Mobilní bankovnictví


  • Zelenáč
  • 1 odpověď
Včera jsem poprvé provedl odchozí platbu ze spořícího účtu v mobilní aplikaci a z překvapením jsem zjistil ,že platba proběhla bez jakéhokoliv ověření pinem ,kódem nebo sms .
Připadá mi to dost nestandartní a i dost nebezpečné ,v žádné jiné bance jsem se s tím nesetkal .
Váš názor na to ??

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak +1
Jako pracovník IT, živící se počítačovými sítěmi, se mobilním aplikacím vyhýbám jak čert kříži. :)
Úroveň
Odznak +4
Hello! Těší nás, že používáte mobilní aplikaci Hello bank!

Limit pro zadávání plateb přes naši mobilní app je do výše 100 000,- Kč a tyto platby se nepotvrzují pomocí PIN kódu ani SMS autorizací.
Pro naše klienty budeme tuto službu upravovat s PSD2.

Pokud aplikaci nepovažujete za bezpečnou, doporučujeme si nastavit limit pro platby v mobilní app 0,- Kč. Tento limit si nastavíte ve svém internetovém bankovnictví v sekci „Nastavení“.

Pokud budete s něčím dalším potřebovat pomoct, určitě nám napište.
Přejeme pěkný den.
Úroveň
A co se stane, když tam nastaví tu nulu? Už přes mobilní aplikaci nezaplatí vůbec? Nebo to bude chtít extra ověření? Nechce se mi to zkoušet, ale pokud platí, že nezaplatí vůbec, tak to asi není řešení...
Děkuji Terce za odpověď. Ale příliš mě nepotěšila .Jak píše Marek ,když si nastavím na limit plateb nulu ,tak žádnou platbu dle mého neodešlu a pak ztrácí mobilní aplikace smysl .Uvažoval jsem o zřízení běžného účtu ,ale mít mobilní aplikaci jen na zjišťování zůstatku a pohybu nechci .Na tom by Hello měla zapracovat ,ostatní banky stále služby mob. ap. rozšiřují a vylepšují. Nechci být odkázán jen na internetové bankovnictví doma a přihlašovat se do něho v mobilu už vúbec ne .

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)