Prihlaseni do klientské zony


Zdravim, vzali jsme si telku na splatky od cetelemu a po slouceni s hellobank uz se mi nedari prihlasit do klientske zony... Pise to neplatne prihlasovaci jméno, drive u cetelemu to normalne fungovalo dekuji

This topic has been closed for comments

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak +4
Také zdravíme!
Tohle je dost individuální dotaz, a abychom Vám mohli co nejlépe poradit, potřebujeme vždy znát identifikaci klienta (tzn. Vaše celé jméno, datum narození a VS) a komunita k tomu není určena. Pokud tedy máte např. profil na FB, nejrychlejší je, takový dotaz napsat přímo do soukromé zprávy na Facebook Hello bank ČR nebo zavolat na naši Infolinku.

Jestli např. FB profil nemáte, můžete mi do soukromé zprávy napsat Vaše jméno, příjmení a e-mailovou adresu. Kolegové z naší Infolinky Vám rádi zavolají a pomohou.
Děkujeme za napsání a přejeme hezký den! 🙂
Dekuji napisi na FB nebo date mi email?
Úroveň
Odznak +4
Dekuji napisi na FB nebo date mi email? Děkujeme, napsat nám můžete určitě na e-mail info@hellobank.cz nebo na FB Hello bank ČR přes soukromou zprávu.
Úroveň
Odznak +1
Terka začíná pracovat i po pracovní době ... to se vývoj fóra dostal již do druhé fáze. :)

Jsem zvědav, jak dlouho na této pozici vydržíte psát v duchu banky i když s některými vašimi odpověďmi jako osoba vnitřně pravděpodobně nesouhlasíte.

V mBank na stejné pozici odpovídače na mFóru to moc dlouho nikdo nevydržel ... 🙂 Neporušuji NDA, stačilo jen sledovat mFórum a změny zaměstnanců banky, kteří měli odpovídání v mFórum na starosti jako běžný přispěvatel.