Dotaz

(NE)fungování emailu v bance

  • 5 červen 2019
  • 2 odpovědí
  • 230 Zhlédnutí

Úroveň
Odznak +1
Ahoj, tak dnes jsem narazil na další "specialitu" banky, kdy jsem zjistil, že bance nemohu poslat mail. Kontaktoval jsem banku prostřednictvím formuláře IB, odpověděli mi na můj email, ale já nemohu doručit email zpět.


Takže skělý produkt TrendMicro, blokuje IP mého mailserveru, když jsem se ptal na infolince, co s tím, tak neví, prý nepoužívat email.

Jinak moje IP je v pořádku, na žádném blacklistu není ( asi s vyjímkou Trend Micro ) a všechny online testy mailserveru jsou v pořádku.

Vrací se mi tato chyba:

code:
: host ns.cetelem.cz[194.108.200.253] said: 550 Service

unavailable; Client Host [x.x.x.x] blocked using Trend Micro RBL+.

Please see

http://www.mail-abuse.com/cgi-bin/lookup?ip_address=x.x.x.x (in

reply to RCPT TO command)


Odpovědi: 2

Úroveň
Odznak +4
Hello!

Eddie, děkujeme Vám za napsání a poslání detailu kódu.

Nejedná se o chybu na naší straně.

Konzultovali jsme s kolegy z IT a stane se, že isp (internet service provider) poskytne rozsah jako nedůvěryhodný.

O jeho zrušení je možné požádat na tomto odkazu:

https://www.ers.trendmicro.com/reputations

ale nikde není garance, že jej odeberou.


Tak vyzkoušejte snad to pomůže. 🙂
Mějte hezký den,
Terka
Úroveň
Odznak +1
Díky za info, IP adresa byla vyřazena z blacklistu a dnes jsem již úspěšně odeslal mail do banky.

Odpovědět