E.ON kreditní karta - oznámení o ukončení spolupráce


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 267

Úroveň
Odznak +1
Banka asi neposílala SMS průběžně dle obdržení Dodatků, ale jednorázově dnes všem. Také jsme SMS dnes dostali.
Úroveň
Odznak +2
Je to tak a z toho plyne, že kdo Dodatek odesílal a dnes SMS neobdržel, měl by začít pátrat, zda se jeho Dodatek neztratil na poště cestou do HB, případně zda nemá nahlášené jako kontaktní neplatné telefonní číslo (což by bylo dost nemilé vzhledem k tomu, že na to číslo by mu měly chodit i potvrzovací SMS na platby v IB ;)).
Úroveň
Odznak +4
Hello! Děkujeme všem za napsání k SMS zprávě.

Všem klientům, kteří projevili zájem o konverzi z E-ON karty na Hello kreditku jsme hromadně rozesílali zprávy 25. 1. 2019 s informací, jak uvedla maminka1.

:8 Netrvalo nám měsíc si vše potřebné poznamenat do systému, ale v tomto případě jsme nastavili jednotný termín pro vydání Hello kreditky. Veškeré žádosti klientů byly postupně u nás evidovány a budou vydány v jeden den všechny najednou.

Po uskutečněné konverzi od nás obdržíte další potvrzující SMS zprávu.
Úroveň
Odznak +2
Díky za dodatečné informace. Na jaké konkrétní datum je ta konverze naplánovaná? Budou nové kreditky vyrobeny a předány České poště k doručení v den konverze nebo tam bude nějaká prodleva?
Úroveň
V IB uz je videt nova kreditka. Zmenilo se cislo uveru i VS.
Úroveň
Odznak +2
A tím pádem zmizela kompletně transakční historie původní kreditky....
Úroveň
Odznak +2
Teď mi přišla SMS, že mi byla vydána nová kreditka a že do týdne přijde poštou.
Úroveň
Odznak +2
Potvrzuji výše napsané s tím, že mi tam zůstala nějaká částečná transakční historie - platby pouze kartou (ne nálepkami) za posladní cca 4 dny.

Otázka do pléna: zkoušel někdo dnes platit E-ON KK a fungovala mu? A co platby pomocí platební nálepky?

Staré platební nálepky se prý musí zrušit (jak psala někdy na začátku Terka) - pomocí toho tlačítka "Blokace"? Máte s tím už někdo zkušenost - za jak dlouho se to zruší a za jak dlouho po tom se dá zažádat o novou nálepku?
Úroveň
Právě jsem si všiml v nastavení "Hello kredit" změny nastavení posílání výpisu na "poštou". Změnil jsem to zpět na elektronicky.

Proč tohle? Abychom platili za výpis? :-/
Úroveň
...a v "Dokumenty a smlouvy" není nic, vše zmizelo, *pdf neexistují, jen chybové hlášky typu:

errorCode "RIBS_500"
errorId "6b6d63d3-6539-4578-b4a8-f6bcde50750f"
faultDetails []

----edit---
už to funguje, asi krátkodobý výpadek
Úroveň
Odznak +1
Dnes jsem EOnkou platil. Bezkontaktně. Platba v pořádku.
Úroveň
Odznak +2
EmPe1 napsal/-a:

Právě jsem si všiml v nastavení "Hello kredit" změny nastavení posílání výpisu na "poštou". Změnil jsem to zpět na elektronicky.

Proč tohle? Abychom platili za výpis? :-/



To nevím, banku bych z toto nepodezíral, resp. ne z toho, že chce účtovat poplatky. Viděl bych na chybu při převodu na novou kreditku.
Ale díky moc za upozornění, už jsem si to změnil.
Úroveň
Odznak +2
jujec napsal/-a:

EmPe1 napsal/-a:

Právě jsem si všiml v nastavení "Hello kredit" změny nastavení posílání výpisu na "poštou". Změnil jsem to zpět na elektronicky.

Proč tohle? Abychom platili za výpis? :-/



To nevím, banku bych z toto nepodezíral, resp. ne z toho, že chce účtovat poplatky. Viděl bych na chybu při převodu na novou kreditku.
Ale díky moc za upozornění, už jsem si to změnil.



Vzhledem k tomu, že výpisy se budou generovat už někdy zítra, tak by mě zajímalo, jestli to všem, co si toho nevšimnou a neopraví si to, pošlou skutečně poštou a budou jim to účtovat :8.

Jinak další postřeh: když rozkliknu detaily u platební nálepky, je tam napsáno, že je k úvěrovému účtu už s tím novým číslem - je tedy nutné je deaktivovat a žádat o nové nebo budou fungovat dál ty staré?

A mimochodem - zmizela nejenom transakční historie staré kreditky, ale i všechny výpisy ke starému úvěrovému účtu.
Úroveň
Odznak +1
Rano (29. 1. 2019) jsem platil nalepkou a take bez problemu.
Úroveň
Odznak +4
Hello! Děkujeme všem za reakce a dotazy k tématu.

Všichni naši klienti, kteří projevili zájem o konverzi z E-ON karty na naši Hello kreditku obdrží v měsíci únoru 2019 výpis, jak z původní tak z nové platební karty. Ve výpise z původní karty uvidí své transakce do doby uskutečněné konverze a převod dlužné částky.

Ve svém Hello bankingu však uvidí pouze výpis ze své nové platební karty.
Tato úprava zobrazení čeká na nasazení, za časovou prodlevu se všem omlouváme. V případě, že si klienti budou přát zaslat výpisy, které nemají možnost si zobrazit ve svém Hello bankingu, tak určitě je možné si o ně požádat přes email info@hellobank.cz nebo kontaktovat naši Infolinku.

Během zítřejšího dne bude našim klientům zaslána hromadná SMS zpráva s dalšími informacemi jako je např. ověřit si způsob zasílání svých měsíčních výpisů.

Přejeme hezký večer.
Úroveň
Odznak +2
Už někdo dostal tu slibovanou dnešní hromadnou SMS s dalšími informacemi? Já stále nic, ale na Finexpertu někdo už psal, že ji dostal. Může ji sem někdo z těch, co ji dostali, kdyžtak překopírovat?
Úroveň
1/2 Hello Kreditka Vam byla uspesne vydana. V internetovem bankovnictvi nezapomente provest tyto zmeny: aktivujte si zvolenou odmenu,
2/2 overte si zpusob zasilani Vasich mesicnich vypisu, popr. nalepky k puvodni E-on karte si zablokujte a pozadejte o nove.
Úroveň
Odznak +4
maminka1 napsal/-a:

Už někdo dostal tu slibovanou dnešní hromadnou SMS s dalšími informacemi? Já stále nic, ale na Finexpertu někdo už psal, že ji dostal. Může ji sem někdo z těch, co ji dostali, kdyžtak překopírovat?



Děkujeme Vám za informaci a vkládáme TEXT hromadné SMS zprávy:

Hello kreditka Vám byla uspěšně vydána.
V internetovém bankovnictví nezapomeňte provést tyto změny: aktivujte si zvolenou odměnu, ověřte si způsob zasílání Vašich měsíčních výpisů, popř. nálepky k původni E-ON kartě si zablokujte a požádejte o nové.
Úroveň
Odznak +2
Díky, před pár minutami mi SMS konečně dorazila také. Ještě mám k tomu snad poslední 2 doplňující dotazy (připadám si sice už skoro jako zvědavý invalida Jirka Karásek z Cimrmana, ale chci mít prostě ve všem jasno :$):

2 staré platební nálepky můžu zablokovat, až když mi přijde nová KK a aktivuji si ji? Do té doby budou normálně fungovat, stejně jako stará E-ON KK?

O 3. platební nálepku (zatím jsem ji neměla, takže mám volný "slot") můžu zažádat hned teď, přestože nová KK ještě nepřišla a není aktivovaná?
Úroveň
Novou Hello kreditku zatím nemám, dnes jsem normálně platil tou eoňáckou. Předpokládám snad správně, že aktivovat novou kreditku (Produkty - Hello kredit - Karty a nálepky) se má až tehdy, až tu novou budu držet v ruce. Někdo tu psal něco o nějakých "šifrovacích tabulkách" či co, už si to vůbec nepamatuji, dojde kromě kreditky (běžnou poštou) ještě něco?

Díky za info..
Úroveň
Odznak +1
Tak ta poslední SMS mně ani manželce nedošla, asi nejsme mezi vyvolenými.
Dnes ráno nálepka stále funkční.
Úroveň
Odznak +2
EmPe1 napsal/-a:

Novou Hello kreditku zatím nemám, dnes jsem normálně platil tou eoňáckou. Předpokládám snad správně, že aktivovat novou kreditku (Produkty - Hello kredit - Karty a nálepky) se má až tehdy, až tu novou budu držet v ruce. Někdo tu psal něco o nějakých "šifrovacích tabulkách" či co, už si to vůbec nepamatuji, dojde kromě kreditky (běžnou poštou) ještě něco?

Díky za info..


Přímo v tom dopisu s novou kreditkou (nebo i platební nálepkou) je vytištěná taková malá tabulka - vypadá jako vyplněná křížovka, jen místo písmen tam jsou čísla. Zároveň přijde v SMS kód, která čtyři políčka z té tabulky tvoří nový PIN. U karty si potom PIN můžete v bankomatu změnit, na jaký chcete, u nálepky to bohužel nejde.
Úroveň
Maminko, děkuji uctivě za vysvětlení. Už se mi to začíná v kebuli vybavovat :-)
Úroveň
Tak dnes se mi starou E.ON kartou nepodařilo zaplatit na Internetu; v bankovnictví už ji nevidím, tam je jen nová, ale ta zatím fyzicky nedorazila.
To mi přijde poněkud nešťastné ;-)
Úroveň
Odznak +2
Mám problém s výměnou platebních nálepek - je na tom někdo stejně?

Dle pokynů v SMS jsem starou platební nálepku trvale zablokovala a zažádala o novou - v IB jsou nyní vidět obě dvě (ta stará ve stavu "výměna", nová "čekání na aktivaci"), k tomu mám ještě jednu starou, kterou jsem zatím nechala aktivní. V tomto okamžiku jsem chtěla zažádat o 3. platební nálepku, ale IB mi nedovolilo žádost dokončit s tím, že jsem vyčerpala maximální povolené množství 3 nálepky (protože ta ve fázi výměny vlastně zabírá 2 sloty). Jak postupovat dál? Kdy zmizí ta stará zablokovaná, aby mi uvolnila slot na další žádost?

Co se týká té žádosti o další novou nálepku: 4. volný slot se v IB normálně zobrazuje, dá se tam i zažádat o novou nálepku, přijde dokonce potvrzovací SMS k té žádosti a teprve v okamžiku, když ten potvrzovací kód opíšu do IB, vyskočí červená chybová hláška o překročení počtu platebních nálepek.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)