Nechodí potvrzovací SMS


Úroveň
Odznak +1
Potřebuji zadat platby v IB, ale nechodí potvrzovací SMS. Po kontaktování infolinky přišlo několik starých potvrzovacích kódů, které jsou již k ničemu a při zadání nové platby kód opět nepřišel. Jak jste na tom vy ostatní? Sorry, ale tohle IB mi přijde jako parodie na IB, věčně něco nefunguje.

Odpovědi: 14

Úroveň
Odznak +2
Zajímalo by mne, přes kterého operátora posílá banka ty SMS. . .
Úroveň
Odznak +4
Hello! Děkujeme Vám za napsání na komunitu.

Nezaznamenali jsme žádný výpadek potvrzovacích kódů SMS a Vaši žádost jsme předali k řešení našim kolegům na Infolince. Odpovědi na obecné otázky k našim produktům a službám na fóru od nás dostanete, ale konkrétní dotazy k Vašim produktům (např. ke svému internetovému bankovnictví, výše splátky aj.) směřujte prosím prostřednictvím soukromé zprávy na Facebook Hello bank! nebo na Infolinku (257 080 080). Faktorů, které do toho vstupují může být více.

Věříme, že nyní je vše již v pořádku.
Hezký den,

Terka
Úroveň
Odznak +1
To je tedy velice zajímavé, že jste nezaznamenali výdadek, když mě po druhém telefonátu na infolinku výpadek potvrdili. Zřejmě levá ruka neví, co dělá pravá. Teď je již vše konečně v pořádku.
Úroveň
Odznak +1
Příště doporučuji používat mobilní aplikaci, tam není žádný ne vždy spolehlivý (obecně, nejen u Hello) SMS kód třeba 🙂. Samosebou přes mobilní aplikaci nelze zadávat platby větší (horní hranice je 50 tisíc Kč).
Úroveň
Odznak +4
Příště doporučuji používat mobilní aplikaci, tam není žádný ne vždy spolehlivý (obecně, nejen u Hello) SMS kód třeba 🙂. Samosebou přes mobilní aplikaci nelze zadávat platby větší (horní hranice je 50 tisíc Kč).

Hello! minarjo, děkujeme Vám za reakci k tématu, jsme rádi, že používáte naši mobilní aplikaci.

Jen malé doplnění za nás, limit pro zadávání plateb přes mobilní aplikaci je do výše max. 100 000,- Kč (v app máme přednastaveno 50 000,- Kč) a tyto platby se nepotvrzují pomocí PIN kódu ani SMS autorizací.

Přejeme hezký pátek i víkend. 🙂
Úroveň
Odznak +2
Dnes večer nechodí potvrzovací SMS ! (min. od 18:00 do teď ... cca 22:00) - nelze udělat ani převod mezi vlastními účty 😞 .
Opravdu by nebylo možné dát nějakou volbu "důvěryhodný účet" a pro převod na takový účet nevyžadovat potvrzovací SMS ??
Úroveň
Odznak +1
Je to možné a dokonce snadné SMS ověření vynechat. Platby přes mobilní aplikaci nevyžadují žádnou SMS až do limitu 50 tisíc Kč (výchozí hodnota), přes IB lze tento limit mobilního bankovnictví zvýšit až na 100 tisíc Kč (nebo samosebou i snížit). To už zde ale padlo mnohokrát, naposledy jen o pár příspěvků výše. Já se stále opakovaně divím, že takto pro menší platby někdo ještě používá pomalejší robustnější IB místo mobilní aplikace, ve které to jde rychleji nejen díky absenci SMS ověření.
Úroveň
Odznak +1
.
Úroveň
Odznak +1
Opravdu by nebylo možné dát nějakou volbu "důvěryhodný účet" a pro převod na takový účet nevyžadovat potvrzovací SMS ??

To by museli změnit celý princip šablon. Když se šablony nemusí potvrzovat přes SMS (což už jsem tu jednou navrhoval, že by bylo bezpečnější a lepší) , to nelze, protože pak bys vlastně mohl poslat bez SMS platbu kamkoli a autorizace pomocí SMS by tak úplně postrádala smysl. (Někdo se přihlásí, založí šablonu, označí jako důvěryhodnou a pak pošle peníze... Vše bez SMS...)

Kdyby se šablony potvrzovaly SMS, tak to udělat lze (má to tak třeba mBank).
Úroveň
Odznak +4
Dnes večer nechodí potvrzovací SMS ! (min. od 18:00 do teď ... cca 22:00) - nelze udělat ani převod mezi vlastními účty 😞 .
Opravdu by nebylo možné dát nějakou volbu "důvěryhodný účet" a pro převod na takový účet nevyžadovat potvrzovací SMS ??


Děkujeme Jisy za napsání, mrzí nás, že jste neobdržel autorizační SMS.
Prosím můžete znovu vyzkoušet a dát nám vědět?
Také děkujeme za Váš návrh, ale právě z důvodu bezpečnosti je autorizační platba vyžadována ve všech případech plateb z internetového bankovnictví.

Přejeme krásné léto,
Terka
Úroveň
Odznak +2
Minimálně v případě převodů mezi vlastními účty v rámci banky (a také třeba u převodů typu: vlastní účet u HB --> splátka kreditní karty u HB) to pokládám za opatrnost silně přehnanou.
HB by v tom případě měla zvýšit garanci zaslání potvrzovací SMS, výpadek není rozhodně poprvé ... 🤐
Úroveň
Odznak +2
Minimálně v případě převodů mezi vlastními účty v rámci banky (a také třeba u převodů typu: vlastní účet u HB --> splátka kreditní karty u HB) to pokládám za opatrnost silně přehnanou.
HB by v tom případě měla zvýšit garanci zaslání potvrzovací SMS, výpadek není rozhodně poprvé ... 🤐

Při převodech mezi vlastními účty v rámci HB pomocí mobilní aplikace to žádné potvrzovací SMS nepotřebuje - viz příspěvek minarjo výše.

Ale na druhou stranu:
Já se stále opakovaně divím, že takto pro menší platby někdo ještě používá pomalejší robustnější IB místo mobilní aplikace, ve které to jde rychleji nejen díky absenci SMS ověření.
Co třeba starší lidé, kteří kvůli horšímu zraku mají raději monitor, kvůli "nešikovným prstům" klávesnici a kteří třeba vůbec chytrý telefon ani nemají. Pak je tu skupina nedůvěřivců, kteří odmítají mobilní bankovní aplikace všeobecně kvůli bezpečnosti. A do třetice je tu skupina (zejména zase starších) lidí, kteří mají počítač s pevným internetem, ale bez wifiny. Zároveň nemají datový paušál/balíček u mobilního operátora, tak nechtějí platit za drahá data, která by jejich mobil spotřebovával při využívání mobilního bankovnictví.
Úroveň
Odznak +2

Minimálně v případě převodů mezi vlastními účty v rámci banky (a také třeba u převodů typu: vlastní účet u HB --> splátka kreditní karty u HB) to pokládám za opatrnost silně přehnanou.
HB by v tom případě měla zvýšit garanci zaslání potvrzovací SMS, výpadek není rozhodně poprvé ... 🤐
Při převodech mezi vlastními účty v rámci HB pomocí mobilní aplikace to žádné potvrzovací SMS nepotřebuje - viz příspěvek minarjo výše.


. . . . . .
Co třeba starší lidé, kteří kvůli horšímu zraku mají raději monitor, kvůli "nešikovným prstům" klávesnici a kteří třeba vůbec chytrý telefon ani nemají. Pak je tu skupina nedůvěřivců, kteří odmítají mobilní bankovní aplikace všeobecně kvůli bezpečnosti. A do třetice je tu skupina (zejména zase starších) lidí, kteří mají počítač s pevným internetem, ale bez wifiny. Zároveň nemají datový paušál/balíček u mobilního operátora, tak nechtějí platit za drahá data, která by jejich mobil spotřebovával při využívání mobilního bankovnictví.


Maminko1,
já se řadím spíše k těm, co raději větší monitor, a sedět v pohodlí u stolu (a třeba i u kávičky 🙂 ).
Jo, když by bylo nejhůř, zvládl bych to s tabletem, ale zrovna jak naschvál jsem ho měl totálně vybitý a jinde ... a používám na něm antivir, takže s bezpečností to tak špatné není. A smartfone není můj šálek čaje ...

Ale rozhodně to vidím jako takový "protimluv" - na jedné straně nesmyslně přehnaná opatrnost, která se nedá obejít a na druhé ? Zabezpečení veškeré žádné, a to prosím na rozhodně méně bezpečném OS ...

Příslušní pracovníci banky by se měli zamyslet přímo (vlastní) hlavou ...
Úroveň
Odznak
Já například primárně žádné bankovnictví v mobilu nechci, ani nemám data (k ničemu to nepotřebuji). Připadá mi to tak mnohem bezpečnější, když je odděleno bankovnictví (PC) a potvrzování (SMS na telefonu bez internetu).

Odpovědět