Neschvaleni spotrebitelskeho uveru bez udani duvodu


Dobry den ! Jeste pred 10 lety jsem nekolik let byval vas klient. Vzdy jsem u vas vsechno poctive a vcas splatil. Dnes nemam a nesplacim nikde zadny uver a nemam ani nic na zadne splatky. Nemuzu byt v zadnem registru neplaticu, protoze jsem vzdy vse radne zaplatil a nemam zadne dluhy. Jsem zamestnany v jedne firme 25 let jako technicky pracovnik s prijmem 40 tisic cisteho a ziju sam a ve svem byte s minimalnimi mesicnimi naklady. Dnes jsem u vas zazadal o spotrebitelsky uver bez navyseni ve vysi 30tisic na mobilni telefon na 10x splatek a vy jste mi ho zamitli bez udani duvodu ?! Snazil jsem se volat do vasi banky a zjistit duvody, ale vase vysvetleni ??? "DUVODY NESDELUJEME" !!! Urazili jste me a ponizili a jeste mi to nechcete arogantne ani vysvetlit. Z tohoto duvodu vase sluzby urcite uz nikdy v zivote nevyuziju a pujdu radsi jinam, nekam, kde oceni moji spolehlivost a kde si mne budou jako byvaleho a i mozneho budouciho klienta vazit. S pozdravem

Odpovědi: 5

Úroveň
Odznak +1
Možná je problém v tom, že nejste ani v žádném registru řádných platičů, pokud jste již delší dobu nic nesplácel.
Úroveň
Odznak +2
Jo, to se stava treba u mBank. Ale myslim, ze je slusnost, aby banka rekla, proc nepujci. Mne se treba stalo, ze mi mBanka reportovala, ze nesplacim hypoteku; CSOB mi to pri zadosti o kreditku rekla a ja jsem pak donutil mBank, aby zpetne opravila zaznamy. Totez vlastne mam i s HB!, ktera reportovala dp registru nikoliv dluznou castku, ale sumu obratu.
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den, děkujeme Vám za napsání na komunitu.

Každá žádost o úvěr prochází individuálním posuzovacím procesem a samotný výsledek ovlivňuje opravdu více faktorů. Naše společnost se řídí podle pravidel zodpovědného úvěrování a např. ne vždy by bylo vhodné klienta zatížit dalším úvěrem. Správně Vám naši kolegové na Infolince vysvětlili, že důvod zamítnutí žádosti klientům nesdělujeme.
Samozřejmě nás mrzí Vaše zkušenost s námi. Proto budeme rádi pokud mi do soukromé zprávy napíšete kontakt na Vás (e-mail a telefonní spojení) a my s kolegy Vaši žádost znovu prověříme.

Přejeme hezký den.
Dobrý den, děkujeme Vám za napsání na komunitu.

Každá žádost o úvěr prochází individuálním posuzovacím procesem a samotný výsledek ovlivňuje opravdu více faktorů. Naše společnost se řídí podle pravidel zodpovědného úvěrování a např. ne vždy by bylo vhodné klienta zatížit dalším úvěrem. Správně Vám naši kolegové na Infolince vysvětlili, že důvod zamítnutí žádosti klientům nesdělujeme.
Samozřejmě nás mrzí Vaše zkušenost s námi. Proto budeme rádi pokud mi do soukromé zprávy napíšete kontakt na Vás (e-mail a telefonní spojení) a my s kolegy Vaši žádost znovu prověříme.

Přejeme hezký den.
Dobry den ! Dekuji za Vasi reakci aspon tady. Kdyby mi tato nabidka byla nabidnuta vcera, pri 3x volani na infolinku Vasi banky a snahu o komunikaci, nalezeni nejakeho vysvetleni a reseni me situace, urcite bych ji prijal. Dnes uz o uver a ani o reseni ve vasi bance nemam zajem. Dekuji

Odpovědět