Tabulka k získání PIN kódu


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 29

Úroveň
Odznak +2
Doplněk k předchozí zprávě: Dnes ráno mi pošťačka přinesla další obálku s PINem, znovu ke stejné DK. Takže záhada dvojího poplatku vysvětlena, jsem ale přesvědčen, že dvakrát jsem o stejný PIN nežádal - teď mě napadlo, že tu žádost o SMS "přetransformovali" na žádost o zaslání PINu v obálce ... Zkusím to řešit jako reklamaci.
Úroveň
Odznak +2
jisy napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:

jisy napsal/-a:

Maminko1, mně jde hlavně o to, aby banka ty podmínky formulovala jednoznačně, tedy se ptám:

- poštou (v případě změny PINu v bankomatu) přijde přímo ten nový PIN, nebo nové souřadnice ?
- pokud si v IB vyžádám SMS se souřadnicemi, přijdou souřadnice k tomu novému PINu z bankomatu ?

Jsem už trochu starší a mám zjevně pomalejší chápání :) a tak se snažím vše prověřit ...

Doplněk: Když zapomenu PIN v Airbance, tak jeho "osvěžení" je záležitostí max. jednotek minut, včetně přihlášení do IB ...



Jisy, pokud si naši klienti změní PIN v bankomatu, bude jim doručen rovnou nový PIN (ne souřadnice) poštou, v klasické PIN obálce.

V případě, že si klienti změní PIN kód, zneplatní si křížovku a nový PIN jim bude doručen jedině poštou.




Takže závěrečná rekapitulace problému, jak se dozvím svůj zapomenutý PIN:

1) mám původní PIN (je jedno, jestli je to karta nebo nálepka):
- 1a) mám původní SMS se souřadnicemi PINu: v IB přes menu "Produkty" si najdu svou kartu / nálepku, zobrazím a vyberu "Zobrazit PIN" - zobrazí se "Tabulka k sestavení PINu" a z ní si pomocí obdržené SMS vyčtu svůj PIN
- 1b) původní SMS se souřadnice už nemám:
pod "Tabulkou k sestavení PINu" (viz 1a) je volba "Zaslat SMS s klíčem" - pomocí této volby by za cca 2 dny měla dorazit patřičná SMS a dále viz 1a)

2) nemám původní PIN (pouze karty) - v tomto případě se zasílá PIN v obálce do vlastních rukou, doručenou za cca 2 dny.
Pozor: Doručení PINu u kreditky je bezplatné, u debetky stojí 100 Kč !
Úroveň
Odznak +2
A bohužel je tu ještě:

3) tabulka v IB nelze zobrazit (místo ní je tam "nekonečné" kolečko) - pak je mi úplně jedno, jestli mám nebo nemám původní SMS se souřadnicemi nebo jestli mi banka pošle novou SMS, protože ta mi je bez tabulky k ničemu - v tomto případě asi bance nezbude nic jiného než poslat PIN také poštou, ale neměla by za to chtít poplatek ani u debetky, protože je to vina banky.

A ještě k té změně PIN - banka by měla v případě žádosti o změnu PIN zákazníka nějak dopředu upozornit, že po změně PIN už nelze použít možnost zaslání SMS souřadnic a znovuzaslání PIN už bude potom možné jen poštou do vlastních rukou - věřím tomu, že řada zákazníků by si v tomto případě raději změnu PIN odpustila, než by riskovala, že v případě zapomenutí PIN v zahraničí nemá možnost se ho znovu dozvědět.

V případě debetky by ještě banka měla zákazniky dopředu upozornit, že po změně PIN už z technických důvodů nebude možné využít možnost zaslání souřadnic zdarma, ale pouze celý PIN za 100 Kč poštou - toto totiž ze sazebníku automaticky nevyplývá a banka tak neposkytuje zákazníkovi kompletní údaje o cenách služeb a podmínkách jejich použití, na které má ze zákona nárok.
Úroveň
Odznak +2
Ad "nekonečné " kolečko: mám pocit, že to může souviset s existencí dvou různých subsystémů v rámci IB - já třeba nic takového nemám, zato pro DK se změněným PINem se mi pořád zobrazuje původní "Tabulka k sestavení PINu" ... prostě celý ten karetní subsystém je jako domek postavený z různých "bouraček" ...
Jinak banka by měla informační materiály v tomto směru úplně překopat / doplnit - jako "povinnou četbu" pro jejich tvůrce bych vřele doporučil denně pročítat dokumentace od AirBank :):$ !

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)