Odmeny v historii plateb


Úroveň
  • Průzkumník
  • 8 odpovědí
Dobry den,

Pouzivam hello kredit. Zajimalo by me, proc nejsou videt odmeny v historii plateb (transakci)? Podle me by tam totiz mely byt, pokud se opravdu pricitaji do totalu na tom uctu (je to pohyb na uctu/transakce). Ve vygenerovanem mesicnim vypisu (pdfku) jsou.

Diky,
sedojj
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 6

Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za dotaz sedojj,
rádi bychom některé funkcionality v Hello bankingu našim klientům nabídli co nejdříve, ale bohužel ne vše je technicky možné ihned.

O tom co nám píšete víme, s kolegy pracujeme na nápravě (ani v původní Klientské zóně nebyly odměny na Hello kreditce uvedeny v transakční historii) a do budoucna s tím pro naše klienty určitě počítáme.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Diky za odpoved Terko.
Je nekde k nahlednuti nejaky seznam veci o kterych vite a pracujete na nich, kde by se dalo sledovat jak treba pokracujete a kdy se vyda nejaka oprava?
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme sedojj za dobrý nápad!
Na komunitě určitě budeme postupně publikovat témata, jaké opravy či vylepšení v Hello bankingu pro naše klienty máme.
Každopádně ještě jednou moc děkujeme za podnět. :)
Úroveň
Odznak +1
sedojj: Nebuď idealista. Žádná banka vzhledem ke konkurenci nepřizná seznam aktuálních chyb a plánované konkrétní termíny jejich oprav, maximálně až opravu chyby, která se podařila.
Úroveň
Tak je otazka, jestli ten novy brand, look a PR je jen fales popr. sideprojekt, ktery odklepli nejakemu nadsencovi, aby dal pokoj nebo to cele mysli vazne. Me to zaujalo a proto se tady angazuju a vyptavam, vlastne proto tady vubec mam ucet. Proklikanim tohodle fora se clovek k tem nedostatkum driv nebo pozdeji dostane, takze se sami odsoudili k tomu, ze to je videt. Pokud neco neni idealni a uz nekde padl napad, jak to zlepsit, tak by me daleko vic nez mlzeni potesilo, kdyby to bylo vypichnute abych vedel, ze to nekam vede misto aby se to zametalo pod koberec. V softwarovem svete je to normalni, takze mozna jsem idealista :)

EDIT: cil navrhu bylo jen to, abych jak oslik na foru nereportoval neco, o cem uz se vi
Úroveň
MirekM napsal/-a:

sedojj: Nebuď idealista. Žádná banka vzhledem ke konkurenci nepřizná seznam aktuálních chyb a plánované konkrétní termíny jejich oprav, maximálně až opravu chyby, která se podařila.



Jak bylo napsáno shora - odměna v historii transakcí nebyla ani u púvodní klientské zóny, takže těžko tedy toto škatulkovat jako "aktuální chybu". Spíš je to nová funkcionalita na které se asi pracuje.