Hello! Máte svou bankovní aplikaci párovanou se svým internetovým bankovnictvím?


Úroveň
Odznak +4
Hello! Drazí členové komunity,

rádi bychom vás přivítali nad nově otevřenou diskuzí párování aplikace se svým internetovým bankovnictvím.

Hello bank! mobilní aplikaci dnes párovat nemusíte, stačí si ji jen stáhnout, nainstalovat a po přihlášení funguje vše podobně jako v Hello bankingu. S nově příchozí legislativou PSD2 (Payment Services Directive2) se mění spousta věcí a párování mobilní aplikace s internetovým bankovnictvím bude čím dál tím častější.

Jak tyto změny vidíte vy?



Zajímá nás:

1. Jak vnímáte zabezpečení, pokud aplikace je a pokud není párovaná s internetovým bankovnictvím?

2. Víte proč se aplikace páruje s internetovým bankovnictvím? Nebo vám to přijde zbytečné?

3. Kdy naposledy jste aplikaci párovali a proč?



Těšíme se na vaše reakce.

Přejeme hezký týden! :)

Odpovědi: 3

Úroveň
Odznak +1
Aplikaci nemám a ani mít nebudu.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Aplikaci nemám a ani mít nebudu.

Děkujeme jujec za reakci. Proč nebudete mít aplikaci?
Úroveň
Odznak +1
Protože ji k životu nepotřebuji. Navíc požadavky banky - dotazy - proč a za co utrácím SVÉ peníze (napřed telefonicky, pak emaily) s požadavky na doložení ÚTRAT mě obtěžují (pochopil bych dokladování vkladů, kdybych pral špinavé peníze a měl podezřelé PŘÍCHOZÍ platby, ale proč mám dokládat VÝDAJE? Snad si můžu za peníze, které na můj účet přijdou z jiného mého účtu, kupovat co chci), takže banku dávám k ledu a předpokládám v budoucnu její minimální využití.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)