Hello! Zkrácení doby připsání vaší platby na váš kreditní účet

  • 18 prosinec 2018
  • 57 odpovědí
  • 11338 Zhlédnutí


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 57

Úroveň
Odznak +4
Ad nezaúčtované transakce: Já nezaúčtované transakce také vůbec nevidím. Možná je to tím, že jisy má zlatou kreditku, která je primárně určená pro zaměstnace banky, takže na ní mohou testovat různé funkce.

Zlatou kreditku mám taky ale nazúčtované transakce nevidím, takže to bude něčím jiným.


Hello!

děkujeme Vám všem za napsání, bohužel během pondělního dne (31. 12. 2018) jsme měli technický výpadek. Všem se velmi omlouváme za způsobené komplikace.

Hero101 pokud stále nevidíte své nezaúčtované transakce ve svém internetovém bankovnictví, prosím určitě mi napište. Poslala jsem Vám soukromou zprávu, předem děkuji.

Přejeme hezký den.
Bohužel zrychlené připsání platby na kreditní účet zatím nebylo obnoveno. Alespoň mně se platba odeslaná včera k dnešnímu dni nepřipsala.
Úroveň
Odznak +1

Na začátku ledna pilot vyhodnotíme, a pokud bude vše pozitivní, budeme pokračovat dál.

Takže momentálně vyhodnocují 😛
Úroveň
Odznak +2
Taky jsem čekal, že když ve středu dorazily peníze na sběrný účet, že je budu mít v pátek, tak jako tomu bylo v minulosti. No a ono ne....
Hello!

Víme, že je pro vás prioritou číslo jedna zrychlení doby připsání platby na váš kreditní účet. Právě proto jsme spustili pilotní fázi „zrychleného zpracování vašich příchozích transakcí na úvěrové produkty“ do 21. 12. 2018, pak si na chvíli odskočíme dát kapra, rozbalit dárky, přecpat se vánočním cukrovím… :8

Na začátku ledna pilot vyhodnotíme, a pokud bude vše pozitivní, budeme pokračovat dál.



JAK TO NYNÍ FUNGUJE?


Pokud už používáte pro splácení úvěrových produktů naše Hello bank! bankovní číslo 9019013355 / 3050 tak VÝHODOU je, že vaše platba bude připsána rychleji na váš kreditní účet, a to v režimu D+0 nebo D+1 od okamžiku, kdy ji zadáte v bance, ze které splátku odesíláte. Zda bude platba nakonec realizována v ten samý den nebo do druhého dne, záleží na nastavení odchozích plateb v systému u odesílající banky.

Nyní se jedná o pilotní fázi do 21. 12. 2018 proto všem našim klientům ještě doporučujeme, aby s úhradou své splátky počítali v režimu D+2-3.




Děkujeme a přejeme hezký předvánoční čas.
ŠKYT.
Vaše Hello bank!

No tak nevím. Minulý pátek jsem požádal o půjčku na karavan. Až v úterý se mi ozvali a prý pošlou peníze. Ve středu jsem je obdržel na můj Hello účet. Protože jsem chtěl vybírat peníze z kreditky, tak jsem je hned ve středu poslal na můj kreditní účet. Bohužel jsem spěchal a zapomněl variabilní symbol.Okamžitě jsem napsal e-mail a přišlo mi doložte ... Hned jsem doložil a nic. Druhý den opět doložte ještě to a to. (proč to nemohlo být v tom jednom e-mailu to tedy nevím) Tak jsem to poslal. Je to smutné, že v rámci banky člověk čeká tak dlouho. Je pátek večer a peníze nikde. Takže možná v pondělí. To bude už karavan pryč. Mockrát děkuji. 😠
Omlouvám se za upřímnost, ale za blbost se platí.
Problém má dvě roviny:
Určitě by bylo dobré, kdyby HB zrychlila a zefektivnila některé procesy. To se týká nejen připisování splátky kreditní karty, ale také administrativních záležitostí. Zasílání různých dokumentů, jejich doplňování a pak zpracování bankou neprobíhá rozhodně optimálním způsobem.
Jiná věc je, že kreditní karta je určena k čerpání revolvingového úvěru v rámci schváleného úvěrového rámce. HB sice toleruje přebíjení kreditní karty, ale to je projev benevolence banky, ne její nároková vlastnost. Když chce klient odčerpat půjčku ve formě transakce u obchodníka nebo v bankomatu, měl by k tomu použít běžný účet a debetní kartu. Pokud se nejednalo o přebití karty, ale splátku stávajícího úvěru a vytvoření nového na kreditní kartě, jedná se o operaci sice v souladu s podmínkami užívání produktu, ale svým způsobem spekulativní, u které se prostě může stát, že se něco v průběhu realizace zkomplikuje. Je proto důležité mít dostatečnou časovou rezervu.
Jak to funguje v soucasne dobe?

Odpovědět