Hello účet



Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 32

Úroveň
Odznak +1
U těch molochů jde hodně o to, co si člověk nastaví, resp. vyhádá. U ČS mám taky všechno zdarma, ale trvalo to a není to bez podmínek. Co si ale nemůžu vynachválit jsou fakt okamžité převody v rámci banky, z těch tří dnů, než dorazí peníze z SÚ na KÚ v rámci jedné banky u HB rostu, už jsem si odvyknul. To jsou opravdu peníze dřív u cizích ústavů. Diskuse jsem četl, důvodům dejme tomu rozumím, ale neberu, to je prostě chyba. Alespoň nezaúčtované transakce že už jsou v IB vidět, když o to člověk banku hezky požádá, bez nich by to bylo pro mě opravdu KO kritérium.
Odznak +1
Výběry ze všech bankomatů zdarma, zdarma cestovní pojištění na kartě. Ale je tam podmínka minimální měsíční sumy na příchozích transakcích nebo vkladů v bance. Ceník to říká jasně.Kdo není "na suchu", nejsou pro něj přece příchozí platby problémem, prostě si je může přeposílat sám.Problémem to pro mnohé lidí asi nebude, ale proč to dělat když jinam to jde i bez toho a možná i za trochu lepších podmínek. Navíc ne každý je pro takové "šaškování" s penězmi nakloněný.
Top nabídka je zdarma při kreditním obratu (souhrnu příchozích plateb) 100 tis. Kč nebo uložených prostředcích ve skupině KB ve výši min. 1,5 mil. Fiktivní plnění obratové podmínky je možnou cestou, ale ne každý to chce dělat.
Úroveň
Odznak +4
Hello! Jarku, děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti s námi na fóru.

Velmi rádi platby prověříme, ale z toho co nám píšete, není zcela jasné, jaké jste prováděl platební operace.

Abychom Vám mohli vhodně poradit, požádáme Vás zaslat nám k oběma případům konkrétní informace přímo do soukromé zprávy, a to:

- číslo účtu plátce / příjemce
- datum platby a částku

Rádi zjistíme i bližší informace, kdy jste se pokoušel dovolat k nám na Infolinku. Určitě nám pomůže, když mi napíšete do soukromé zprávy Vaše celé jméno, telefonní číslo, ze kterého jste k nám volal a ideálně přesný datum i čas.

Bude to možné?
Předem Vám děkujeme za spolupráci.
Úroveň
Odznak +1
Ještě k tomu účtu u KB. Také ho tam mám - TOP nabídku. Při obratu 100 000 Kč je vedení účtu zdarma, platební karta Visa Platinum s výběry zdarma v ČR i v zahraniční, tuzemské platby zdarma.
Dávají i kartu Priority pass, ale bez volných vstupů, za každý vstup účtují 24 USD, takže na nic (na to mám ČSOB Premium (4 vstupy) a Erste premier (lounge key s 6 vstupy)). Ke kartě je i cestovní pojištění, před necelým rokem jsem využil když nám zrušili let (docela výhoda, u ostatních bank mám v ceně pojištění pouze zpoždění letu) a dostal jsem nějaké 4 tisíce (ostatní podmínky jsou ale u jiných bank zase lepší, jako hlavní cestovní pojištění bych si ho nevybral). Jinak ale ten účet není žádný zázrak a nechávám si ho spíše tak "ze setrvačnosti". Proti ostatním prémiovým účtům nemá concierge, banka mi neposílá pozvánky na akce pro klienty (takto už jsem od jiných bank byl na golfu, v kině, v divadle, na rautu,...) a to jejich internetové bankovnictví s certifikátem mi taky pije krev.
Patriku, certifikát je minulostí, již byl spuštěn mobilní klíč. 🙂 Jinak zcela souhlasím s hodnocením účtu.
Úroveň
Odznak +1
Ten mobilní klíč, to musí být přes nějakou aplikaci ne? Tak to fakt asi raději certifikát. Já mám tedy stále ještě certifikát.

docela dobrá doména pro internetové bankovnictví - ojebAnka.cz 😃

Odpovědět