nestihne vyměnit (všem),
jak psala maminka1.
Úroveň
Odznak +1
Dle některých příspěvků mám pocit, že když nebude nová KK k 1. 2. funkční nastane konec světa.
Předpokládám, že snad nejste jen v HB a nemáte jen jedinou platební kartu E.ON ... 🙂
Úroveň
Odznak +2
Konec světa sice nenastane, ale život mi to trochu zkomplikuje. Tak 95 % nákupů platím kartou a kartu používám jen jednu - kreditku od HB. Mám sice i jiné, ale vždy tam je nějaká nevýhoda - např. nevracejí 1% u platby obchodníkem nebo při použití naskočí měsíční poplatek za vedení... Navíc teď si hlídám jen 1 vyúčtování ke kartě a 1 datum splatnosti měsíčně, takhle se mi to rozdrobí. Uznávám, že jsou to všechno drobnosti, ale obtěžující drobnosti. Že E-ON KK bude končit, jsme věděli cca od půlky listopadu, banka to jistě věděla už daleko dříve. Měli tedy dost času to zorganizovat tak, aby stihli nové karty vyrobit a rozeslat včas. A věřím tomu, že se možná najde i pár lidí, kteří mají skutečně jen jedinou platební kartu (třeba z kategorie těch, co si nechají posílat papírová vyúčtování). Někdo je prostě takový, že nechce mít spoustu karet, spoustu běžných účtů 😉 apod., ale jejich počet si udržuje na nezbytném minimu.
Úroveň
Dle některých příspěvků mám pocit, že když nebude nová KK k 1. 2. funkční nastane konec světa.
Předpokládám, že snad nejste jen v HB a nemáte jen jedinou platební kartu E.ON ... :)


Mirku buď v klidu, karet mám několik.
Slovo "děsím" jsem napsal v návaznosti na předešlý příspěvek, výstižnější
by bylo "obávám".
Když karta v termínu nedorazí, tak se hroutit nebudu, ale HB za to nepochválím, nic víc nic míň.
Úroveň
Odznak +4

Automatická obnova probíhá začátkem měsíce a nová karta Vám přijde v nejbližších dnech s tím, že v měsíci exspirace je zajištěn souběh platností obou karet. Jakmile však použijete novou kartu, původní karta bude ihned zneplatněna.

Toto je sice odpověď Terky z jiného vlákna, ale týká se výměny starých karet s končící platností za nové. Zajímalo by mě, jestli to bude analogické i v případě výměny E-ON KK za Hello KK.
Stihnete nám vůbec poslat nové kreditky do konce ledna, než budou E-ON KK zablokovány, abychom nebyli začátkem února několik dní až týdnů (pokud se do toho vloží i Česká pošta se svou příslovečnou rychlostí) bez kreditek?
Bude na nové kreditce i nový PIN (tj. budete nám posílat i dekódovací tabulku a šifrovací SMS) nebo zůstane PIN stejný jako na končící E-ON KK?


Hello! Děkujeme vám za doplňující dotazy.

Klientům, kteří zažádali o konverzi z E-ON karty na Hello kreditku bude koncem měsíce ledna zaslána informační SMS a stávající E-ON karta bude funkční do doby než obdrží svou Hello kreditku.

Jak jste uvedla, klienti ke své nové platební kartě obdrží i nový PIN tzn. dekódovací tabulku a šifrovací SMS.
Úroveň
Odznak +1
Až někdo obdržíte poštou Hello KK co by náhradu E.ON KK, dejte zde prosím vědět.
Úroveň
Odznak +1
U mě zatím nic, ani SMS, ani karta. Do konce měsíce ale zbývá ještě pár dní.
Úroveň
Odznak +2
Tak před chvílí (pátek 25. 1. 13:20) mi dorazila SMS:
"Dobrý den, Váš dodatek ke změně na Hello Kreditku jsme obdrželi v pořádku, děkujeme. V nejbližších dnech Vám bude nová karta vydána."
V IB zatím žádná změna vidět není.
Dokumenty jsem posílala pouze přes IB.
Úroveň
Odznak +1
I mně
Úroveň
Odznak +2
Mně SMS došla taky a dodatek jsem zasílal 31. 12. poštou. To bance trvalo pěkně dlouho, než si ho zadala do systému...

Odpovědět