E.ON kreditní karta - oznámení o ukončení spolupráce


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 267

Úroveň
Odznak +1
Měl jsem 3 staré nálepky, jednu jsem trvale zablokoval s udáním jiného důvodu a zakliknutím vydání nové nálepky. Poté jsem požádal o novou "Nová nálepka" (u staré zablokované). Po zadání SMS a odkliknutí žádosti jsem překročil počet nálepek jak píše maminka1, jinými slovy žádost o novou nálepku neprošla.
Banko co s tím? :(
Úroveň
Odznak +4
maminka1 napsal/-a:

Díky, před pár minutami mi SMS konečně dorazila také. Ještě mám k tomu snad poslední 2 doplňující dotazy (připadám si sice už skoro jako zvědavý invalida Jirka Karásek z Cimrmana, ale chci mít prostě ve všem jasno :$):

2 staré platební nálepky můžu zablokovat, až když mi přijde nová KK a aktivuji si ji? Do té doby budou normálně fungovat, stejně jako stará E-ON KK?

O 3. platební nálepku (zatím jsem ji neměla, takže mám volný "slot") můžu zažádat hned teď, přestože nová KK ještě nepřišla a není aktivovaná?



Hello! Děkujeme Vám za 2/3 doplňující dotazy:

Klienti již vidí novou platební kartu ve svém internetovém bankovnictví,
tzn. hned si o ně mohou zažádat a aktivovat ve svém Hello bankingu.
Stávající E-ON karta je/bude funkční 14 dní od provedené konverze.
Úroveň
Odznak +4
maminka1 napsal/-a:

EmPe1 napsal/-a:

Novou Hello kreditku zatím nemám, dnes jsem normálně platil tou eoňáckou. Předpokládám snad správně, že aktivovat novou kreditku (Produkty - Hello kredit - Karty a nálepky) se má až tehdy, až tu novou budu držet v ruce. Někdo tu psal něco o nějakých "šifrovacích tabulkách" či co, už si to vůbec nepamatuji, dojde kromě kreditky (běžnou poštou) ještě něco?

Díky za info..


Přímo v tom dopisu s novou kreditkou (nebo i platební nálepkou) je vytištěná taková malá tabulka - vypadá jako vyplněná křížovka, jen místo písmen tam jsou čísla. Zároveň přijde v SMS kód, která čtyři políčka z té tabulky tvoří nový PIN. U karty si potom PIN můžete v bankomatu změnit, na jaký chcete, u nálepky to bohužel nejde.



Hello! Děkujeme Vám za dotaz.

Jak uvedla maminka1, klienti ke své nové platební kartě obdrží i nový PIN tzn. dekódovací tabulku a šifrovací SMS. Poštou tedy od nás obdržíte svou novou platební kartu na nosiči tzn. uvítací dopis s šifrovací tabulkou a možnosti použití Hello kreditky.

Stávající E-ON kartu můžete používat ještě 14 dní od provedené konverze.

Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +4
maminka1 napsal/-a:

Mám problém s výměnou platebních nálepek - je na tom někdo stejně?

Dle pokynů v SMS jsem starou platební nálepku trvale zablokovala a zažádala o novou - v IB jsou nyní vidět obě dvě (ta stará ve stavu "výměna", nová "čekání na aktivaci"), k tomu mám ještě jednu starou, kterou jsem zatím nechala aktivní. V tomto okamžiku jsem chtěla zažádat o 3. platební nálepku, ale IB mi nedovolilo žádost dokončit s tím, že jsem vyčerpala maximální povolené množství 3 nálepky (protože ta ve fázi výměny vlastně zabírá 2 sloty). Jak postupovat dál? Kdy zmizí ta stará zablokovaná, aby mi uvolnila slot na další žádost?

Co se týká té žádosti o další novou nálepku: 4. volný slot se v IB normálně zobrazuje, dá se tam i zažádat o novou nálepku, přijde dokonce potvrzovací SMS k té žádosti a teprve v okamžiku, když ten potvrzovací kód opíšu do IB, vyskočí červená chybová hláška o překročení počtu platebních nálepek.



Hello! :)

Děkujeme za Vaši reakci a další podněty k aktivaci platebních nálepek.
S kolegy u nás již řešíme a ozveme se Vám.
Úroveň
Odznak +2
Terka.HB napsal/-a:


Stávající E-ON karta je/bude funkční 14 dní od provedené konverze.


Týká se totéž i stávajících platebních nálepek? (Chci si je zablokovat a vyměnit postupně, abych vždycky měla aspoň 1 z nich funkční.)
Úroveň
Odznak +1
Terka.HB napsal/-a:


Klienti již vidí novou platební kartu ve svém internetovém bankovnictví,
tzn. hned si o ně mohou zažádat a aktivovat ve svém Hello bankingu.


Tomuto vyroku ponekud nerozumim.
Úroveň
Odznak +2
MirekM napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:


Klienti již vidí novou platební kartu ve svém internetovém bankovnictví,
tzn. hned si o ně mohou zažádat a aktivovat ve svém Hello bankingu.


Tomuto vyroku ponekud nerozumim.


Je to odpověď na moji otázku, zda si klienti můžou o platebí nálepky (= o ně) zažádat hned teď, ačkoliv nová KK ještě nepřišla a není aktivovaná.
Úroveň
Odznak +1
Dík, již jsem v obraze. :)
Úroveň
Odznak +1
MirekM napsal/-a:

Měl jsem 3 staré nálepky, jednu jsem trvale zablokoval s udáním jiného důvodu a zakliknutím vydání nové nálepky. Poté jsem požádal o novou "Nová nálepka" (u staré zablokované). Po zadání SMS a odkliknutí žádosti jsem překročil počet nálepek jak píše maminka1, jinými slovy žádost o novou nálepku neprošla.
Banko co s tím? :(


Doplním stará je ve stavu "výměna" a nová tam není.
Nechci zbylé 2 aktivní rušit, bo jsou v permanenci, ale provést výměnu nálepek postupně.

EDIT: současný pokus o vydámí nové nálepky k vyměňované dopadl stejně jako včera - překročený počet nálepek, takže banka s tímto pastavem neudělala doposud vůbec nic. :(
Úroveň
Mně dnes přišla poštou nová kreditka, ráno jsem ještě normálně v obchodě platil tou eoňáckou. Teď jen čekat, až dorazí SMS s kódy do křížovky pro zjištění PIN.
Úroveň
Odznak +4
Hello! Děkujeme všem za reakce a další dotazy k tématu.

Provedení konverze je dost obtížný technický zásah ze strany banky.
Mění se nastavení i parametrizace z původního na produkt nový.
Jak jsme uváděli, platí zde tedy souběh 14 dní obou platebních karet
(E-ON karty a Hello kreditky) od data provedení konverze.

Pokud se naše - vaše platební nálepky převedly v pořádku a fungují, ponechejte si je a využívejte dál. V opačném případě si prosím požádejte o novou platební nálepku ve svém Hello bankingu.
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

MirekM napsal/-a:

Měl jsem 3 staré nálepky, jednu jsem trvale zablokoval s udáním jiného důvodu a zakliknutím vydání nové nálepky. Poté jsem požádal o novou "Nová nálepka" (u staré zablokované). Po zadání SMS a odkliknutí žádosti jsem překročil počet nálepek jak píše maminka1, jinými slovy žádost o novou nálepku neprošla.
Banko co s tím? :(


Doplním stará je ve stavu "výměna" a nová tam není.
Nechci zbylé 2 aktivní rušit, bo jsou v permanenci, ale provést výměnu nálepek postupně.

EDIT: současný pokus o vydámí nové nálepky k vyměňované dopadl stejně jako včera - překročený počet nálepek, takže banka s tímto pastavem neudělala doposud vůbec nic. :(



Hello!

Váš konkrétní dotaz k žádosti o novou platební nálepku po konverzi produktu jsme postoupili dál k řešení našim kolegům. Napíšeme Vám, jakmile budeme mít bližší informace.

Pokud se Vaše platební nálepky převedly v pořádku a fungují, ponechejte si je a využívejte dál.

Děkujeme Vám za dotaz.
Úroveň
Odznak +2
Takže ti rychlí a zodpovědní, kteří se řídili původními pokyny banky a zablokovali si staré platební nálepky, na tom budou teď biti, protože nové nálepky jim banka do vyřešení problému s volnými sloty (resp. se započítáváním nálepek ve stavu "výměna" do celkového počtu tří) neumí vydat :(.
Ještě jsem zvědavá, jestli ty staré nálepky nepřestanou taky fungovat po těch 14 dnech společně s původní E-ON KK - to, jak se zdá, zatím nikdo netuší, včetně banky.
Úroveň
Odznak +1
A jejej, nadbytečná iniciativa bude asi opět po zásluze potrestána. Ještě že jsem zkusil převést jen nálepku, kterou jsem měl "navíc". :)
Mamčo1 (či ostatní), prosím Tě, já již SMS o převodu smazal, netušiš na který únor vychází den "D"?
Úroveň
Odznak +2
Bohužel dnes dopoledne jsem to taky smazala, ale vidím to tak přibližně na 12. 2. - ono taky záleží na tom, jestli do té lhůty započítávají i ten den, kdy poslali SMS, nebo to je až od následující půlnoci (jestli je to vůbec od půlnoci a ne třeba od oběda :8).

V historii plateb v IB vidím na kreditce platby od 25. 1. (to přišla ta vůbec první SMS o tom, že v pořádku obdrželi náš dodatek) - možná se těch 14 dní počítá od tohoto termínu.
Úroveň
Odznak +1
Staré doposud funkční nálepky jsou navedeny dle IB na nové číslo revolvingového úvěru (Hello kredit), tedy teoreticky by mohly fungovat dále i bez výměny. V dodatku se psalo jen o výměně KK a čísla revolvingového úvěru, nikoliv o nálepkách.
Úroveň
Odznak +2
Tak už mi do schránky taky dorazila nová kreditka, takže už jen čekám na dekódovací SMS. (Abych Českou poštu jen nekritizovala - listovní zásilky chodí celkem dobře, průšvih jsou pouze balíky.)
OT: Moc se mi líbí barva kreditky. Podle obrázků na internetu jsem si myslela, že je to obyčejná bílá, ale ve skutečnosti je to spíš světle stříbrošedá metalíza (ve zjednodušené barevné škále pro pány: prostě bílá ;):P).
Úroveň
Je otázka, zda pasivně čekat na zaslání dekódovací SMS - nebo v IB, sekce Hello kreditka - Zobrazit PIN, kde má každý "svou" dešifrovací tabulku, vyvolat zaslání SMS sám. Volbou vpravo dole pod tabulkou, ZASLAT SMS S KLÍČEM.

KK je opravdu pěkná, škoda že není embossovaná :)
Překvapilo mě, že to "plechové čidlo" (či jak to nazvat :cool:) má menší rozměr než mají všechny mé ostatní platební karty.
Úroveň
...tak jsem nakonec to zaslání SMS vyvolal, prý dorazí do dvou dnů (!!!)
Úroveň
Odznak +2
Kartu jsem aktivoval, hned jsem zkusil platit na internetu - nešlo to. Prý si mám aktivovat v IB službu 3d-secure, což mi IB nenabízí.
Ale počkám do zítřka, než to systémy poberou.
Úroveň
jujec napsal/-a:

Kartu jsem aktivoval, hned jsem zkusil platit na internetu - nešlo to. Prý si mám aktivovat v IB službu 3d-secure, což mi IB nenabízí.
Ale počkám do zítřka, než to systémy poberou.


A tobě už přišla SMS s PINEM?
Úroveň
maminka1 napsal/-a:

Takže ti rychlí a zodpovědní, kteří se řídili původními pokyny banky a zablokovali si staré platební nálepky, na tom budou teď biti, protože nové nálepky jim banka do vyřešení problému s volnými sloty (resp. se započítáváním nálepek ve stavu "výměna" do celkového počtu tří) neumí vydat :(.
Ještě jsem zvědavá, jestli ty staré nálepky nepřestanou taky fungovat po těch 14 dnech společně s původní E-ON KK - to, jak se zdá, zatím nikdo netuší, včetně banky.


Já jsem taky nálepky aktivně zrušil. Naštěstí s tím nemám problém, protože jsem se začátkem nového měsíce začal používat druhou kreditku od Hello, na které mám vyšší úvěrový limit a ke které mám dvě nálepky.
Úroveň
Odznak +2
Zidekvit napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Kartu jsem aktivoval, hned jsem zkusil platit na internetu - nešlo to. Prý si mám aktivovat v IB službu 3d-secure, což mi IB nenabízí.
Ale počkám do zítřka, než to systémy poberou.


A tobě už přišla SMS s PINEM?


Ne, neprisla, ale karta jde aktivovat v IB a na platbu na internetu PIN nepotrebuji.
Úroveň
Odznak +2
jujec napsal/-a:

Zidekvit napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Kartu jsem aktivoval, hned jsem zkusil platit na internetu - nešlo to. Prý si mám aktivovat v IB službu 3d-secure, což mi IB nenabízí.
Ale počkám do zítřka, než to systémy poberou.


A tobě už přišla SMS s PINEM?


Ne, neprisla, ale karta jde aktivovat v IB a na platbu na internetu PIN nepotrebuji.


Nejsem si jistá, jestli se to týkalo této banky, ale kdysi jsem někde četla, že po aktivaci karty v IB nebo telefonicky přes infolinku je karta aktivní následující pracovní den, kdežto při aktivaci platbou s použitím PIN nebo v bankomatu (stačí si tam jen třeba změnit PIN, nemusí se ani nic vybírat) je karta aktivována okamžitě. Je to nejspíš dáno tím, že údaje z bankomatu nebo platebního terminálu u obchodníka jdou přímo do clearingového centra, kdežto z IB se tam dostanou až při nejbližší noční uzávěrce banky.
Úroveň
Odznak +2
Tak opět mi kartou nešlo zaplatit na internetu. Takže budu nejspíš muset počkat do pondělka a pak se zjistí, jestli má maminka pravdu. Na druhou stranu ale třeba kartou ČS jsem platil pár minut po aktivaci v IB (také přes internet) a nebyl tam žádný problém, totéž platí pro kartu RB. Tak uvidíme.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)