Přihlášení k učtu


Dobry den.Nevim co se stalo ale nemůžu se přihlásit k učtu požad my piše ze mam nespravne heslo a nebo uživatelské jmeno. Když jsem volal na infolinku tak mne odkazali na Czech Point ale ja nevím co tam po mne chcou. Už jem u vas klientem 10 let a telefon a udaje jsem neměnil tak nechápu co se děje ?? Splatku jsem uhradil včera. Děkuji Za kladnou odpověd. Ivan Roman

Odpovědi: 14

Úroveň
Odznak +4
Hezký den, Ivane,
je dobře, že jste si zavolal na infolinku a děkujeme i za napsání na komunitu. Postup s Czech Pointem je správný nebo pokud máte možnost, můžete se u nás zastavit osobně přímo na pobočce.
Více Vám napíšu do soukromé zprávy s ohledem na konkrétní dotaz
k Vašemu Hello bankingu.
Úroveň
Odznak
Ze by mel dotycny posilati uredne potvrzeny dopis s zadosti? Nevim, o co presne se jedna - ale pocitam, ze jde o identifikaci, je musi poslati v zadosti dotycny doporucene postou. Drive na podobne veci stacili kontrolni otazky, data narozeni, apod. - doufam, ze klienti nebudou muet na kazdou blbost skakati na CP a za 30 CZK si overovati podpis a pak posilati doprucene ...
BTW, kdyby HB dotycnemu poslala doporucene dopis s udaji na jeho adresu a druhou cas treba na mobil, bylo by asi rychlejsi a pro klienta prijemnejsi ...
Ci CP a CzechPoint se stava spolupartnerem HB a muze meniti veci v systemu? Ci jde jen o overeny podpis? Je mozne k tomu vicero? Diky
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za reakci a dotazy,
Czech POINT se nestal partnerem Hello bank!
Vždy naši klienti nemusí ověřovat svůj podpis, ale v rámci jejich ochrany a snahy zamezování možných neautorizovaných změn, dělíme klientské údaje do několika skupin. Podle jejich sensitivity pak určujeme proces dané změny, tedy ke všem změnám určitě není potřeba podpis ověřovat.
V případě konkrétních dotazů se naši klienti mohou obrátit na náš klientský servis / infolinku, kde dostanou více informací, podle jejich požadavků.
Úroveň
Odznak
to Terka.HB - ano, cili bylo jen na overeni psaneho dopisu, kde zada banku aby dotycnemu HB poslal na jeho adresu, jez ma porad stejnou, stejne tak telefon pres 10 let ...

Tedy misto toho, by na tyto udaje klientovi znovu poslala prihlasovaci udaje (BTW jako login urcite bylo VS nejakeho uveru - urcite vi, kam plati) a na onen 10 stary telefon mu poslala novy pristupovy kod, ci jej alepson poslalal na onu 10 let starou adresu, tak nuti klienta by sepsal papirove zadost o nove heslo, dal tam svoji adresu a sve udaj, jez v systemu mate, sel vystati frontu na podpis, za 30 CZK overil podpis a za 44 CZK poslal doporucene ...

Tedy klient obetuje 77 CZK a hlavne kvanta casu a musi pockati, nez se k Vam dostane do spravnych rukou, by mu nasledne byl zaslan dopis s udaji

Ach jo, ja mel za to, za banky maji byti user friendly 🙂 - nezlobte se, ale neprehani se to? Neni to trochu buzerace ze strany HB?

Pokud klient 10 let udaje nemenil, jak tvrdi, a udaje jsou platne a vi ruzne kontrolni otazky, proc mu nemuze byti na tyto znova zaslano?
Úroveň
Odznak
Jeste jeden dotaz - umi HB zpracovat elektronicky podepsanou zadost?
Úroveň
Odznak +4
Ověřený formulář žádosti o změnu osobních údajů nám klienti mohou nascenovat a poslat na email: info@hellobank.cz
Pokud mají tuto možnost, není třeba zasílat poštou.

Děkujeme Vám za další dotaz a ano, elektronický podpis na žádosti akceptujeme pokud nám klient zašle svou žádost nebo dopis přes datovou schránku.

Všechny konkrétní informace ke svým produktům, podle svých požadavků, získají naši klienti na klientském servise.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +1
Dobrý den. Mám dotaz zda je možné a pokud ne, tak kdy bude možné v mobilu přihlášení otiskem prstu k účtu. Jan Wagner
Úroveň
Odznak +2
Dobrý den. Mám dotaz zda je možné a pokud ne, tak kdy bude možné v mobilu přihlášení otiskem prstu k účtu. Jan Wagner
Nevím, jak to funguje na Androidech, ale já se přes iPhone přihlašuju otiskem prstu už několik měsíců. Poprvé je zapotřebí se přihlásit klasicky heslem a pak si v nastaveních aplikace vybrat (povolit) přihlašování otiskem prstu.
Úroveň
Odznak +1
Dobrý den. Tak to funguje třeba u EQUA banky, ale zde u Hello bank žádnou takovou nabídku v nastavení nevidím.
Úroveň
Odznak +2
U iPhonu je to po přihlášení a rozkliknutí nabídky (tři vodorovné čárky vlevo nahoře) předposlední položka = "Nastavení" a v ní hned jako první volba "Přihlášení pomocí Touch ID". Pak jsou tam další dvě volby "Automatické odhlášní" a "Přepnout uživatele". Pokud mají Androidy v nabídce "Nastavení" jen ty druhé dvě volby, tak asi otisk prstu zatím neumí, protože nepředpokládám, že by vývojáři cpali tuto volbu do jiného submenu.
Úroveň
Odznak +1
Dík za odpověď. Zřejmě je to tím Androidem.
Úroveň
Odznak +2
Tohle je na Google Play jako odpověď na stejný dotaz uživatele:
"Hello bank! Česká republika5. prosince 2017
Dobrý den, na přihlášení přes otisk prstu pro Android nyní pracujeme, prosíme o trpělivost. :-)"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.consorsbank.danube.cz
To je nejaktuálnější informace, co jsem našla.
Úroveň
Odznak +1
Ano, je to přesně tak, jak píše maminka1 🙂. V současné době funguje přihlášení otiskem prstu u iPhonů. Určitě máme v plánu toto zprovoznit i pro Android, ale přesnější datum zatím uvést nemůžeme.
Úroveň
Odznak +1
Dík za zprávy. Zatím by se mi líbilo, kdyby přihlášení bylo svižnější.

Odpovědět