Poraďte nám, jak postavit fórum "HELLO PODPORA"?


Úroveň
Odznak +4
V tomto fóru byste měli jednoduše, rychle a přehledně najít základní informace a odpovědi na otázky o našich produktech a službách.

Napadá vás, jaká forma zobrazování informací by vám nejvíce vyhovovala?
Někdo preferuje text, jiný obrázky, fotky, komiks, krátká videa, bubliny s textem… napište nám, jakou formu sdělování byste si uvítali.

A nebojte se být ve svých přáních kreativní... :)

Když si potřebujete něco zjistit nebo upřesnit o produktech a službách banky, snažíte se dohledat informace většinou samy (web. stránky, fóra, diskuze aj.) nebo raději voláte na call centrum?

Tohle fórum je pro vás a my ho chceme společně s vámi vytvořit tak, aby vyhovovalo právě vám!



Děkujeme vám za pomoc.

Tým moderátorů Hello Spolu
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 3

Úroveň
Odznak +1
Dobrý den budete i na Twitteru. A nešlo by i podpora přes kanál jako Whatsapp, Google Allo, Viber aj.
Díky :)
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den, Oldo, děkujeme za Vaše další podněty.
Aktuálně ani jeden z uvedených kanálů nyní v hledáčku nemáme, jelikož se zaměřujeme především na FB, jako nejrozšířenější sociální síť v ČR, což samozřejmě neznamená, že v budoucnu nebudou :).

Na FB se na nás můžete obrátit s jakýmkoli dotazem a využít i soukromé zprávy.

Váš nápad přes Whatsapp se nám moc líbí!

Pokud Vás ještě cokoliv dalšího k Hello podpoře aj. tématům napadne, určitě nám Oldo napište :).

Hezký den. Vaše Hello bank!
Úroveň
Odznak +1
Můj názor je, že by mělo být jedno centrální místo, kde se odpovědi najdou. A upřednostnil bych fórum přímo na stránkách banky, protože jen to má banka plně pod kontrolou. Já vím, že je strašně "free" a "cool" komunikovat na Facebooku, Twitteru, Instagramu a kde všude množně, ale je potřeba si uvědomit, že to není "váš" prostor. Majitel aplikace může kdykoliv změnit formát, smazat příspěvky, skrývat příspěvky,... Takže doporučím udržovat jedno fórum na jednom místě a na to případně z ostatních aplikací odkazovat.