Odměny na Hello kreditce od 1. 1. 2018


Zobrazit první příspěvek
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 124

Úroveň
Odznak +4
Děkujeme všem za vaše názory a komentáře, které jste nám napsali na komunitu. Víme, že jsme některé z vás nepotěšili, nicméně stále pořád patří Hello kreditka i s novým nastavením odměn mezi nejlepší karty na trhu.

Porovnali jsme pro vás Hello kreditku vs. Raiffeisenbank (RB) kreditku Style, kterou zde @jurasek zmiňoval.

  • máme delší bezúročné období o 5 dní/až 55 dní vs. RB, která nabízí 50 dní
  • nabízíme vyšší odměnu 1 % max. 500,- Kč/měsíc vs. RB odměna 1% 129,- Kč/měsíc
  • lepší úrokovou sazbu 22,68 % (platby i výběry) vs. RB 23,99 % platby, 29,99 % výběry
  • při výběru hotovosti z ATM máte možnost výběru bez poplatku vs. RB vždy poplatek 3,5 % min. 89,- Kč
  • při platbě v zahraničí máme výhodnější konverzní kurz např. k 20. 10. 2017 CZK/EUR: 25,73vs. RB zatížený dodatečným poplatkem např. k 20. 10. 2017 CZK/EUR: 26,47. Rozdíl v kurzu je více než 2 %.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Mám dvě kreditky - u obou nemám v kolonce "Typ odměny" nic. U jedné z nich (ALZA) mám kolonku možnost editovat - tak jsem si zvolil 1 % při platbě kartou. U druhé (EON) tuto kolonku editovatelnou nemám a není v ní nic - proč?

Tak změna - nově mám u obou kreditek "odměna - žádná". A tužka tam není taky.

jujec, děkujeme za napsání. Jakmile budu mít pro Vás bližší informace, ozvu se Vám.
Nikde jsem nenašel upozornění, jak často je možné provádět změnu odměny. Jestli stále platí interval jednou za rok, tak jsem si z kreditky nechtěně udělal záložku do knížky, protože výběr z bankomatu nevyužiji.
Úroveň
Lenka.HB napsal/-a:


1. [/b]Jako jediná na trhu používá pro platby/výběry v zahraničí kurzy Mastecard



LenkoHB, bohužel, tato informace se nezakládá na pravdě. MC i VISA kreditní karty Unicreditbank také používají kurz příslušné asociace bez přirážky a k určitým typům kont jsou zdarma, bez poplatku za vedení, takže jednoznačně výhodnější než vaše karta. Po zrušení reálného zabezpečení transakcí bez přítomnosti karty přechodem na nesmysl bez funkce zvaný 3D secure a praktickým zrušením odměn o mne jako o klienta banka tedy přichází. Vstoupit jako nová banka na trh tím, že srovnám své konkurenční výhody do roviny s konkurencí je tedy krok hodný marketingového génia. Tak jen tak dál soudruzi, další co jsme potřebovali je nová Zuno bank. Snad vydržíte alespoň tak dlouho jako ona.
Úroveň
Terka.HB napsal/-a:


  • při platbě v zahraničí máme výhodnější konverzní kurz např. k 20. 10. 2017 CZK/EUR: 25,73vs. RB zatížený dodatečným poplatkem např. k 20. 10. 2017 CZK/EUR: 26,47. Rozdíl v kurzu je více než 2 %.



Bohužel musím souhlasit s negativními komentáři. Taky jsem se na Hello bank těšil, ale zatím je to jen parodie na banku.
Terko, s vyhlášením, že Hello kreditka patří "mezi nejlepší karty na trhu" bych byl na Vašem místě velmi opatrný. Veškeré výhody, které tak hrdě prezentujete včetně tučně zvýrazněného výhodnějšího konverzního kurzu jsou Vám v zahraničí k ničemu, když je karta odmítnuta.
Na základě dlouholetých praktických zkušeností mohu konstatovat, že Hello kreditka je např. v USA úplně k ničemu. Kartu velmi často odmítají půjčovny aut, benzínové pumpy, hotely i běžní obchodníci s chybou "neověřený vydavatel karty". Toto se mi s jinou kartou (RB, ČSOB, Erste ani Equa) nestává. Tak co je to za kartu ta Hello kreditka? Proč neustále vydáváte nedůvěryhodné neembosované karty, které v zahraničí často nikdo nechce? Je to opravdu o tolik levnější než vydávat klientům seriózní embosované karty? Takto si opravdu kartu, která má patřit "mezi nejlepší karty na trhu" nepředstavuji.
Úroveň
phil napsal/-a:


Na základě dlouholetých praktických zkušeností mohu konstatovat, že Hello kreditka je např. v USA úplně k ničemu. Kartu velmi často odmítají půjčovny aut, benzínové pumpy, hotely i běžní obchodníci s chybou "neověřený vydavatel karty".



Nejsem si jistý, co tím myslíte, ale Hello kreditku vydávají teprve nyní, de facto pár měsíců. Pokud myslíte Cetelem kartu, pak mám jinou zkušenost. New York, Washington, Chicago, Kansas City, Wichita,KS, Iova City, IA a další menší místa a nikdy jsem neměl s kartou výraznější problém. Pravda je, že jsem půjčovat auto nikdy nepotřeboval a hotely jsem platil vždy přes internet dopředu, ale restaurace a nákupy nikdy problém nebyly. S novou Hello kreditkou vydanou bez respektu k mezinárodním standardům (orientace popisků) by možná problém být mohl.
Úroveň
Odznak +4
michal.h napsal/-a:

Nikde jsem nenašel upozornění, jak často je možné provádět změnu odměny. Jestli stále platí interval jednou za rok, tak jsem si z kreditky nechtěně udělal záložku do knížky, protože výběr z bankomatu nevyužiji.

Děkujeme za dotaz a ano, nastavení odměn je jednou za rok, přičemž první registrace (nový klient) se nepočítá za změnu. Tzn. jestli si klient letos poprvé nastavil odměnu na kreditní kartě, má tento rok ještě jednu možnost si odměnu změnit.
Úroveň
Odznak +1
Pfosser napsal/-a:

No, tak patřím mezi ty, co mají být nepotěšeni. Stejně to na mě ale tak nějak nedoláhá. a) odměnu za nákupy chápu jako něco navíc, u kreditky mě dřívd než to, zajímá úrok a b) kreditku od jiného peněžního ústavu si přece můžu vzít kdykoli, pokud jsem dostatečně bonitní, HB krteditku mohu přestat používat ze dne na den.


No tak tomu se říká "loajální klinet" :-) Lépe by to ani motivovaný bankéř neřekl. Já se o změně odměn na 1% dozvěděl dnes 02.01.2018 celkem strohou SMS... Zatím jsem se nesetkal s bankou, která by oznámila změnu zpětně, tedy přesněji den po její platnosti. Přechod od Cetelem na HelloBank mám zatím spojen výhradně s problémy. Přechodem jsem se více jak týden nemohl dostat v bankovnictví ke svému účtu, nyní dokonce banka nepokládá za potřebné informovat mne včas o změně, která je pro mne zásadní. Nepotřebuji si půjčovat, kreditky mám jen a pouze na odměny. Včera jsem koupil vstupenky za 12.000-Kč a bohužel jsem k platbě použil internetovou kartu Hello, kde jsem měl nastaven bonus 3% zpět. Díky pozdní informaci o změně na 1% od HelloBank to byla pro mne špatná volba, která mne připravila o odměnu 240 Kč, respektive 120 Kč, kdybych použil jinou kreditku (např. mBank mi vrací 2%). Kreditku Hello tímto ukládám ad akta a přeji bance mnoho smířlivých klientů.
Úroveň
Odznak
@ Terka.HB - pokud se tu srovnana s RB, chtelo by jeste dalsi srovnani

Drive RB nabizelo treba Sphere, ted RB klub - pri vhodnem obchodu nakupu se vrati daleko vice jak 1% /i kdyz se rika nechci slevu zadarmo/ - tady HB ma ale -

Co se tyce RB a poplatku za vedeni karty - RB ma i schopne retencni oddeleni

A rozdily HB x RB?
- RB konecne rozjelo /byt nekdy trochu offline/ vkladove ATM, pobockove je tez nekde jinde
- pokud si prevedu z RB na RB kartu, druhy den tam mam, pokud si prevedu z RB na HB ucet u RB, kde ma HB online pristup, pripsani plateb na kartu casto za 3-4 dni, ...
- ted support - nepouzivam moc casto, kazdopadne u RB se na bezplatnou 800 dovolam ve dne v noci a do minutky ci 2 resim, na mailu odpoved v ramci hodin, u HB neni vyjimka dotaz bez odpovedi ci treba za 4dny, kazdym operatorem jinak interpretovane vyklady podminek a casto nepouzitelna placena 257 080 080 - po par minutech si nechci plytvat volne minuty ...

Jinak leta jsem pouzival 4% na benzince a hlavne virtualni platebni kartu,
nebudu se vyjadrovat k mlzeni a dezinformacim kolem 3D Secure a ted darek v podobe skvele novinky ve forme SMS pred Silvestrem, jak me ma banka rada a ma pro me skvely darek v podobe 1% - hmm, ze ale prijdu o 4% na benzinkach - no neberte to, infolinka samo nepouzitelna ...

Na jare se zrusila skvela virtualni platebni karta (a misto ni karta s offline vypisem :) - online urcite vypisy nejsou a blokace tez videti nejsou, ted karta s 1% misto 4%, cu bude dalsiho?

Rozumne prichozi SEPA platby /jde klidne FIO, Equa ci ruzne balicky at oficialni ci opet ve spolupraci s retencnim u ostatnich bank/ - kdy padne i toto? Ci co dalsiho?

Ano, HB kreditni karta vychazi rozumneji nez ostatni pri prevodu na ucet ci v hotovosti - a nejen s RB, popravde ale, pouzivat kreditku jako zdroj financi misto pujcky asi neni uplne ideal a vetsinou kdo muze, kartu pouziva rozumneji - vyuziva bezurocne obdobi, vyuziva ruzne slevove programy, souteze ci treba prodlouzenou zaruku

Uvidime, co v 2018 (ne)dostaneme za darecky :)
Úroveň
Odznak
Jinak jeste jednu vec jsme zapomnel ohledne RB karet - pokud se vi, ze se nepodari platbu nad 3 kKc zaplatiti, je v inet bankingu ci pres telefon jednoduse prevesti na mikrouver ci si tim navysit minimalni splatku a to s mensi urokovou sazbou, nez je urokova sazba u karty ...
Mozna tez inspirace pro HB do budoucna ...
Úroveň
Odznak +2
CBradio.cz napsal/-a:

pokud si prevedu z RB na RB kartu, druhy den tam mam, pokud si prevedu z RB na HB ucet u RB, kde ma HB online pristup, pripsani plateb na kartu casto za 3-4 dni, ...


RB při platbě z účtu RB na kartu převede cca za 2 hodiny od zaúčtování příkazu; jinak standardně platím kreditku RB z jiné banky (D+0) a kolem 10. hodiny už mám peníze na kreditce.
Úroveň
Odznak +1
Když již jsme v tom porovnání KK hello s RB: před chvílí (3. 1. 2018 11:53) mně došel e-mail, že mám v IB RB výpis ke KK k 3. 1.! Ke KK Hello k 1. 1. nemám výpis v IB ještě nyní. :)
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

Když již jsme v tom porovnání KK hello s RB: před chvílí (3. 1. 2018 11:53) mně došel e-mail, že mám v IB RB výpis ke KK k 3. 1.! Ke KK Hello k 1. 1. nemám výpis v IB ještě nyní. :)

Dobrý den Mirku, výpis k vaší Hello kreditce máte dnes ve svém internetovém bankovnictví k dispozici. Můžete to prosím ještě ověřit? Děkujeme.
Úroveň
Odznak +1
Již výpis za prosinec 2017 v IB je (3. 1. 2018 14:30), ale v době psaní předchozího příspěvku ještě nebyl. Záměrně jsem v něm uvedl datu a čas, který by měl být u každého příspěvku uveden místo nebo k "před xx minutami/dny".
Úroveň
MirekM napsal/-a:

Když již jsme v tom porovnání KK hello s RB: před chvílí
(3. 1. 2018 11:53) mně došel e-mail, že mám v IB RB výpis ke KK k 3. 1.! Ke KK Hello k 1. 1. nemám výpis v IB ještě nyní. :)



Rád bych porovnával všemi výše uvedené parametry HB versus RB, ale cetelem (cca 8x) a teď i HB mně KK (rámec 5k) vždy zamítlo, protože bonitu klienta posuzují striktně podle daň. přiznání a nikoliv (nyní už mohou) podle obratu a zůstatku na účtu.
Mohu tedy porovnat pouze parametr schvalování KK.
U RB (při měs. příjmu 45k a zůstatku cca 200k na účtu) mně přes IB po cca 1,5 měs. NABÍDLI :) KK Style na 60k.
U HB, při obdobném používání účtu, mně ani po téměř 3 měsících nenabídli nic. :(
Podotýkám, že před založením účtu u HB jem snížil rámec na KK Style na 20k. :@
Úroveň
Jo, ještě mohu porovnat úrok na spoř. účtu. RB má 0,75% :$
Úroveň
Odznak +1
Hello Bank - inovativní banka bez ohledu na slušnost a bez ohledu na klienty. Tento slogan bych rád doporučil do vínku této nové značce. Změny v bonusovém programu jsou oznámeny klientům až zpětně, což je v dějinách českého bankovnictví novum, které si dosud ke svým klientům nikdo nedovolil! Od počátku tuto značku provází problémy, řekl bych, že se stává v ČR dokonce jakýmsi vzorem, jak se "banka" dělat nemá. Špatně připravený přechod na internetové bankovnictví předznamenával další problémy a amatérismus, který jsem tehdy měl vůli ještě omluvit, dnes si svoji shovívavost už ale jednoznačně vyčítám. S touto tzv. "bankou" je to opravdový mazec. O změně odměňování na 1% (s platností od 01.01.2018) u mé kreditní karty, mne tato podivná instituce informovala jen strohou SMS až dne 02.01.2018 v 10:31 hod. a u manželčiny karty dokonce až dnes 03.01.2018 ve 13:38 hod. Něco takového považuji za nehoráznou drzost a kulantně řečeno, nesolidní hru s klienty. Pro takové jednání neexistuje omluva a tak je mi až trochu i líto zdejších (dle mého soudu solidních) moderátorů, kteří těžko mohou na fóru korektně takový postup banky vysvětlovat. Neznám žádnou banku, která by si dovolila klienta informovat o změnách zpětně. Při svých značných obratech mám kreditek k dispozici vždy několik současně již cca 15 let a tak samozřejmě chápu, že podmínky se mohou v průběhu jejich používání měnit. Ale vždy jsem informaci o plánovaných změnách dostal od banky na stůl několik měsíců předem, abych se mohl dle dané situace zařídit. Tady jde podle všeho ale o bandu amatérů, kteří se navíc chtějí tvářit jako "banka pro klienty". Všechny převratné změny, které byly od přechodu na značku HB učiněny, jdou naopak v zásadě proti klientovi. Přes proklamace, že "banka" má zájem o podněty na tomto fóru, trvá dosud bez ohledu na masivní a pochopitelné požadavky klientů nadále velké zpoždění v zaúčtování plateb i příchozích splátek, dosud postrádáme náhled nezaúčtovaných plateb v internetovém bankovnictví, do mobilní aplikace je nadále nepohodlný přístup jen přes heslo, bez možnosti biometriky (např. otisk prstu, zornice apod.), dosud přetrvávají uživatelsky nepřátelská hesla pro potvrzení platby 3D secure (typu hxd5shgfd6sghh). Vše přes četná upozornění a výtky klientů zde na fóru a nejspíše i mimo něj. Odpověď univerzální: "víme o tom, banka na tom intenzivně pracuje". Tuto odpověď si klient tedy může dosadit za prakticky každé své přání, aniž by ztrácel čas jeho definováním zde na fóru. Kromě dobrého pocitu, že něco navrhl, se totiž beztak nic dalšího dít nebude. Zatímco ostatní internetové banky jako mBank či AirBank aj. biometriku, jako možnost přístupu do mobilní aplikace bez dlouhých řečí již zavedly, zde se stále jen intenzivně pracuje... Podobně intenzivně se více jak týden a přes řadu urgencí pracovalo na změně hesla pro zpřístupnění manželky účtu, také chybně uvedený den splatnosti byl opraven v bankovnictví až nyní, po řadě měsíců, kdy na to klienti upozorňovali... Vzhledem k dynamické konkurenci trvá u této banky vše příliš dlouho, je nepružná, na požadavky klientů nereaguje činy, pouze sliby a to je pro klienta mého typu opravdu zatraceně málo. Do řad klientů Cetelem mne přivedla změna pravidel v odměňování kreditek u Raiffeisen Bank, kde jsem zas předtím přistál coby klient zaniknuvšího portfolia kreditních karet CitiBank. Nezbývá tedy, než sbalit kufry a zase putovat o dům dál... S nesolidní bankou totiž spolupracovat nelze.
Úroveň
Odznak
deydar napsal/-a:

Hello Bank - inovativní banka bez ohledu na slušnost a bez ohledu na klienty.....

Nádherně jste to shrnul. Já neměl sílu psát veškeré nedostatky, protože by to bylo na dlouho.Prostě "Banka, která myslí na lidi" :-) Myslím, že tak loajálního zaměstnance, který "vymyslel" tento slogan by chtěla mít každá firma v týmu :-)
Úroveň
Odznak
Souhlas!!!
bohuzel se take musim pridat k ostatnim nespokojenym klientum. Take jsem byl plny ocekavani, ze prijde neco noveho, pokrokoveho...konecne nekdo projevuje zajem vyslechnout klienty a predstihnout tak konkurenci...ktera dodnes vetsinou mela klienta v hrsti a nemel moc moznosti. To se zvysenim konkurence zlepsilo...a u HK jsem doufal v dalsi posun smerem ke klientovi. Ale misto rozsireni nabidky ci jineho vysliseni klientu jen omezeni nabidky, same problemy, neduhy aplikaci apod. Myslim si ze v dnesni dobe prijit na trh s neodladenym SW..navic v oblasti penez...je rovna smrti spolecnosti!
Úroveň
Odznak +2
Ano, i já jsem včera, tedy 3. 1. dostal SMS, že se změnily podmínky bonusů, ale to jsem věděl tady z fóra. Samozřejmě že by se změny měly oznamovat předem, ale chápu zase, že nová banka může mít problémy. Teď jde jen o to, jak bude tento svůj nedostatek kompenzovat klientům, dal bych bance ještě šanci.
Jinak si vzpomínám na HomeCredit, kde jsem měl kreditku, která v rámci věrnostního programu slibovala nějakých 5 % z platby u jistého obchodníka s nábytkem. Utratil jsem u něj cca 35 tisíc korun a čekal jsem bonus; bohužel jsem platil 2. dne v měsíci a 10. jsem dostal výpis, kde bylo uvedeno, že od 1. dne v měsíci už tento obchodník v programu není... Ano, kreditku jsem samozřejmě obratem zrušil , protože jsem to nepovažoval za seriozní, zejména po "poučení" bankou, že si mám partnery programu pravidelně kontrolovat na webu.
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

jujec napsal/-a:

Mám dvě kreditky - u obou nemám v kolonce "Typ odměny" nic. U jedné z nich (ALZA) mám kolonku možnost editovat - tak jsem si zvolil 1 % při platbě kartou. U druhé (EON) tuto kolonku editovatelnou nemám a není v ní nic - proč?

Tak změna - nově mám u obou kreditek "odměna - žádná". A tužka tam není taky.

jujec, posílám Vám slíbené INFO:
u partnerské kreditní karty E-ON máte automaticky nastavenou odměnu
2 % na platby služeb E-ON a odměnu 1 % ze všech nákupů.
V Hello bankingu si můžete přes tužku / možnost editovat zvolit odměnu 1 % ze všech nákupů nebo výběry z bankomatu.
Můžete nám ještě jednou prosím ověřit, zda máte možnost editace odměny na kartě E-ON a Alza? Děkujeme.
U partnerské kreditní karty Alza:
můžete využívat 5 % odměnu na partnerské kreditní kartě Alza, kterou máte automaticky nastavenou pokud při nákupu v košíku vyberete způsob platby „Alza kartou online“. Také máte nastavenou odměnu na výběry z ATM, bližší info najdete ZDE:
https://www.hellobank.cz/microsites/alzakarta/
Úroveň
Odznak +2
Teď už možnost mám.
Úroveň
Odznak +2
deydar napsal/-a:

Hello Bank - inovativní banka bez ohledu na slušnost a bez ohledu na klienty. Tento slogan bych rád doporučil do vínku této nové značce...



I já se přidám a musím potvrdit, že stále jde o parodii na banku. Naštěstí není moje PrimaryBank, takže to zas až tak nehrotím, ale přiznávám, že jsem celkově ze služeb (kreditku nemám) maximálně rozladěný a prozatím velmi zklamaný (možná jsem měl až moc velká očekávání a chtěl jsem novou a více svěží ZUNO). Stále Vám ale dávám šanci ještě pro rok 2018. Když nepřijde nějaká zajímavá změna, která bude opravdu zajímavá, tak nejen že nebudete PrimaryBanking, ale nebudete u mě v peněžence vůbec.
Úroveň
Odznak +2
Já bych tak moc Hello banku nezatracoval, ale musím se přiznat, že jsem čekal větší odladěnost IB, když už jste start na začátku odkládali. Možná, že jste měli více studovat kroky vašich předchůdců - pozitivní i negativní. Byly zde případy daleko horší a přesto ještě pořád existují (nechci ukazovat - jistá m*** banka ...).
Úroveň
Odznak +4
Ti z vás, kteří se o nás a odměny spojené s používáním kreditních karet zajímají a jsou např. aktivními členy různých diskuzních fór nebo pravidelně sledují finanční analýzy, kalkulačky, srovnání bank na:

https://www.mesec.cz/produkty/kreditni-karty-pro-obcany/

ví, že jsme řadu let našim klientům nabízeli nadstandardní odměny na kreditních kartách. Tyto odměny nebyly již dlouhodobě v souladu se současnou situací u nás na trhu. Rozhodnutí představit novou nabídku odměn bylo dlouhodobě plánované a představili jsme vám jej na komunitě 19. 12. 2017.

Díky naši 20-ti leté historii na českém trhu známe naše klienty a jejich potřeby. Velmi pečlivě jsme monitorovali, jaké výhody na svých kreditních kartách využívají a opravdu více než polovina našich klientů měla nastavené výběry z ATM. Podle toho jsme naši nabídku odměn nastavili a zároveň zjednodušili tak, aby odpovídala současnému standardu na trhu.

Rozumíme tomu, že pro řadu z vás, kteří aktivně na online fóra přispívají a zapojují se tak do řady zajímavých diskuzí, nejsou většinou výběry z ATM prioritou. K aktuálním odměnám jsme komunikovali vše, vážíme si vaší kritické zpětné vazby a chuti si s námi na komunitě povídat o vašich myšlenkách, pocitech ať už jsou více či méně příjemné.
Od toho :) komunita je.
Během roku Vám budeme přinášet další témata, sledovat a pracovat s vašimi názory, které jsou pro nás v tom našem - vašem každodenním životě s Hello bank! velmi důležité.