Mrkněte na naše nové výpisy


Úroveň
Odznak +4
Jsme rádi, že vám můžeme představit:) naše nové měsíční výpisy pro HELLO ÚČET (běžný, spořící) a HELLO KREDITNÍ KARTU.

Pokud si najdete chvilku času, podělte se s námi o vaše názory a pocity, JAK SE LÍBÍ VÁM.

Jsou pro vás dostatečně srozumitelné a přehledné?
Jednoduše a rychle se ve výpisech zorientujete?



Výpis účet_1. strana:



Výpis účet_2. strana:



Výpis kreditní karta_1. strana:



Výpis kreditní karta_2. strana:




Napište nám a my je pro vás rádi upravíme.

Předem děkujeme za vaše názory!

Přejeme prima 🙂 den!

Odpovědi: 42

Úroveň
Odznak
Zadny problem nevidim. Stav na uctu kontroluji nejcasteji v aplikacich. Vyhovuje mi prichozi a odchozi platba v jednom sloupecku a barevne odlisena.
debet a kredit bych odlišil barvou (červená, zelená) a po každé transakci bych uvedl stav konta po transakci
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za Vaše názory Wel a Ondro!

@Ondro, proč bychom měli odlišit debet a kredit barvou (červeně a zeleně)?

@Wel, vypadá to, že nejraději kontrolujete stav Vašich účtů v aplikacích. Vyhovují Vám nejvíce? A proč?
Kontrolujete stav účtů i mimo aplikace?
Úroveň
Odznak
Mobil mam vzdy pri ruce. Otevru. Vidim. Otazka vteriny. Nemusim kvuli uctu otevirat a zapinat notas, pc a cekat, az se vse nacte atd. Mimo aplikace jen upravuji prikazy, pripadne delam dalsi pokyny.
Úroveň
Odznak +4
Mobil mam vzdy pri ruce. Otevru. Vidim. Otazka vteriny. Nemusim kvuli uctu otevirat a zapinat notas, pc a cekat, az se vse nacte atd. Mimo aplikace jen upravuji prikazy, pripadne delam dalsi pokyny. :)Skvělé, děkujeme za Váš komentář Wel! Jak píšete rychlé, praktické, jednoduché a vždy po ruce...
Úroveň
Odznak +1
Doufam, že to bude i v PDF v internetbankingu ke stažení a poslání jen na vyžádání, přece jenom musíme chránit naše stromy. 🙂
Úroveň
Formálně proti těm výpisům nic nemám, ale co může být problém (a to z toho vzorku výpisů nepoznám) je, že na současných výpisech ke kreditní kartě má popis transakce málo znaků (jen kolem 50) a obávám se, že to zůstane stejné.

A problém je v tom, že Cetelem zásadně u delší informace zkracuje informace zaslané obchodníkem (a doplňuje své), a to až do té míry, že nelze platbu řádně identifikovat. Zejména, pokud jde o úhradu v cizí měně. Například v jednom loňském výpisu jsem měl popis transakce: "V0810 10,10 EUR Revolut*46 Č.AUTORIZACE: 085873798" kde z původního textu zaslaného obchodníkem o délce kolem 30 znaků zbylo pouze: Revolut*46. Tedy 10 znaků.

Nebo-li, 2/3 popisu transakce, zaslané obchodníkem, Cetelem "zahodil". Zbytek jsem se nedozvěděl od podpory ani telefonicky, ani po dvou mailech (pak jsem rezignoval a dál to neřešil). Shrnuto - banka by měla předávat kompletní informace od protistrany (60 znaků informace se vyhrazovalo někdy před 20 lety). Jinak hrozí, že bude poskytovat "poloslužbu". Logické by bylo, kdyby k zaslané informaci byly na výpisu případně připojeny další od Hello.
Úroveň
Odznak +4
Vážíme si Vašeho názoru ViR a je nám líto, že jste měl s výpisem u kreditní karty (úhrada v cizí měně) u nás špatnou zkušenost.
Můžeme Vás ujistit, že detail transakce bude nově viditelný v transakční historii v IB, po rozkliknutí konkrétní transakce. Tento detail zahrnuje až 30 druhů informací, které se zobrazují pod sebou bez krácení a to jen pokud k této položce dostaneme informace od obchodního partnera.
V praxi to znamená, že na výpise uvidíte v detailu 1 - 5 řádků s informacemi o transakci. Oproti současným výpisům máme tedy více místa pro transakce.

A díky odstranění reklamního prostoru na boku výpisu máme větší prostor pro detail a stejně jako v transakční historii, tak i tady může být více řádků. Tedy i zde by to mělo být již v pořádku. Pokud budete mít cokoliv dalšího k výpisům, budeme rádi, když nám znovu napíšete.
Odznak
Na výpisu mě vadí, že 1/3 stránky je nevyužita. Na první stranu se má vejít co nejvíc a ne plýtvat místem. Výpis ke kreditce je o poznání lepší. Informace jsou dostačující a přehledné.
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme za Váš komentář, LCF314!
Jsme rádi, že je pro Vás výpis ke kreditní kartě dostačující a přehledný.
K výpisu k běžnému a spořícímu účtu - tady záleží, jestli bude výpis na jednu A4 nebo více stran, na počtu transakcí a obsahu "Detailu".
Zvažovali jsme jak více a smysluplně využít pro klienty tento prostor na výpise, ale technicky tohle bohužel nyní není možné.
Úroveň
Odznak +2
Mně na výpisu ze spořicího účtu chybí informace - zpráva od odesílatele, ale možná se tam objeví.
A k té kreditce - zrovna na posledním výpisu mám řádek
BEZKONTAKTNÍ PLATBA
E1805
15,00 EUR CARREFOUR Č.AUTORIZACE: 008072945

Jako byl by problém napsat aspoň název města?
Když jsem nakupoval v Praze, tak bylo napsáno "PRAH". Určitě to nebude mít obchodník zadáno blbě.
Takže bych vyhodil info, zda platba byla kontaktní či bezkontaktní, a zaměřil bych se spíš na popis, kde byla.
Úroveň
Odznak
Mně by vyhovovalo, kdyby na výpise ze spořící účtu byl uveden i úrok na základě kterého jste připsané úroky připsali. Dále by bylo fajn, kdyby se ukazoval název protiúčtu při došlé platbě a zároveň, pokud já odešlu platbu, tak aby tam bylo dostatečné místo na mojí poznámku plátce.
U platby kartou by bylo velmi dobré, kdyby byl uveden kurz na základě kterého byla taková platba odečtena.
Nemáte tam pravopisnou chybu na výpise z KK? Je tam "Zpráva a vedení úvěru", nemá tam být "Správa a vedení úvěru"? 🙂
Mně by vyhovovalo, kdyby na výpise ze spořící účtu byl uveden i úrok na základě kterého jste připsané úroky připsali. Dále by bylo fajn, kdyby se ukazoval název protiúčtu při došlé platbě a zároveň, pokud já odešlu platbu, tak aby tam bylo dostatečné místo na mojí poznámku plátce.
U platby kartou by bylo velmi dobré, kdyby byl uveden kurz na základě kterého byla taková platba odečtena.
Nemáte tam pravopisnou chybu na výpise z KK? Je tam "Zpráva a vedení úvěru", nemá tam být "Správa a vedení úvěru"? :-)


jj, maj tam chybu
Úroveň
Odznak +2
Otázkou je, jestli mají blbě "z" místo "s", nebo špatnou předložku (místo "o" mají "a") 😳
Úroveň
Odznak
🙂
Úroveň
Odznak +4
Mně na výpisu ze spořicího účtu chybí informace - zpráva od odesílatele, ale možná se tam objeví.
A k té kreditce - zrovna na posledním výpisu mám řádek
BEZKONTAKTNÍ PLATBA
E1805
15,00 EUR CARREFOUR Č.AUTORIZACE: 008072945

Jako byl by problém napsat aspoň název města?
Když jsem nakupoval v Praze, tak bylo napsáno "PRAH". Určitě to nebude mít obchodník zadáno blbě.
Takže bych vyhodil info, zda platba byla kontaktní či bezkontaktní, a zaměřil bych se spíš na popis, kde byla.


Dobré odpoledne jujec, děkujeme za všechny Vaše komentáře k našim novým výpisům. Zprávu od odesílatele najdete u transakce "příchozí/odchozí platba" a je součástí všech našich výpisů pokud je do těchto zpráv cokoliv obchodním partnerem doplněno.

Děkujeme také za dobrý podnět k popisu - v jakém místě byla platba provedena (Praha, Ostrava, Poděbrady aj.). Aktuálně monitorujeme veškeré možné transakční položky v kreditním výpise, abychom je mohli (pokud to technicky lze) upravit. Proto jsou pro nás velmi důležité Vaše kritické i pozitivní názory k našim novým výpisům.

Mějte hezký 🙂 den! Vaše Hello bank!
Úroveň
Odznak +4
Mně by vyhovovalo, kdyby na výpise ze spořící účtu byl uveden i úrok na základě kterého jste připsané úroky připsali. Dále by bylo fajn, kdyby se ukazoval název protiúčtu při došlé platbě a zároveň, pokud já odešlu platbu, tak aby tam bylo dostatečné místo na mojí poznámku plátce.
U platby kartou by bylo velmi dobré, kdyby byl uveden kurz na základě kterého byla taková platba odečtena.
Nemáte tam pravopisnou chybu na výpise z KK? Je tam "Zpráva a vedení úvěru", nemá tam být "Správa a vedení úvěru"? :-)


jj, maj tam chybu


Dobrý den jane.pepe a Ondro, ano máte pravdu a děkujeme Vám za upozornění na naši pravopisnou chybu, která se nám vloudila pouze do testovací verze v novém výpise ke kreditní kartě. Název tohoto poplatku jsme již opravili na SPRÁVA A VEDENÍ ÚVĚROVÉHO ÚČTU a od letošního června jej máme přejmenovaný tak, aby název lépe vystihoval povahu poplatku a to na: REZERVACE ÚVĚROVÝCH ZDROJŮ.

K Vašemu dalšímu podnětu poznámce plátce ve výpise, zatím jsme se rozhodli tyto detailní informace mít pouze v transakční historii v internetovém bankovnictví, kvůli lepší přehlednosti a jednoduchosti ve výpise. Také z průzkumu víme, že tyto informace si klienti prohlíží více v internetovém bankovnictví.

Ale ještě jednou všem děkujeme za Vaše návrhy k našim novým výpisům a v příštím týdnu se k nim tady na komunitě vrátíme více.

Přejeme hezký den. Vaše Hello bank!
Úroveň
Odznak +4
Přejeme vám příjemný :)start do nového týdne!

Posíláme slíbené doplnění k Vašim komentářům z min. týdne:

* obsah transakční historie ve výpise k běžnému účtu zde, je zatím náhodně, ručně psaný obsah pro otestování délky výpisů a toho, jak se bude výpis ve sloupcích chovat.

* v "ostré" verzi s reálnými daty budeme ve výpise zobrazovat veškeré informace, které budou dostupné, tedy i zmiňovaný úrok. Všechny tyto informace budou přehledně vepsány ve sloupcích "Transakce" nebo "Detail", tedy prostoru bude opravdu hodně.

Pokud vás cokoliv dalšího k našim novým výpisům zajímá, určitě nám napište.
Úroveň
Odznak +2
Je to divné, ale mně fakt nechodí emaily o nových příspěvcích ve vláknu, kde jsem reagoval (čili ve sledovaném vláknu), dřív chodily....
Úroveň
Odznak +4
Je to divné, ale mně fakt nechodí emaily o nových příspěvcích ve vláknu, kde jsem reagoval (čili ve sledovaném vláknu), dřív chodily.... Děkujeme za napsání jujec, tohle je zvláštní.
Máte u tématu označené "SLEDOVAT TÉMA"?:


Pokud ano a i přesto Vám upozornění emailem na nové příspěvky ve vláknu nechodí, napište nám prosím, nahlásíme jako chybku.
Úroveň
Odznak +2
No, to už nevím. Protože dřív to fungovalo tak, že když jsem napsal příspěvek, automaticky se téma "dalo sledovat samo". Dneska mi ale reakce chodí, takže se zdá, že to funguje; kdyby ne, ozvu se.
Úroveň
Odznak
Já bych hrozně uvítal (snad u žádné banky to bohužel nemám) alespoň v internetovém bankovnictví (když už ne ve výpise) mít vždy u každé zúčtované transakce také aktuální stav konta po transakci. Pokud si potřebuji něco ověřit v historii, tak mi toto vždy chybí.
Úroveň
Odznak +4
Já bych hrozně uvítal (snad u žádné banky to bohužel nemám) alespoň v internetovém bankovnictví (když už ne ve výpise) mít vždy u každé zúčtované transakce také aktuální stav konta po transakci. Pokud si potřebuji něco ověřit v historii, tak mi toto vždy chybí.Děkujeme Vám Gonsore za skvělý komentář.
Ano určitě, pro někoho je důležité mít viditelnou částku – stav aktuálního konta po transakci v IB.
Na druhou stranu víme, že spousta klientů tuhle informaci v IB mít nechce z důvodu např. posíláte nějakému obchodníkovi potvrzení o úhradě služby a obchodník vidí, jaký aktuální stav konta máte po uhrazení zboží. Což tohle spousta klientů nechce a my jsme se rozhodli tohle přání klientů respektovat, proto tuhle možnost v IB mít nebudeme.

🙂 Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +2
K výpisům: Částky bych viděl raději černé - barvičky jsou sice pěkná věc, ale někdy je třeba něco vytisknout a na čb. tiskárně pak hodnota nemusí být dobře čitelná. Uvažujete v IB o možnosti zadat výpis jedné konkretní platby jako doklad o zaplacení ? A "Poštovní poukázka A" hned na 1. straně výpisu ? Pokud to ještě někdo dnes vůbec používá, doporučil bych to přesunout až na konec - na poslední stranu...
Úroveň
Odznak +4
K výpisům: Částky bych viděl raději černé - barvičky jsou sice pěkná věc, ale někdy je třeba něco vytisknout a na čb. tiskárně pak hodnota nemusí být dobře čitelná. Uvažujete v IB o možnosti zadat výpis jedné konkretní platby jako doklad o zaplacení ? A "Poštovní poukázka A" hned na 1. straně výpisu ? Pokud to ještě někdo dnes vůbec používá, doporučil bych to přesunout až na konec - na poslední stranu... Hezký den jisy a děkujeme za Vaše dotazy.

Dobrý podnět, jak nám píšete k barvičkám ve výpisech. Barvy jsme zvolili tak, že jsou dobře viditelné i po vytištění na "čb" tiskárně. Ze stejného důvodu jsme použili i tučný řez. Aktuálně pracujeme na možnosti exportu i jedné transakce, a to i s možností vytištění jejího detailu.

K "Poštovní poukázce A": složenka je našimi klienty stále nejpoužívanější platbou proto je na 1. straně výpisu. Každopádně na 1. straně výpisu najdete platbu i pomocí QR kódu. Na první pohled každý uvidí svoji preferovanou možnost platby, což jsme chtěli.

Pokud Vás cokoliv dalšího k výpisům nebo jinému tématu u nás na komunitě napadne, napište nám 🙂

Odpovědět