Internetové bankovnictví


  • Zelenáč
  • 2 odpovědí
Mám dotaz ohledně kreditky.Po přihlášení do int. bankovnictví se mě nezobrazí žádné údaje zustatek,limit,vypis,transakce.Jako když žádnou kartu nemám.X let zpátky nebyl problém.Díky za pomoc.

Odpovědi: 18

Úroveň
Odznak +2
A nevidíte náhodou v sekci Účty obdélník s názvem Hellokredit?
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za napsání na komunitu.
Ano, bohužel je to tak, že některým našim klientům se v současné chvíli v internetovém bankovnictví u Hello kredit nezobrazí aktuální výše zůstatku (zobrazuje se 0,- Kč) a výpisy. Na nápravě intenzivně pracujeme.
Všem se omlouváme za komplikace.
Ne, u účtu mám jen produkty jako kreditka,běžný účet,spořící atd. a založit.Jediné co mi zustalo jsou osobní udaje.
ok díky
Úroveň
Odznak +2
Tak to je divné, Terka píše, že někdo má zůstatky na nule, vy, že nevidíte ani ten obdélník...
Úroveň
Odznak +2
Tak dneska v historii nevidím žádné platby kartou, jen položky Splátka kreditního účtu. Mám to tak u obou karet....
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Tak dneska v historii nevidím žádné platby kartou, jen položky Splátka kreditního účtu. Mám to tak u obou karet....

Zdravíme jujec a děkujeme Vám za napsání. Je tomu tak u Hello kreditek, usilovně pracujeme na opravě. Všem se omlouváme za způsobené potíže.
Úroveň
jujec napsal/-a:

Tak dneska v historii nevidím žádné platby kartou, jen položky Splátka kreditního účtu. Mám to tak u obou karet....


U me to samo.
Terka.HB napsal/-a:

Zdravíme jujec a děkujeme Vám za napsání. Je tomu tak u Hello kreditek, usilovně pracujeme na opravě. Všem se omlouváme za způsobené potíže.


Co presne se prosim Vas upravovalo v tom IB, ze to bylo pres noc vyply a nakonec tam nikdo nevidi kompletni historii??
By me strasne zajimalo, jak testujete ten Vas SW a hlavne update. To jako nasazujete beta verzi primo klientum a oni Vam to pak online otestuji?
Takhle kdybychom to delali zakaznikovi u nas ve firme, tak se na nas priste pekne vyprdne.
Úroveň
Odznak +1
Tak dnes ráno změna k lepšímu, již nevidím 3 splátky KK, ale jen 2. :)

Když banka přišla o položky čerpání KK, tak to je asi nebudeme muset ani splácet ... :)
Úroveň
Odznak +2
Jsem zvědavá, kdy a v jakém stavu bude za tento měsíc k dispozici výpis z účtu. Jenom tak mě napadlo, jestli se jim to nerozbilo, když se snažili do systému implementovat tu poslední akci - dnes jsem dostala e-mail s nabídkou, že za každý převod z kreditního účtu na jakýkoliv jiný bankovní účet mezi 1. a 20. červnem mi připíšou cashback 5 %, nejvýše 500 Kč. Jen se tam nikde nezmiňují, že se na toto nevztahuje bezúročné období.
Úroveň
@maminka1 - tak to mate fajn, me prozmenu ani SMS nedosla. Jenom me porad otravujou s nejakou nabidkou uveru, kterou jsem jim uz nekolikrat i telefonicky odmitl.
Úroveň
Odznak +2
MirekM:
I ty nenapravitelný optimisto ... :) ;)
Úroveň
Odznak +2
maminka1 napsal/-a:

...dnes jsem dostala e-mail s nabídkou, že za každý převod z kreditního účtu na jakýkoliv jiný bankovní účet mezi 1. a 20. červnem mi připíšou cashback 5 %, nejvýše 500 Kč. Jen se tam nikde nezmiňují, že se na toto nevztahuje bezúročné období.


Jo a taky to, že pak Vás budou lustrovat, na co jste ty peníze použila, jak se tu stává běžně....
Úroveň
Odznak +4
tom.i napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Tak dneska v historii nevidím žádné platby kartou, jen položky Splátka kreditního účtu. Mám to tak u obou karet....


U me to samo.
Terka.HB napsal/-a:

Zdravíme jujec a děkujeme Vám za napsání. Je tomu tak u Hello kreditek, usilovně pracujeme na opravě. Všem se omlouváme za způsobené potíže.


Co presne se prosim Vas upravovalo v tom IB, ze to bylo pres noc vyply a nakonec tam nikdo nevidi kompletni historii??
By me strasne zajimalo, jak testujete ten Vas SW a hlavne update. To jako nasazujete beta verzi primo klientum a oni Vam to pak online otestuji?
Takhle kdybychom to delali zakaznikovi u nas ve firme, tak se na nas priste pekne vyprdne.

V tomto releasu jsme museli udělat nutné úpravy backendových systémů. Samozřejmě máme několik fází testování, ale vzhledem k množství systémů, které za bankovnictvím stojí se někdy stane, že se objeví chyba, která se na testovacích prostředích neobjevila. Momentálně pracujeme na tom, aby jste chybějící transakce viděli co nejdříve. Za vzniklé potíže se omlouváme.
Mějte hezký den.
Úroveň
Odznak +1
My, co jme na cerne listine, jsme zadnou nabidku e-mailem na prevod penez s vratkou 5 % neobdrzeli. :D
Úroveň
Odznak +2
Tak už se mi v IB objevila historie transakcí moji kreditky ...
Úroveň
Odznak +2
Mně taky, u obou.
Úroveň
Odznak +4
@jujec, jisy ano už je to v pořádku, děkujeme vám za napsání.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)