kreditní karta změna tel.číslazměnil jsem tel.číslo


změna tel. čísla je pro tuto banku neřešitelný problém.zaslal jsem vámi zaslaný formulář řádně vyplněný s ověřeným podpisem již před třemi týdny.dodnes i přes několik tel.urgencí jste mi nebyli schopni zaslat nový pin k nové kartě.
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 6

Úroveň
Odznak +1
Dobrý den,
pokud máte např. profil na FB, tak nám napište, prosím, Váš dotaz do soukromé zprávy na Facebook Hello bank ČR. To bude asi nejrychlejší řešení. Abychom se na to mohli podívat, je potřeba znát Vaše celé jméno, datum narození a poslední čtyři čísla karty nebo variabilní symbol a není vhodné si tyto údaje sdělovat na komunitě. Pokud FB profil nemáte, můžete mi napsat zde do soukromé zprávy vaši e-mailovou adresu a tel. číslo a já je pak předám kolegům. Ale první varianta je z pohledu vyřízení určitě vhodnější a rychlejší.
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den @mirocico,
děkujeme Vám za poslání kontaktu, bližší informace od nás najdete v soukromé zprávě.
Přejeme hezký den.
dobrý den,uběhlo několik dní a nový pin jsem stále nebdržel.je schopna tato banka tento nicotný problém vyřešit?kde se stala chyba?
Úroveň
Odznak +4
mirocico napsal/-a:

dobrý den,uběhlo několik dní a nový pin jsem stále nebdržel.je schopna tato banka tento nicotný problém vyřešit?kde se stala chyba?

Dobrý den, zjišťovali jsme bližší informace a PIN kartě obdržíte do dvou dnů, včera jsme Vám jej odesílali.
Mohu se optat zadala jsem o prevodu penez z me kreditni karty na muj ucet. Je to 14 dni co neustale pisi emaily, volam a stale zadna reakce. Je mozne se nejak na muj problem podivat. Vzdy to delam prevodem a nikdy s tim nebyl problem az ted co jste zmenili nazev. Dekuji
Úroveň
Odznak +4
3369445100 napsal/-a:

Mohu se optat zadala jsem o prevodu penez z me kreditni karty na muj ucet. Je to 14 dni co neustale pisi emaily, volam a stale zadna reakce. Je mozne se nejak na muj problem podivat. Vzdy to delam prevodem a nikdy s tim nebyl problem az ted co jste zmenili nazev. Dekuji

Dobrý den, rádi Vám pomůžeme. Standardní cesta je, napsat soukromou zprávu přes FB (jestli máte profil na FB), abychom mohli zjistit podrobnější informace.
Nyní mi prosím napište do soukromé zprávy na komunitě Vaše jméno, příjmení a telefonní kontakt na Vás, zajistíme co je třeba.
Přejeme hezký den.