
Dnes například jsem řešil s infolinkou jednu velice divnou věc. Koncem měsíce mi končí platnost kreditky, podíval jsem se do IB a tam vidím, že mám platnost karty až do ledna 2022. No a co na to řekli? Vše je v pořádku, nový datum máte už z nové karty a nechtěli uznat, že je to chyba. Prostě u staré karty by měla objevit platnost do 01/2019 a novou kartu bych měl videt pod jiným číslem. Pracovníčka infolinky pořád tvrdila, že vše je v pořádku a nechtěla uznat, že je to incident. Já nevím, asi jsem člověk, který má rád pořádek, prostě u staré karty nemůže se objevit platnost nové. Vůbec se nesnaží podchytit takéto chyby a řešit je, smutné.
Terka:
Hello!

Po společné dohodě pro lepší přehlednost a dohledatelnost vaší diskuze na fóru, ji přesunujeme sem do nově vytvořeného tématu.
Přejeme hezký den.