Problem s komunikaci


Dobry den mam problem s komunikaci s vasi bankou ohledne emailu. Nikdy s tim problem nebyl, ale od te doby co jste se prejmenovaly je to hruza. Od patku resim prevod penez z me kreditni.karty na muj ucet a nikdo se mi dosud neozval. Kam si.mohu stezovat a s kym to resit. Dekuji
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak +4
Dobrý den,
děkujeme Vám za napsání na komunitu a zároveň nás mrzí pokud jste na svou zprávu od nás zatím neobdržela odpověď.

Napište mi prosím do soukromé zprávy Vaše celé jméno a e-mailovou adresu. Zajistíme, aby se Vám naši kolegové ozvali co nejdříve, rádi Vám poradí.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Úroveň
Dobry den,

Mam stejny problem. Mohu prez vas taky urgovat svuj email? Neprijde mi normalni cekat tyden na odpoved, obzvlast pokud jde o prevody penez.

Diky moc.
Úroveň
Vyreseno, diky.
Úroveň
Odznak +4
sedojj napsal/-a:

Vyreseno, diky.

Tak to jsme rádi sedojj, děkujeme Vám za napsání. :)