Kartu nelze přidat do aplikaci Curve a Masterpass.

  • 29 březen 2019
  • 2 odpovědí
  • 428 Zhlédnutí

Uz několikrát jsem kontaktoval banku kvuli zamitnute verifikaci me debetni karty HB v aplikaci Curve. Banka odpovedela, ze je vse v poradku a kartu lze pridat i verifikovat. Pote, co jsem odeslal bance screenshot zamitnute verifikace po jednom z mnoha dalsich pokusu se mnou banka prestala asi radeji komunikovat a na email se screenshotem uz jsem dalsi odpoved ani nedostal. Rovnez pri snaze pridat kartu do aplikace Masterpass je moje - vase karta HB vzdy zamitnuta. Mohl bych prosim od banky ziskat nejake vyjadreni k problemu? Karty ostatnich bank jsem vzdy bez nejmensich problemu pridal. Diky za vyjadreni.

Odpovědi: 2

Úroveň
Odznak
Problém bude jen u tebe, moje Hello kreditka přes Masterpass i Curve normálně funguje. Nemáš nízký/nulový limit pro internetové transakce nastavený v IB? Pokud ne, doporučuji ti vyzkoušet jednu fintu, která mnohým zde pomohla: změň si v IB limit pro internetové platby, klidně symbolicky o trošku (třeba o stovku), tím se zpravidla limit "restartuje" a mohly by začít net platby fungovat. Ověřeno několika klienty na fóru zde i třeba na fóru Finexpert.
Dekuji za radu. Funguje. Prijde mi zvlastni, ze takhle jednoduse neumi poradit sama banka. Jeste ze funguje tato svepomoc. Diky.

Odpovědět