ŠKYT... odstartovali jsme novou reklamní kampaň!


Úroveň
Odznak +4
Hello!

Když se začne škytat
:)

Znáte to, pořádně se zasmějete nebooo na vás někdo myslí a už je to tady „škyt… škyt… škyt…“, přepadne vás škytavka.

Jedna z lidových pověr u nás doma a na Slovensku praví:

když začnete škytat, někdo na vás zrovna myslí nebo o vás mluví.


Ve Francii význam tohoto rčení vůbec neznají a pro zajímavost v Americe, mají zdokumentované nejdelší škytání na světě. Charles Osborne bez přestání škytal od roku 1922 - do 1990. Jeho frekvence škytání byla neuvěřitelná, a to 40krát za minutu. Tohle, by asi nikdo z nás zažít nechtěl...


Před vánoci jsme spustili první velkou marketingovou kampaň, kterou se jako zlatá nit vine lidský přístup ke klientům.

Hlavní motto kampaně zní: “Konečně banka, která myslí na lidi. Hello bank!”. Tak jednoduše vzkazujeme svým současným i budoucím klientům, že nás zajímáte. A navíc produkty i služby vymýšlíme společně s vámi! Škyt.

Právě teď a jako jedni z prvních ji můžete vidět na vaší - naší komunitě:



Co na ni říkáte?... :8
Konečně banka, která myslí na lidi!

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak
Na konec by se skvěle hodil komentář: HelloBank, když na vás někdo myslí.
Jinak je to docela dobré. Není to moc násilné a nic to nevnucuje.
Úroveň
Odznak +4
LCF314 napsal/-a:

Na konec by se skvěle hodil komentář: HelloBank, když na vás někdo myslí. Jinak je to docela dobré. Není to moc násilné a nic to nevnucuje.

Super motto a DĚKUJEME za :) pochvalu LCF314!
Úroveň
Odznak
Na mně jste nejspíše "mysleli" až tak hodně, že jste se mi dodnes nevyjádřili k problému, který jsem u Vás "reklamoval" poprvé písemně už někdy tuším v srpnu a telefonicky asi 2 měsíce zpět. Pravda je, že jste ho evidentně, alespoň po X měsících dokázali vyřešit, jelikož už můžu konečně využívat celý úvěrový rámec u Alza kreditky (dle Vašeho sranda bankovnictví).. Škyt

Pokud by někoho zajímalo, co jsem řešil:
Na své kreditce jsem měl úvěrový rámec 25 tisíc. Z ničeho nic zhruba od července mi neprocházely platby vyšší jak cca 17 tisíc i přesto, že jsem byl dokonce v přeplatku na kreditce (měl jsem k dispozici cca 25400-26000 podle měsíce). NA výpise bylo vše OK, tzn. na výpise např. Aktuální částka k čerpání 25 949 Kč, tenkrát ještě v klientské zóně Cetelem také informace o čerpání této částky. Pak jsem se snažil provést platbu vyšší jak cca 17 tisíc a nic, platba neprošla. Jednoho dne v internetovém "bankovnictví" Hello bank se mi objevila informace, že zůstatek k využití je cca. něco přes 17 tisíc. Vzhledem k tomu, že jsem neprováděl žádnou transakci a měl jsem být opět v plusu (něco přes 25 tisíc), tak jsem volal na rádoby "infolinku", kde jsem zaměstnankyni sdělil, že mám obavu ze zneužití karty, že z ničeho nic mám zmínku v "bankovnictví" o čerpání částky něco okolo 17 tisíc i přesto, že mám mít možnost čerpat částku přes 25 tisíc. Pracovnice mi sdělila, že nic nevidí a že nejspíše se bude jednat o nějakou transakci na Alze. Sdělil jsem ji, že jsem na Alze nic neprováděl a že je velmi smutné, že banka nevidí nezaúčtované transakce.
Na to mi řekla, že je víkend a technici o víkendu nepracují :-) (opravdu sranda, pokud by se opravdu jednalo o zneužití peněz na kartě), tak že mě budou informovat v následujícím týdnu telefonicky. Do dnešního dne mě nikdo neinformoval, ale v "bankovnictví" se alespoň spravila částka k využití na správnou...Jak jsem se poté i s pomocí uživatelů na finexpertu dopídil, tak takto se prosím chová Alza kreditka v případě, když se nedokonči na Alze nějaká transakce. Pátral jsem tedy v historii transakcí a poté jsem si vzpomněl, že někdy v červenci 2017 jsem si na Alze kupoval nějaké zboží, které jsem chtěl zaplatit Alza kreditkou. Platba však neprošla jelikož byla chyba na straně brány Cetelemu, jak mi tenkrát potvrdili i na infolince Cetelemu. No a už tenkrát to začalo. Tzn. "banka" mi snížila rámec k čerpání právě o částku, která z důvodu chyby platební brány, nebyla ani nikdy stržena. Prostě někde jim ta platba "visela" a já nemohl tuto částku využívat i přesto, že na výpise se vždy vše tvářilo tak, že můžu využít celkový úvěrový ráme (který tam byl vždy uveden správně, tzn. jak už jsem psal vždy něco přes 25 tisíc). No teprve v prosinci to spravili akorát jsem si musel na vše "detektivní práci" přijít sám, protože na "infolince" nic neví a technici se mi neobtěžovali nikdy kontaktovat.
Úroveň
Odznak +2
Reklama pěkná, ale když jsem ji viděl poprvé, tak jsem si říkal co to je zase za blbost. Na první pohled jsem nepoznal že jde o reklamu na banku. Ale to už tak u reklam bývá, že se snaží hlavně zaujmout a na co je, je vlastně úplně jedno, jde o to, že si s něčím někdo potom danou společnost spojí. Jako MONETA má kocoura, RB toho divného černobílého pána s křivým nosem a paní s mastnou pletí či AB svého ...čního bankéře.

Rozhodně bych uvítal, kdyby tam byla nějaká taková postava (a prosím tu zelenou obludu, ufona, kus oživlého křoví nebo co to vlastně bylo za dob Cetelem, už nikde nepoužívejte). Vlastně dodnes netuším proč na mě zírá při přihlášení do IB.

Celkově reklamu beru jako líbivou a nenásilnou. Možná by ale neškodilo, kdyby tam zaznělo i něco z nabídky (např. myslíme na Vás a proto pro Vás máme učet bez poplatků.. škyt).

Tak a teď trochu k podstatě reklamy. Již Vás tady vyhlásilo víc lidí a tak to zbytečně nebudu opakovat. Rozhodně když si dám do reklamy (škyt), že na někoho myslím a dělám to pro něj, tak se to musí alespoň na oko odrážet i v realitě. Dočkat se totiž písemné odpovědi na mail a občas i tady na fóru od zástupců banky bývá běh do Číny a zpět. Nemluvě o dalších věcech, ve kterých prostě banka na klienty nemyslí a již tady na fóru několikrát zazněly.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)