Prihlaseni do IB opet nefunguje !!


Úroveň
  • Průzkumník
  • 11 odpovědí
Dneska se uz pres hodinu snazim dostat do IB, a nic. Tak jsem chtel opet poslat opet zbytecnou pripominku pres kontaktni formular (odpovidate nejdrive tak za 3 dny, ze IB funguje, ze nevidite zadny problem), ze IB nefunguje, mno co myslite. Samozrejme ze nejde ani odeslat dotaz na HelloBanku. To uz neni normalni!

EDIT: nefunkcni doba 25.1.2018 6:45 - 8:00 a stale nic.. :-/

To nemuzete dat na stranky, nejake upozroneni, ze je proste vypadek, nebo ze mate problemy? Nebo to banka nesleduje svoje systemy, ze nepozna, ze nefunguje prihlaseni do IB ??!!
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 12

Úroveň
Odznak +2
Potvrzuji, mám to stejné - 8:43 až 8:46 nula bodov - kolečka sa otáčajú, ale přihlášení v nedohlednu. :(
Úroveň
Zkusil jsem to v 8.56 abych zkontroloval připsání splátky na kreditní účet,přihlášení chvíli trvalo,ale pak se ukázalo,že mám jen debetní účet,kreditní nikde,ale můžu si ho prý založit za 1minutu!Tak to je banka na baterky a ty dost často docházejí!!Už jsem peníze z debetního účtu přesunul a kreditka po snížení vratky a stávajících problémech s bankou ztrácí smysl!A tady na fóru je to rovněž mrtvé,jen mlácení prázdné slámy,prostě končím,děkuji za neocenitelné zkušenosti,H!banko!
Úroveň
Odznak +4
Dobrý den, děkujeme Vám za napsání na komunitu.
Ano, bohužel máme technický výpadek, dáme Vám hned vědět, jakmile bude vše funkční. Za případné problémy se moc omlouváme.
Úroveň
Uz jsem se tam dostal a konecne zjistil zvuj PIN na novou kartu.
Úroveň
Odznak +4
tom.i napsal/-a:

Uz jsem se tam dostal a konecne zjistil zvuj PIN na novou kartu.

Děkujeme Vám za napsání Tom a ještě jednou se Vám omlouváme za tyto problémy. Nyní je již vše funkční.
Úroveň
Odznak +4
jisy napsal/-a:

Potvrzuji, mám to stejné - 8:43 až 8:46 nula bodov - kolečka sa otáčajú, ale přihlášení v nedohlednu. :(

Děkujeme za reakci jisy, nyní již OK.
Úroveň
Mohu se zeptat, jak k tomuto muze dojit, resp. jakto, ze banka nezjisti, ze jeji systemy nejsou funkcni? Ze az na zaklade nahlaseni od lidu, se zjisti, ze neco neni v poradku?
Terka.HB napsal/-a:

tom.i napsal/-a:

Uz jsem se tam dostal a konecne zjistil zvuj PIN na novou kartu
Dekuji za odpoved.

Btw.:

Děkujeme Vám za napsání Tom a ještě jednou se Vám omlouváme za tyto problémy. Nyní je již vše funkční.


Neni zac.. ale rano mne to nepotesilo, potreboval jsem aktivovat kartu a vzhledem tomu, ze jsem si nezjistil PIN, jsem si ji nemohl aktivovat :-/
A potrebuju provest plno internetovych plateb..
Úroveň
Odznak +1
Nefunguje přihlášení do IB. https://hellobank.cz/ib/prihlaseni píše Not found :(
Úroveň
Presne, byl jsem tam pripichlej a najednou taky "Not Found". :-/
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu,
ano, jednalo se ještě o krátkodobé, technické dozvuky, které způsobil ranní výpadek systémů. Za vzniklé problémy se všem klientům omlouváme, v současné době jsou systémy funkční.
Úroveň
Odznak +1
A jsme tam znovu. Po přihlášení prázdný IB, jako bych neměl žádný produkt, seznam transakcí se nenačetl. Po další hodině již není možné ani přihlášení, kolečko se točí a tím to končí... Alespoň že platba kartou šla. Ale elektronická banka které opakovaně nefunguje IB to je fakt důvod na to sbalit kufry a jít o dům dál.
Úroveň
Odznak +4
TheTiger napsal/-a:

A jsme tam znovu. Po přihlášení prázdný IB, jako bych neměl žádný produkt, seznam transakcí se nenačetl. Po další hodině již není možné ani přihlášení, kolečko se točí a tím to končí... Alespoň že platba kartou šla. Ale elektronická banka které opakovaně nefunguje IB to je fakt důvod na to sbalit kufry a jít o dům dál.

Děkujeme TheTiger za napsání na komunitu, rozumíme a zároveň se Vám omlouváme za nedostupnost internetového bankovnictví. Neustále pracujeme na odstraňování nedostatků a zlepšování Hello bankingu. Děkujeme Vám za pochopení. Mějte hezké úterý.