Odměny na Hello kreditce od 1. 1. 2018


Zobrazit první příspěvek
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 124

Úroveň
Odznak +2
Terka.HB napsal/-a:

Děkujeme všem účastníkům diskuse ke změnám odměn na kreditních kartách a také za vaše návrhy na řešení a kompenzaci. Samozřejmě, že jsme analyzovali více variant kompenzace vč. posunutí platnosti nového nastavení, nicméně po zvážení technické a časové náročnosti jsme se rozhodli pro již avizované SMS poukázky na nákup PHM. Pro členy komunity jsme nabídli i možnost individuální diskuse o formě kompenzace (emailová adresa brand@hellobank.cz), ale zatím bez odezvy. :)
Děkujeme za pochopení a mějte pěkný den!


Tak už někdo tohle překopíroval na FinExpert.cz, jsem zvědavá, jak bude HB stíhat odpovídat na všechny ty e-maily s žádostmi o jiný typ kompenzace a jestli a jak při tom budou ověřovat, jestli ten e-mail psal člen komunity nebo jen někdo, kdo se to dozvěděl na FinExpertu, protože Terka tady napsala: "Možnost individuálního posouzení jsme nabídli pouze vám, členům naší – vaší komunity, protože si velmi vážíme vaší aktivity a rychlé zpětné vazby na Hello spolu."
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme vám všem za názory, které jste nám na komunitu (a nejen zde) k tomuto tématu napsali.
Vzhledem ke slíbeným termínům jsme dopis s dalšími informacemi již odeslali všem klientům, kterých se tato akce týká. Věříme, že řada z nich tento oblíbený benefit - poukázku na PHM uvítá.
Těm z vás, kteří nám napsali své žádosti o jinou možnost kompenzace, děkujeme. Aktuálně vaše žádosti řešíme a postupně vám budeme odpovídat. Přijde nám, že týden na vyjádření byl dostatečný pro Ty, kteří jsou na komunitě aktivní, a měli zájem této možnosti využít. Proto bychom rádi tohle téma již uzavřeli a jako poslední termín pro možnost zaslání emailu (ohledně kompenzace) berte prosím dnešní den – pátek 19. 1. 2018 do 18:00 hodin.
Také věříme, že tento náš přístup pochopíte a oceníte vstřícnost, kterou jsme vám – členům naší komunity nabídli.
Další prodlužování termínů a diskuze by již bylo kontraproduktivní.
Přejeme hezký pátek.
Úroveň
Odznak +1
Provedl jsem ... 19. 1. 2019 17:05
Úroveň
Odznak +2
maminka1 napsal/-a:

Díky za odpověď, v tom případě hned píšu a doufám, že ta kompenzace bude stát za to ;) a sem pak dám ostatním vědět, jak jsem pochodila.


Takže plním slib a dávám vědět: psala jsem tam předevčírem (17. 1.), dnes se ozvali a místo poukázky na PHM posílají cashback na revolvingový účet ke KK. :)
Úroveň
Dnes jsem požádal o kompenzaci a již jsem obdržel odpověď - dostal jsem kompenzaci kterou jsem požadoval.
Požádal jsem včera a dnes také kladné vyrozumění.
Úroveň
Odznak +1
MirekM napsal/-a:

Provedl jsem ... 19. 1. 2019 17:05



Již v 18:16 odpověď od paní Pithartové, že v pondělí prověří můj případ a dají mně vědět. V pátek v podvečer, klobouk dolů ...
Úroveň
Odznak
Jestli budou SMS poukazky na PHM take jen za 200 Kc, tak to neda ani na 7 litru N95 u predrazeneho EuroOilu. Vyplati se kvuli tomu zajizdka cca 40 km k nejblizsi stanici PHM EuroOil?
:@
Mozna by se ta SMS poukazka dala prodat, mel by tu nekdo zajem za polovinu hodnoty?
:$
Úroveň
Odznak +1
osobne již objevil toto fórum. :@ Terko upřímnou soustrast po zkušenostech s touto osobou z jiných fór, doporučuji v manuálu nastudovat, jak se ruší účty na fóru ...
Úroveň
Odznak +4
MirekM napsal/-a:

MirekM napsal/-a:

Provedl jsem ... 19. 1. 2019 17:05



Již v 18:16 odpověď od paní Pithartové, že v pondělí prověří můj případ a dají mně vědět. V pátek v podvečer, klobouk dolů ...

Děkujeme Mirku! :)
Úroveň
Odznak +1
MirekM napsal/-a:

MirekM napsal/-a:

Provedl jsem ... 19. 1. 2019 17:05



Již v 18:16 odpověď od paní Pithartové, že v pondělí prověří můj případ a dají mně vědět. V pátek v podvečer, klobouk dolů ...



Jak paní Pithartová slíbila, tak vykonala - dnes v podvečer (pondělí 22. 1. 2018) jsem dostal omluvný e-mail a jako lízátko vratku 200 Kč na kartový účet do konce ledna 2018.
Úroveň
Odznak
Dobrý den, ne že bych chtěl být nějak nevděčný, ale můžete prosím podle jakého klíče jste "kompenzovali" zákazníky ? Přijde mi totiž trošku nelogická jedná věc. Staré podmínky v roce 2017 při platbě kartou slibovali 3% zpět na kartový účet kreditní karty při platbě na internetu. Přítelkyně má dvě kreditky a na každé z nich provedla platbu 20 tisíc online. Tzn. při platnosti starých podmínek by získala dohromady 1200 Kč zpět (600 + 600). Dle nových podmínek má nárok na vrácení 1% na každé z karet, tzn 200 + 200 Kč. Nyní jste ji poslali kompenzaci 200 Kč na benzín. Čekal bych tedy, že se budete snažit dorovnat rozdíl mezi starými podmínkami a novými podmínkami, když už jste informaci o změně podmínek zaslali sms až 10.1.2018 ! Očekával jsem tedy 800 Kč (400 + 400 jako rozdíl mezi starými a novými podmínkami na každé z karet). Těch 200 Kč mi přijde v případě, že tomu říkáte "kompenzace" trošku směšný počin. Mě pro jistotu nedorazilo nic, možná proto, že jsem platil jen na jedné kartě ze dvou, co mám (je však možné, že ještě něco dorazí). Ale jak píši, nechci být nevděčný, jen mi to přijde trošku směšné. Pomalu už to poštovné + lidská práce stála více než ten poukaz.
Úroveň
Takze moznost zmeny za jinaci bonus uz davno vyprchalo, ze? Cili pokud netankuji (nechci tankovat) u EuroOilu tak jsem vlastne kompenzaci nedostal. Nu coz, i s tim se da zit..
Úroveň
Odznak +1
No mě jste taky nepotěšili. Zřizovala jsem si E-On kartu kvůli 2procentní vratce. Předtím jsem měla od Raiffky Style s jedním procentem. Teď už vyjdou nastejno, tak nevím, jestli tu E-On potřebuju......
Úroveň
Odznak +2
Anita napsal/-a:

No mě jste taky nepotěšili. Zřizovala jsem si E-On kartu kvůli 2procentní vratce. Předtím jsem měla od Raiffky Style s jedním procentem. Teď už vyjdou nastejno, tak nevím, jestli tu E-On potřebuju......


U Raiffky máte maximální měsíční částku vratky 129,- Kč, tady 500,- Kč. Za vedení karty dáte tam myslím že 50,- Kč (pokud nesplňujete další podmínky, např. mít u nich běžný účet s nějakým minimálním měsíčním obratem), tady máte vedení E.ON zdarma minimálně do konce roku 2020.
Úroveň
Odznak +2
Jo, jenže u Mall máte vratku 2 % a tady jen jedno...
Úroveň
Odznak +2
jujec napsal/-a:

Jo, jenže u Mall máte vratku 2 % a tady jen jedno...


To sice ano, ale já reagovala na kartu Style (Mall ani nemá ten měsíční limit vratky 129,- Kč). Navíc Mall dává 2% jen na platby po internetu a u obchodníků v zahraničí. Já používám KK především k platbám u obchodníků v ČR a tam nevrací Mall vůbec nic (kromě partnerů v tom jejich Premiumrbclubu).
https://www.rb.cz/attachments/PI/karty/program_vyhod_KK_20170401.pdf
Úroveň
Odznak +1
maminka1 napsal/-a:

Anita napsal/-a:

No mě jste taky nepotěšili. Zřizovala jsem si E-On kartu kvůli 2procentní vratce. Předtím jsem měla od Raiffky Style s jedním procentem. Teď už vyjdou nastejno, tak nevím, jestli tu E-On potřebuju......


U Raiffky máte maximální měsíční částku vratky 129,- Kč, tady 500,- Kč. Za vedení karty dáte tam myslím že 50,- Kč (pokud nesplňujete další podmínky, např. mít u nich běžný účet s nějakým minimálním měsíčním obratem), tady máte vedení E.ON zdarma minimálně do konce roku 2020.



Máte pravdu. Za kartu u Raiffky teda nic neplatím a ani za účet, ale zapomněla jsem na ten limit. Zatím si nechám obě. Raiffka se hodí, když chci třeba platit na booking.com, to E-Onka neumí.
Úroveň
Odznak +1
Terko, prosím o informaci, do kdy budou rozesílány SMS poukázky na PHM? Informace zde od Vás zněla během ledna... Zatímco já ke své kartě obržel tzv. omluvný dopis i SMS poukázku 26.1.2018, manželka ke své kartě neobdržela do konce ledna ani dopis, ani poukázku... Informaci o změně bonusové odměny "internet 3%" obdržela až 03.01.2018 a do té doby s kartou zaplatila cca 20 tisíc (včetně několika plateb zaúčtovaných z prosince 2017 až v lednu 2018), tzv. kompenzace by se ji tedy zcela jistě měla týkat... Děkuji za odpověď.
Úroveň
Odznak +4
deydar napsal/-a:

Terko, prosím o informaci, do kdy budou rozesílány SMS poukázky na PHM? Informace zde od Vás zněla během ledna... Zatímco já ke své kartě obržel tzv. omluvný dopis i SMS poukázku 26.1.2018, manželka ke své kartě neobdržela do konce ledna ani dopis, ani poukázku... Informaci o změně bonusové odměny "internet 3%" obdržela až 03.01.2018 a do té doby s kartou zaplatila cca 20 tisíc (včetně několika plateb zaúčtovaných z prosince 2017 až v lednu 2018), tzv. kompenzace by se ji tedy zcela jistě měla týkat... Děkuji za odpověď.

děkuji Vám za napsání deydare,
vzhledem k počtu klientů, kterých se kompenzace týkala, jsem ji rozdělili do dvou vln. První vlna kompenzace (omluvný dopis a SMS poukázka PHM) klientům od nás odcházela cca v polovině ledna, druhá vlna kompenzace postupně od druhé poloviny ledna, nejpozději však do konce tohoto týdne. Z toho důvodu se opravdu mohlo stát, že někteří naši klienti, včetně Vaší manželky, obdrží omluvný dopis a SMS poukázku na PHM v nejbližších dnech.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Již někomu, kdo jste místo benzínu požádali o vratku na karetní účet, připlulo 200 Kč slíbených do konce ledna?
Úroveň
Odznak +2
Mně 500.
Úroveň
Odznak +1
200 Kč doplulo (není ještě v historii transakcí, stejně jako vratka za nákupy), jen sem hledal výpis za leden 2018 nad výpisem prosinec 2017 a ne až úplně dole pod všemi výpisy za rok 2017. Který geniální programátor?
Úroveň
Odznak
tak na Valentýna jsem obdržel SMS od HB....už jsem se těšil, že bude nějaký valentýnský bonus....ale bohužel to bylo v podstatě jen oznámení o zůstatku na kredicce :-((( no, moc vtipné nebo užitečné mi to tedy nepřišlo. Za mě, by si HB takovéto SMS mohla odpustit.