Hello účet


Před několika dny jsem si na zkoušku založil účet u Hello bank abych si ověřil zda platí to,co banka slibuje.
Výsledkem je velké zklamání.
Ze svého účtu v KB jsem poslal peníze na Hello účet. Připsáno za půl dne. Druhý den jsem peníze poslal zpátky. Už je to čtyři dny a peníze stále nemám na účtě!
Jako druhou akci jsem z Hello účtu poslal na svůj kreditní účet vedený též u Hello banky,peníze jako doplatek dluhu. Je to už třetí den a kreditní účet je stále v mínusu. Do dnešního dne tam nebyly peníze převedeny. A to v rámci jedné banky a jednoho účtu.
Několikrát jsem se bezúspěšně pokoušel dovolat na operátora ale nebyla šance. Hlasová nabídka mě vůbec nedokázala spojit na konkrétní téma.
Dále mi vadí,jak tady čtu na fóru,neustále sliby na nové služby. Otisk prstu,notifikace na proběhlé platby a pokus vytvořit vlastní metodu placení mobilem.
Ano,chtěl jsem změnu,ale zlatá Komerční banka.
Proto jsem se rozhodl účet u Hello bank zrušit.
Jen jsem zvědavý jak dlouho to bude trvat a jaké překážky mě čekají.
Škoda,ale je hodně co zlepšovat. JAREK

Odpovědi: 32

Úroveň
Odznak +2
HB není bez chyby, ale není to tak zlé.
K příkazům - jde o to, kdy se zadají. HB umí platby D+0, teď z hlavy nevím, do kolika hodin. Když dopoledne zadáte platbu do jiné banky, ještě ten den je v druhé. Jen platby probíhají (jako zatím ve všech bankách s výjimkou ČS a Airbank) ve všední dny. Tedy platba zadaná z účtu HB v pátek ráno dorazí ještě ten den do KB. Platba zadaná odpoledne dorazí až v pondělí.
Pokud jde o platbu z kreditky, ta se účtuje v ten splatnosti v 18 hodin, tedy dorazí o den později. Jinými slovy, pokud je zadaná platba z kreditky ve čtvrtek se splatností v pátek, dorazí opět až v pondělí.
Co se týká kreditek, tam má HB trochu problém - opravdu to trvá 3 dny, banka slibuje nápravu, ale jde to ztuha. Je potřeba s tím počítat.
KB mám taky a HB mi přijde lepší (a to HB není žádná výhra). Ale má solidní úrok na spořicím účtu a výhodné kreditky a kurzy při platbě v zahraničí. Rozhodně bych dal HB přednost před KB.
Dík za názor. Určitě máte pravdu,že jsou některé služby u Hello bank lepší,ale je třeba to posuzovat z hlediska potřeb klienta.
Spořící účet nemám a do zahraničí jedu akorát na dovolenou.
Uvítal bych okamžité platby z účtu na účet. Nebo maximálně ten samý den. Jak jsem psal již v prvním příspěvku platbu z HB do KB jsem zadal ve středu odpoledne a dnes je neděle a peníze tam stále nejsou. To není zrovna moc pružné. A třeba řešit platby mobilem že budou zkoušet nějaký vlastní systém. Proč?
Jak jsem psal,vyzkoušel jsem to a není to pro mne,ale bude určitě hodně lidí,kterým tato banka bude vyhovovat.
Neříkám že je KB dokonalá,má taky svoje mouchy,ale bankomaty téměř všude,pobočku mám pár metrů od bytu,info linka v pohodě. Pohyb na účtu se dozvím během pár vteřin notifikací na mobilu. Platba mobilem bez problémů.
Ale jsem blíženec a rád zkouším nové věci.
Tolik asi k tématu.
Věřím že za nějaký čas bude i v HB vše v pořádku a možná i lepší.
JAREK
Někteří se mnou nesouhlasí, ale stále jsem přesvědčen o tom, že HB není možné jednoduše srovnávat s velkými bankami jako ČS, ČSOB nebo KB. Penny není Billa, EasyJet není British Airways. HB je nízkonákladová banka a je to na ní vidět. Jestli mám vybrat mezi KB a HB, navrhuji zvolit jejich kombinaci.
Úroveň
Odznak +2
Dík za názor. Určitě máte pravdu,že jsou některé služby u Hello bank lepší,ale je třeba to posuzovat z hlediska potřeb klienta.
Spořící účet nemám a do zahraničí jedu akorát na dovolenou.
Uvítal bych okamžité platby z účtu na účet. Nebo maximálně ten samý den. Jak jsem psal již v prvním příspěvku platbu z HB do KB jsem zadal ve středu odpoledne a dnes je neděle a peníze tam stále nejsou. To není zrovna moc pružné. A třeba řešit platby mobilem že budou zkoušet nějaký vlastní systém. Proč?
Jak jsem psal,vyzkoušel jsem to a není to pro mne,ale bude určitě hodně lidí,kterým tato banka bude vyhovovat.
Neříkám že je KB dokonalá,má taky svoje mouchy,ale bankomaty téměř všude,pobočku mám pár metrů od bytu,info linka v pohodě. Pohyb na účtu se dozvím během pár vteřin notifikací na mobilu. Platba mobilem bez problémů.
Ale jsem blíženec a rád zkouším nové věci.
Tolik asi k tématu.
Věřím že za nějaký čas bude i v HB vše v pořádku a možná i lepší.
JAREK

Převody z HelloBanky do jiných bank jsem prověřoval několikrát a peníze vždy dorazily nejpozději následující den (samozřejmě se to netýká víkendů a státních svátků - to nepracuje mezibankovní výměna přes CERTIS), pokud jsem podal příkaz do cca 17 hod. Proto se mi tvrzení, že do pátečního večera peníze nedorazily, zdá podivné. Určitě jste se nespletl v čísle účtu ?
HB má samozřejmě svoje mouchy, jak se lze zde na fóru dočíst, ale rychlost plateb do jiných bank (z BÚ) mezi ně nepatří ...
Díky ale zůstanu u KB. Přeci jen u mě vyhrávají všechny ty služby na které se u Hello bank asi bude ještě dlouho čekat a přecházet z lepšího na horší se mi opravdu nechce.
Věřím že i tato banka najde dost dobrých klientů. JAREK
A zcela jistě jsem poslal peníze na svůj účet. Mám ho už šestnáct let. Jarek
Úroveň
Odznak +1
BÚ nemám, ale ze SÚ odchází peníze do jiných bank také bez problémů.
Jak psal jisy, neseklnul ses v čísle účtu nebo kódu banky? Bylo na účtu dostatek peněz pro odchozí transakci?
Úroveň
Odznak +2
Proti gustu žádný dišputát ... Já rozhodně nepoléhám na jedinou banku - ani HB, ani jinou - a v součtu jsem naprosto spokojen, mám k dispozici všechny služby, které potřebuji a poplatky platím jen ve velmi výjimečných případech. Co vím o KB, tak její služby by mi určitě nestačily...
To je v pořádku. Ale řeknu to asi tak. Nemám žádné půjčky,trvalé příkazy platím pouze nájem. Na všechno ostatní mám na kontě dost peněz. A posílání z banky funguje,platba mobilem funguje,info o pohybu na účtu taky. Jak jsem psal již dříve,chtěl jsem to jen zkusit. Nic víc. A už se na téma nechci bavit.
Jarek
Úroveň
Odznak +2
Tak se budeme bavit my bez autora vlákna 😃 Když autor nechce diskutovat, nechat si poradit atd., proč vlastně založil to vlákno? Nějak mi uniká smysl...
Odznak +1
Jak jsem psal již v prvním příspěvku platbu z HB do KB jsem zadal ve středu odpoledne a dnes je neděle a peníze tam stále nejsou.Pokud byl příkaz zadaný správně a peníze z účtu v HB odešly tak bych to viděl asi na reklamaci. V tomto případě je asi překročená zákonem stanovená doba do kdy musí být převod zrealizovaný a peníze připsané na cílovým účtu v jiné bance, ale nevím to určitě.Neříkám že je KB dokonalá,má taky svoje mouchy,ale bankomaty téměř všude,Pokud má banka výběry z bankomatů všech bank v ČR zdarma tak je mi jedno jestli má i svoje vlastní bankomaty. Nemusím tak vyhledávat pouze konkrétní bankomaty pokud chci mít výběr zdarma a mám tak mnohem větší výběr míst pro výběr peněz zdarma.
Úroveň
Odznak +1
S hodnocením KB vám nepomohu, je to jedna z mála bank, v které jsem nebyl a doufám, že ani nebudu muset někdy být. 🙂
Úroveň
Odznak +2
Počkejme, jestli zítra nebude reagovat Terka nebo někdo jiný z HB ...
Úroveň
Odznak +2
No, ono neni na co. Autor tady bez konkretnich hodin uvedl nejake priklady, to se spatne reaguje.
Nemá asi smysl řešit konkrétní platbu, není k dispozici dostatek informací. Já účet u KB mám. Pokud bych potřeboval jen posílat platby, tak by mi tedy HB naprosto stačila. Platby v HB fungují podle mých zkušeností bezchybně. Nejenže se nezpožďují, ale dokonce často předbíhají čas, jak víme... 🙂 KB má podle mě smysl, když je potřeba víc služeb, např. investice, úvěry. pojištění. Má dobré internetové a mobilní bankovnictví. Když se objeví nějaký problém, je na koho se obrátit a všechno vyřeší obratem. Relativně dobře zvládají komunikaci. V bankovnictví se zobrazuje dokonce, že poradce konkrétního klienta má dovolenou. Ale spořící účet je s malým úrokem, kurzy průměrné, KK vrací jen na penzijní připojištění a klient je přivázán na jednu pobočku, upravovat cokoliv na účtě jinde nelze. Za 39,- korun jsou odchozí transakce z účtu a 2 výběry z cizích bankomatů, za 0,- korun jsou výběry z vlastních bankomatů, které nejsou všude, jinak všechny transakce se platí.
Odznak +1
Za 39,- korun jsou odchozí transakce z účtu a 2 výběry z cizích bankomatů, za 0,- korun jsou výběry z vlastních bankomatů, které nejsou všude, jinak všechny transakce se platí.Tak to bych takovou banku nechtěl když tyto základní služby mohu mít jinam zdarma. Už jsem si odvyknul, že za tyto služby je třeba bance platit a ani si nepamatuji kdy naposledy jsem některé bance za něco platil.
Úroveň
Odznak +2
Já mám KB a vše zdarma. Ono záleží, co si kdo objedná za účet...
MůjÚčet v KB je bez poplatku, ale jakákoliv odchozí transakce stojí 6,- Kč, výběry z cizích bankomatů jsou zpoplatněny. MůjÚčet plus stojí 39 Kč a obsahuje odchozí platby a 2 výběry z cizích bankomatů. V rámci retence je možné získat balíček MůjÚčet plus, nebo dokonce MůjÚčet gold (standardně 169,- Kč) zdarma, ale to se netýká běžných klientů, kteří v KB nevyužívají žádné další služby, případně nemají dobrou historii.
Úroveň
Odznak +2
Mám TOP nabídku...
Odznak +1
jujec:
Vše v KB zdarma a bez podmínek nebo nějakých omezení? Mám na mysli alespoň základní služby (převody v rámci ČR, karta, výběry z bankomatů, IB, výpisy, inkasa, SIPO atp.). A tu TOP nabídku dávají každému kdo si o ni požádá?
Úroveň
Odznak +2
Výběry ze všech bankomatů zdarma, zdarma cestovní pojištění na kartě. Ale je tam podmínka minimální měsíční sumy na příchozích transakcích nebo vkladů v bance. Ceník to říká jasně.
Odznak +1
Výběry ze všech bankomatů zdarma, zdarma cestovní pojištění na kartě. Ale je tam podmínka minimální měsíční sumy na příchozích transakcích nebo vkladů v bance. Ceník to říká jasně.Tak to pro mnohé lidí kvůli té podmínce asi nebude příliš zajímavé. Cestovní pojištění ne každý potřebuje a to ostatní je možné mít zdarma a navíc bez podmínek i jinam.:)
Úroveň
Odznak +2
Jasně, já jsem jen reagoval na to, že v KB lze mít vše zdarma....
Odznak +1
jujec:
Předpokládal bych, že tam asi vše zdarma nebude a nějaké zpoplatněné služby se tam asi najdou, např. výpisy poštou, zahraniční platby, SMS notifikace atp., ale tu jde především o základní bankovní služby.
Úroveň
Odznak
Výběry ze všech bankomatů zdarma, zdarma cestovní pojištění na kartě. Ale je tam podmínka minimální měsíční sumy na příchozích transakcích nebo vkladů v bance. Ceník to říká jasně.Kdo není "na suchu", nejsou pro něj přece příchozí platby problémem, prostě si je může přeposílat sám.

Odpovědět