Porodní bolesti spuštění nového IB


Úroveň
Odznak +1
Problémy s přihlášením, chybné informace v detailu účtu v IB. Manželce přestal fungovat pro přihlášení její 10 místný V.S., který do spuštění nového bankovnictví běžně používala. Systém hlásí, že neodpovídá jméno a heslo, žádný počet pokusů však neuvedl, při pokusu o změnu hesla bankovní sytém však její V.S. nezná... V neděli byla kontaktována podpora na uvedeném čísle, dosud ale přihlášení manželce nefunguje. Blíží se datum pro platbu v bezúročném období, ovšem částku k úhradě samozřejmě manželka nezná... nedostane se k výpisu. Jak tyto situace bude banka řešit? Kdy může manželka očekávat nápravu??? Již 3.den přihlášení nefunguje.
U mého účtu přístup do IB funguje, rád bych se ale dotázal, jak je to s termínem splatnosti pro bezúročné období. Banka všude píše, že se žádné podmínky dosavadních produktů nezměnily, ale já mám v přehledu účtu uvedené datum splatnosti 15. v měsíci, místo dosavadního 25... Co tedy platí? Pokud jde o chybu, opravíte ji v přehledu kreditního účtu?

This topic has been closed for comments

Odpovědi: 5

Úroveň
Odznak +1
Koukám, že pracovníci banky k mému dotazu zarputile mlčí. Novinkou je, že poté, co u mého účtu vše fungovalo, nyní už se do svého IB kreditního účtu také nepřipojím. Musím mít prý alespoň jeden produkt od banky, abych mohl využívat bankovnictví. Celkem povedená taškařice! 🙂 Přihlášení nefunguje ani v původně funkční mobilní aplikaci... Super rozjezd!
Úroveň
Odznak +1
Dnes proběhl opět telefonický kontakt s podporou, opět bez přínosu. Nedostupnost IB pro manželku trvá. Můj účet se zázrakem opět zpřístupnil. Spuštění bankovnictví u "Hell" banky je jako pekelná loterie...
Úroveň
Odznak +4
Zdravíme Vás deydare,
děkujeme Vám za napsání na komunitu a požádáme Vás o shovívavost s dostupností našich systémů. Jak nám píšete, víme o těchto technických potížích spojených se spuštěním nových systémů banky a na nápravě intenzivně pracujeme.

Za špatně uvedený datum splátky u bezúročného období v novém Hello bankingu se Vám omlouváme. Datum splátky pro bezúročné období zůstává stejné, a to 25. v měsíci. Děkujeme za informaci, opravíme - kolegy na supportu jsme již informovali.

Pro přihlášení se do nového Hello bankingu zkuste prosím tento tip:

* pokud jste zadali správně své přihlašovací jméno, heslo, klikli jste na přihlásit se a stále se Vám točí kolečko, klikněte na ikonu Hello bank!
* více rad, jak se přihlásit najdete ve fóru Hello podpora


Pokud ani tak se Vám nepodaří přihlásit do nového internetového bankovnictví, prosím pošlete mi přes soukromou zprávu Vaše jméno a příjmení, datum narození, variabilní symbol a kolegové z naší Infolinky se Vám rádi ozvou.

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Děkuji za reakci. Situace není tak triviální, že by se jen nenačítala data a "točilo se kolečko"... Jak jsem popsal výše, jde o účet manželky, kde po zadání správných přihlašovacích údajů systém odpoví, že nesouhlasí jméno s heslem. Pokud se pak zadá volba zapomenuté heslo, systém její přihlašovací jméno (tj. VS) označí za neexistující. Pokud jde o žádanou shovívavost, jak jsem již psal v jiném vláknu, nejde to tak snadno. Jde tady o peníze. Vzhledem k lichvářské výši úroku bych byl dost nerad, aby manželky kreditka zůstala nedoplacena v bezúročném období. Shovívavost, předpokládám, v takovém případě nebude bankou opětována a peníze to bude stát klienta. Pro testování neodladěného bankovnictví jste nezvolili právě dobrý čas. Blíží se potřeba úhrady zůstatku pro bezúročné období, pokud dobře počítám (vzhledem k opožděným zaúčtováním bankou) zbývají pro odeslání platby 3 dny, aby platba byla včas připsána. Tady jde pak shovívavost stranou. S podporou již opakovaně hovořeno, bez úspěchu. Stále intenzivně pracují (již 3 dny) na odstranění tohoto problému. A kdo ví, jak dlouho ještě pracovat budou... OK, pošlu kontaktní údaje na manželku.
Úroveň
Odznak +1
Doplňuji informaci, že i manželky IB účet již funguje. Po 6 dnů od spuštění nové banky se do svého bankovnictví nedostala, ale poté jí byl vytvořen nový přístup (nové jméno i heslo) a lze nyní již konečně nahlížet do IB. Bohužel u mého i manželky IB účtu (přes ujištění podpory o nápravě) je nadále v přehledu účtu uveden jako den splatnosti pro bezúročné období 15. v měsíci... Rád bych věřil, že tato komunita má sloužit ke zlepšení fungování banky a ačkoli kreditní karta Cetelem, respektive HelloBank, je dle mé zkušenosti jedna z nejlepších a klientsky nejpřívětivějších v ČR, z nového IB zatím u mne dominuje spíše zklamání. Nic podstatně nového se oproti bývalé tzv. "klientské zóně" v novém IB neobjevilo, takže komplikace spojené s nepřístupností účtu při přechodu na nové IB nejsou ničím pozitivním kompenzovány. Bankou zůstaly zejména nevyslyšeny poměrně frekventní žádosti klientů o zařazení přehledu nezaúčtovaných plateb, což je pro každého odpovědného klienta poměrně zásadní informace, kterou jsem v novém bankovnictví (jistě ne sám) očekával a která OPRAVDU velice CHYBÍ. Při další aktualizaci funkcionality bankovnictví uvidíme, jak názory klientů banka bere vážně, či zda jde jen o prázdné proklamace. Zdravím a těším se na klienty žádaná zlepšení.