Obsah a forma notifikací

  • 7 únor 2019
  • 0 odpovědí
  • 130 Zhlédnutí

Odznak +1
  • Průzkumník
  • 228 odpovědí
Toto téma zakládám jako pokračování staršího tématu Notifikace které bylo neznámo proč uzavřeno pro připomínky. Podle mého názoru zcela bezdůvodně. Předpokládám, že důvodem uzavření mohla být pro banku nepohodlná otázka položená zakladatelem tohoto tématu, protože možná není v zájmu HB diskuze na toto téma. Omlouvám se proto pokud zakládám diskuzi na téma pro banku nežádoucí k prodiskutování.

K těm e-mailovým notifikacím bych měl názor, že by nemusely být formátované a stačil by pouze prostý text obsahující pro klienty důležité informace o odchozí nebo příchozí platbě nebo platbě kartou a nic víc dalšího k tomu. Pokud by někdo v bance trval na tom, že to musí nutně být formátovaný e-mail tak by stačilo nějak vhodně zformátovat pouze text nebo pozadí. Předpokládám, že naprostou většinu klientů zajímají pouze údaje o platbě nebo transakci kartou a to ostatní co tam banka přidává už ne a ani to nečtou. Líbí se mi např. e-mailové notifikace od FIO. Mne by se líbilo kdyby ty notifikace obsahovaly tyto údaje:
Účet klienta:
Protiúčet:
Částka:
Název protiúčtu:
(u příchozích plateb)
Variabilní symbol:
Specifický symbol:
Konstantní symbol:
Zpráva pro příjemce:
Datum zaúčtování:
Aktuální zůstatek:
Disponibilní zůstatek:
Blokace:
(u karetní transakce)
Ne každý potřebuje znát všechny tyto údaje, ale pro každého může být důležité něco jiného z toho a tak asi by bylo dobré je uvádět všechny.
Jsem si vědom, že HB na těch notifikacích asi nic měnit nebude, ale proč to neprodiskutovat a nevyjádřit názor na to.
K SMS notifikacím se nevyjadřuji, protože je nepoužívám.

Žádná odpověď

Zatím nikdo neodpověděl, buďte první!

Odpovědět