Hello má u mne černý puntík

  • 8 únor 2019
  • 9 odpovědí
  • 393 Zhlédnutí

Banka vůbec nekomunikuje a nespolupracuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nikdo neodpovídá na emaily , já jsem již týdny v nejistotě a ztrácím drahocený čas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědi: 9

Ano to je i moje zkušenost a nejen proto jsem svůj účet zrušil. Věřil jsem,že díky zázemí tak silné banky jako je BNP budou služby o něco lepší. Ale komunikace opravdu vázne.
U mé banky se mi zdálo třicet korun za vedení účtu moc,ale teď,když vidím jaké služby mi nabízí,tak už to řešit nebudu.
Věřím že i Hello bank se časem zlepší ale bude to asi chvíli trvat.
Jarek 😃
Úroveň
Odznak +1
Napiš zde přes fórum soukromou zprávu Terce.
Úroveň
Odznak +2
Soukromá zpráva Terce funguje, ale asi to není správné a systémové řešení.... Na druhou stranu, já mám podobnou zkušenost s RB, takže HB v tomto bohužel není nijak výjimečná. Ale v RB se aspoň na lince chovají ke klientům slušně, což o HB říct nemůžu.
Situace je o to horší že jsem na účet zaslal asi 20000 a do dnes nedorazily na účet i když mi před týdnemi po 14 dnech milostivě napsali že je vše: v pořádku.
Odznak +1
Situace je o to horší že jsem na účet zaslal asi 20000 a do dnes nedorazily na účet i když mi před týdnemi po 14 dnech milostivě napsali že je vše: v pořádku.Tak to by asi bylo na reklamaci. Pokud jsi to neúspěšně reklamoval u HB tak bych to ještě zkusil reklamovat u banky ze které byly ty peníze odeslané.
Úroveň
Odznak +4
Situace je o to horší že jsem na účet zaslal asi 20000 a do dnes nedorazily na účet i když mi před týdnemi po 14 dnech milostivě napsali že je vše: v pořádku.

Dobrý den, Ivane,

děkujeme Vám za sdílení Vaší zpětné vazby s námi na fóru.
Nepotěšila nás a přejeme si, aby to příště bylo lepší a byl jste se službami Hello bank! spokojený.

Veřejně (online) na fóru Vám nedokážeme konkrétně poradit k Vašim produktům / službám, ale na zcela obecné dotazy Vám rádi na komunitě zodpovíme.

Celou situaci prověříme.
Napište mi prosím do soukromé zprávy Vaše celé jméno a kontakt na Vás (ideálně telefon i e-mail), předám jej našim kolegům na Infolince, kteří se s Vámi spojí a vše potřebné vysvětlí.

Děkujeme Vám za spolupráci.
Na jakou soukromou adresu mám zprávu napsat........? Psal jsem emailem i přes klientskou zonu.
Úroveň
Odznak +2
Tady na foru kliknout na obrázek Terky v předchozím příspěvku a pak na "Poslat zprávu"
Úroveň
Odznak +4
Na jakou soukromou adresu mám zprávu napsat........? Psal jsem emailem i přes klientskou zonu.

Děkujeme Vám za napsání, je to jednoduché.
Klikněte prosím na "moje jméno Terka.HB" a dejte POSLAT ZPRÁVU -
uvidím ji pouze já.

Nebo posílala jsem Vám soukromou zprávu, stačí na ni kliknout (vpravo
nahoře na liště fóra, číslo soukromé zprávy).

Odpovědět