E.ON kreditní karta - oznámení o ukončení spolupráce


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 267

Úroveň
Napište tu, až vám dorazí dekódovací SMS :-)
Úroveň
To jsem zvědav, co bude dřív, zda SMS nebo výpisy za leden :-/ (ty byly minulý měsíc až 7.1.2019, zatímco z jiných bank jsou zpravidla hned 1. den měsíce)

Dnes ale přišel výpis z kreditky, bohužel ve velmi neuspokojivém tvaru! Nákupy do (cca?) 25.1.2019 nejsou rozepsány, pouze uvedeny jednou částkou. A nejsou ani v IB, to si banko mám udělat excelovou tabulku a účtenky tam ručně nahazovat, abych zjistil, zda je vše OK? :@
Úroveň
Odznak +2
EmPe1 napsal/-a:

To jsem zvědav, co bude dřív, zda SMS nebo výpisy za leden


Vzpomínám si, že u první platební nálepky mi SMS nepřišla ani po 3 dnech od obdržení nálepky poštou, tak jsem si v IB nechala vygenerovat novou - s tím, že nepřišla také okamžitě, ale objevila se hláška, že SMS dorazí během několika dní - potom skutečně během několika dalších dní dorazila. Nebylo to nic rychlého. Na HB měl někdo v této souvislosti dotaz (bohužel už se mi to tu nepodařilo dohledat), proč se negeneruje a neodesílá SMS už v okamžiku zadání karty (nebo nálepky) do výroby a HB odpověděla něco v tom smyslu, že je to pro naše pohodlí a bezpečnost, abychom neměli SMS v telefonu zbytečně brzo a někdo si ji třeba omylem nesmazal, tak posílají SMS schválně s pětidenním zpožděním, které odpovídá předpokládané době doručování karty poštou. (Vážně miluju, když ze mně někdo dělá nesvéprávného joudu a páchá podivnosti ve jménu mého "pohodlí a bezpečnosti". :8 Ale možná to prostě banka rychleji neumí a tohle byla jen dost divná výmluva.). Snad to nebude tentokrát podobné a SMS pošlou hromadně hned v pondělí, protože si tady přečtou, že spousta lidí už kartu dostala.

EmPe1 napsal/-a:


Dnes ale přišel výpis z kreditky, bohužel ve velmi neuspokojivém tvaru! Nákupy do (cca?) 25.1.2019 nejsou rozepsány, pouze uvedeny jednou částkou. A nejsou ani v IB...


Terka tu někde psala, že to tak bude. Za leden dostaneme dva výpisy, jeden klasicky v IB, kde budou platby od toho cca 25. 1. a souhrnná částka za předchozí část ledna. Ten druhý výpis bude za tu předchozí část, ale nepůjde asi zobrazit v IB, stejně jako staré výpisy a historie plateb za E-On KK, takže předpokládám, že tenhle výpis nám asi pošlou nějak individuálně e-mailem (případně poštou, kdo to má tak nastaveno).

EDIT: Tak jsem to dohledala, je to někde v půlce strany 5 v tomto vláknu.
Terka.HB napsal/-a:


Všichni naši klienti, kteří projevili zájem o konverzi z E-ON karty na naši Hello kreditku obdrží v měsíci únoru 2019 výpis, jak z původní tak z nové platební karty. Ve výpise z původní karty uvidí své transakce do doby uskutečněné konverze a převod dlužné částky.

Ve svém Hello bankingu však uvidí pouze výpis ze své nové platební karty.
Tato úprava zobrazení čeká na nasazení, za časovou prodlevu se všem omlouváme. V případě, že si klienti budou přát zaslat výpisy, které nemají možnost si zobrazit ve svém Hello bankingu, tak určitě je možné si o ně požádat přes email info@hellobank.cz nebo kontaktovat naši Infolinku.

Úroveň
Odznak +1
jujec napsal/-a:

Kartu jsem aktivoval, hned jsem zkusil platit na internetu - nešlo to. Prý si mám aktivovat v IB službu 3d-secure, což mi IB nenabízí.



Mně to teda píše: "Chcete aktivovat svoji kartu? Aktivace proběhne okamžitě po potvrzení autorizační SMS. Pro plné fungovaní karty je ale nutné provést jednu kontaktní platbu nebo výběr z bankomatu."
Úroveň
Odznak +1
V pátek jsem aktivoval novou KK a dnes zaplatil starou platební nálepkou.
Úroveň
MirekM napsal/-a:

V pátek jsem aktivoval novou KK a dnes zaplatil starou platební nálepkou.


Tobě už došla SMS s kódy do té šifrovací tabulky pro zjištění PIN?
Úroveň
Odznak +1
Nedošla, v HB se zřejmě mimo pracovní dny a v době celozávodní dovolené nepracuje vyjma zautomatizovaných procesů.
Úroveň
Odznak +2
Tak ani dneska nejde platit novou kartou na webu - kartu jsem aktivoval v pátek a pořád nemá aktivní 3d-secure
Úroveň
Odznak +1
Co si pamatuju, tak u EONky jsem na zapnutí 3D secure musel volat na infolinku a pak ještě změnit výši limitu.
Úroveň
A výpisy z běžného/spořicího účtu také v nedohlednu, vždyť je teprve čtvrtého. Jak to dělají všechny ostatní banky, sakryš?

A před dvěma dny slibovaná SMS? Ale kdeže. Jenom doufám, že tyhle SMS někde v útrobách banky neklove na mobilu nějaký brigádník.
Úroveň
Odznak +2
Jo, tak jsem volal a opravdu to bylo nutné, už platit jde. Jen mi paní snížila limit platby z 30 na 10 tisíc :-(
Úroveň
Odznak +1
Další nepochopitelná obstrukce oproti konkurenci!
Limit pro internetové platby se snad nastavuje u karty v IB nebo to je ještě nějaký jiný limit?
Úroveň
Odznak +2
Měl jsem limit 30 tisíc v IB, ale bylo potřeba nastavit 3D secure, což banka sama neudělala, tak jsem musel volat na infolinku. V IB limit nastavit lze, ale evidentně se jim nepropisuje na službu 3D secure.
Úroveň
..nezbývá, než nevěřícně kroutit hlavou..

Takže pro povolení plateb na internetu (3D secure) tam budou muset VŠICHNI volat? Já mám u karty z bezpečnostních důvodů) trvale nastaveno nula, měním to před vlastní platbou a po ní zase zpět na nulu.
Úroveň
Odznak +2
Asi se volat bude muset, když to banka nenastavila sama. Co já vím, k tomu by se měla vyjádřit banka...
Úroveň
Odznak +2
Tak právě mi dorazila SMS s kódem na PIN...
Úroveň
Odznak +1
Právě mi došla SMS pro PIN
Úroveň
Odznak +2
Tak právě mi došla SMS již podruhé, naštěstí se stejným textem...
Úroveň
Odznak +1
Pořád lépe 2 x než vůbec. Ale na reputaci to bance nepřidává. :)
Úroveň
Taky mi to došlo 2x. Možná jednou že automaticky, podruhé protože jsem si to "vynutil" v IB ručně. Hned jsem skočil vedle do sámošky a kartu novým PINem aktivoval.
Úroveň
Odznak +2
EmPe1 napsal/-a:

..nezbývá, než nevěřícně kroutit hlavou..

Takže pro povolení plateb na internetu (3D secure) tam budou muset VŠICHNI volat? Já mám u karty z bezpečnostních důvodů) trvale nastaveno nula, měním to před vlastní platbou a po ní zase zpět na nulu.


Nováčci to vědět nemůžou, ale pamětnící by si mohli vzpomenout, že toto se tu řešilo už kdysi dávno. Očividně s tím banka od té doby nic neudělala. Jde o to, že původní limit na internetové platby u nové karty je nutné přes IB jakkoliv změnit (a pak třeba zase vrátit na původní částku - na tom už nezáleží) a pak se to samo od sebe rozfunguje. (Je to podobná chyba, jako byla ta, že když si v IB změníte název platební nálepky, denní limit se vám automaticky změní na nulu /pozor, změna limitu není vidět hned, objeví se až po odhlášení a znovupřihlášení do IB/- možná už je to opraveno, možná ne, nemám chuť to testovat ).
Úroveň
Odznak +2
jujec napsal/-a:

Jo, tak jsem volal a opravdu to bylo nutné, už platit jde. Jen mi paní snížila limit platby z 30 na 10 tisíc :-(


Možná to nutné nebylo, paní z infolinky to prostě rozfungovala tak, že změnila limit platby - to si může udělat každý sám přes IB. Sama to teď nemůžu vyzkoušet (nepotřebuju nic kupovat přes internet), ale věřím, že pár testovacích dobrovolníků se tu najde.
Úroveň
Odznak +1
Mám tomu rozumět tak, že není třeba volat kvůli aktivaci 3D plateb, ale stačí jen 2x změnil limit plateb do Internetu v IB?
Jak to bylo s novou E.ON kartou po stránce 3D plateb si již bohužel nepamatuji.
Úroveň
Odznak +2
MirekM napsal/-a:

Mám tomu rozumět tak, že není třeba volat kvůli aktivaci 3D plateb, ale stačí jen 2x změnil limit plateb do Internetu v IB?
Jak to bylo s novou E.ON kartou po stránce 3D plateb si již bohužel nepamatuji.


Nejspíš stačí změnit limit jen jednou - psala jsem, že na té 2. změně už nezáleží, ta je tam jen proto, aby se obnovil původní limit, co tam byl. Ale jak píšu, nestihla jsem to otestovat, napsala jsem to sem co nejrychleji, aby si spousta lidí případně ušetřila volání na infolinku. Někdo to prosím vyzkoušejte a dejte sem vědět.
Úroveň
Odznak +2
Pokud stačí jen změnit limit, super, ale mělo by to být někde napsané a infolinka by to taky vědět mohla...

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)