Novinky 2019


Úroveň
Odznak +1
  • Průzkumník
  • 34 odpovědí
Ahoj Terko, chtěl bych se zeptat jaké novinky plánuje Hello bank! pro první čtvrtletí či delší časový horizont. :)

Odpovědi: 16

Úroveň
Odznak +1
Jako Terkin Ti odpovím:
1. Úroky na SÚ po zdanění minimálně vyrovnávající inflací.
2. Vedení KK zdarma.
3. Zviditelnění nezaúčtovaných transakcí KK v IB.
3. On-line připisování splátek KK.
4. On-line zasílání všech dokumentů a dokladů bance přes IB.
5. Vysoce fundovaní a příjemní pracovníci na infolince.
A to vše až do konce světa, jak při rozjezdu slibovala mBank ... :)

PS: Pracovníkům banky se na fóru netyká, již jsem za tykání Terce na fóru dostal kartáč ... :D
Úroveň
Odznak +1
Dodatek: tyto informace Ti žádná banka v rámci konkurenčního boje nesdělí - ztráta výhody nasazení něčeho před konkurencí.
PS: tento typ informací jsem se dozvěděl tak hodinu před zveřejněním i když jsem měl podepsáno s nejmenovanou bankou dohodu o mlčenlivosti, což byl jeden z důvodů, proč jsem na vlastní žádost z takového spolku zmizel. :)
Kdyby jsi stáhl (někde to jistě bude na Internetu schováno) zrušené nejmenované fórum, vše by Ti bylo v této problematice jasné ... :)
Úroveň
Odznak +1
Terko, Olda K. položil jednoznačný dotaz, chtělo jednoznačnou odpověď.
Odznak +1
MirekM napsal/-a:

Terko, Olda K. položil jednoznačný dotaz, chtělo jednoznačnou odpověď.

MirekM napsal/-a:

Dodatek: tyto informace Ti žádná banka v rámci konkurenčního boje nesdělí - ztráta výhody nasazení něčeho před konkurencí.

Myslím, že jestli banka něco z toho sdělí nebo ne nemá příliš význam když stejně dost z toho co nám banky dopředu v minulosti sdělily stejně vůbec nezrealizovaly nebo až za docela dost hodně dlouho.
Úroveň
Odznak +1
vlazy, to byl jen šťouch do banky, aby u dotazu Oldy K. nehrála mrtvého brouka ... :)
Úroveň
Odznak +2
Nechci zakládat nové téma, sem se to celkem hodí - to je nějaká novinka, že bez předchozího varování není v pracovní den ráno funkční IB?
Úroveň
Odznak +2
Aha, tak už je to funkční na na webu je
Vážení klienti, dne 20.2.2019 od 7:00 do 8:00 bude probíhat krátká údržba našich systémů. V této době nebude možné se přihlásit do internetového bankovnictví a mobilní aplikace. Omlouváme se za případné komplikace.
Ale jsem si jist, že včera to tam nebylo....
Úroveň
Odznak +2
Pozdě večer to na webu bylo (možná až kolem půlnoci, nepamatuji si čas).
Úroveň
Odznak +2
No super, zrovna každý klient banky pozdě v noci kontroluje novinky na webu....
Úroveň
Odznak +2
Já patřím mezi "sovy" ... :)
Úroveň
Odznak +1
jujec napsal/-a:

Aha, tak už je to funkční na na webu je
Vážení klienti, dne 20.2.2019 od 7:00 do 8:00 bude probíhat krátká údržba našich systémů. V této době nebude možné se přihlásit do internetového bankovnictví a mobilní aplikace. Omlouváme se za případné komplikace.
Ale jsem si jist, že včera to tam nebylo....



Taky jsem si po ránu zanadával. V mobilu nicneříkající hláška, že je něco špatně, zkuste znovu, na webu tohle hlášení o PLÁNOVANÉ odstávce, ale že by se o ní někdo namáhal informovat s předstihem (včera tam rozhodně nic nebylo), to tak nějak ne. Fakt seriózní podnik. Naštěstí jsem nepotřeboval nic vyřídit urgentně, jenom jsem se chtěl podívat, jestli už dorazily splátky KK, což je teda taky dobrodružství... :/
Úroveň
Odznak +2
Problém vidím v tom, že plánované to asi nebylo, resp. jen na poslední chvíli, když se něco pokazilo. A myslím si, že za email či SMS by bance klienti stát mohli (minimálně ten email by měla zadarmo), abychom ráno neřešili, jestli máme něco špatného v počítači či v mobilu.
Úroveň
Odznak +2
Já měla to upozornění na webu určitě už někdy brzo večer, nebylo to rozhodně až o půlnoci. Což nic nemění na tom, co jste napsali výše. Jen pro doplnění - taky mohla dát banka vědět na facebooku nebo tady na fóru, to je taky zadarmo. Terka (nebo kdokoliv jiný z banky) by mohla tady na fóru založit téma "Plánované odstávky systému" a vzdycky to tam dát předem vědět. Jakmile by v daném tématu přibylo něco nového, všichni, co by měli téma označené jako sledované, by okamžitě dostali e-mailem notifikaci. A pokud by se daná konkrétní odstávka týkala nějakého vylepšení/další nové funkce systému, mohla by to sem rovnou prozradit, abychom to mohli řádně zátěžově vyzkoušet, případně zkritizovat nebo pochválit ;).

A ještě něco: hláška v mobilu během plánované odstávky: "něco je špatně, zkuste to prosím znovu" je dost nešťastná - klient zkouší a zkouší a.... nic. Nebylo by lepší mít tam hlášku "omluváme se, právě probíhá plánovaná odstávka"?
Úroveň
Odznak +4
Hello! O letošních novinkách vás rádi budeme informovat na komunitě a velmi uvítáme vaši zpětnou vazbu.

Informaci o dnešní krátkodobé nedostupnosti od 7:00 - do 8:00 h internetového bankovnictví a mobilní aplikace z důvodu plánované údržby našich systémů jsme zveřejnili včera kolem 11:00 hod. dopoledne na našich internetových stránkách, přímo na stránce, kde se klienti přihlašují do svého Hello bankingu. Pokud je plánována odstávka internetového bankovnictví a mobilní aplikace časově delší (více hodin vkuse), naše klienty informujeme vždy s časovým předstihem na našich internetových stránkách i Facebooku Hello bank!

Děkujeme za váš podnět k „hlášce“ při nedostupnosti mobilní aplikace. Víme o tom, aktuálně pro uživatele mobilní aplikace upravujeme zprávu tak, aby v případě plánované technické odstávky byli včas a srozumitelně informování.

Děkujeme za všechny vaše názory, které zvážíme.
Úroveň
Odznak +2
Já teda nevím, ale jiné banky mi běžně posílají email, že jim nepůjde IB.... Pokud to bylo tedy takto dopředu jasné (tedy že v noci nespadl server a nebyl čas na nic), tak si myslím, že je velká chyba, že klienti nedostali email.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Já teda nevím, ale jiné banky mi běžně posílají email, že jim nepůjde IB.... Pokud to bylo tedy takto dopředu jasné (tedy že v noci nespadl server a nebyl čas na nic), tak si myslím, že je velká chyba, že klienti nedostali email.



Jujec, děkujeme za Váš podnět, který jsme rádi postoupili dál k řešení.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)