výpisy


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 117

Úroveň
Odznak +2
A máme tu nový měsíc, nové výpisy - ale se starou chybou: "Výpis_4236xxxxxxxxxx_ erven2018". Napadá mě citát z My fair lady: "Tak hejbněte už s tou .... !! " ;)
Úroveň
Odznak +2
Hmm, já tam ale výpis (z kreditky) nemám... Nechápu, proč to ostatní banky zvládají a tato ne...
Úroveň
Odznak +1
Pánové neprovokujte, nebo vám banka sebere třetí čárku ... ;)
Úroveň
Odznak +2
:cool: já fakt ale nepochopím, že nevidím platby již evidentně připsané (např. prémie za používání karty) - tam přece neprobíhá žádné zaúčtování na kartu, banka ví přesně, v jaké výši to připíše (a nehrozí nezaúčtování platby jako u platby u obchodníka)
Úroveň
Odznak +2
S kreditkami jsou zřejmě větší problémy, u mne to vypadá na oficiální reklamaci ...:@
Já už výpis mám, i když erven2018, a všechno v pořádku připsáno.
Úroveň
Odznak +2
jisy napsal/-a:

A máme tu nový měsíc, nové výpisy - ale se starou chybou: "Výpis_4236xxxxxxxxxx_ erven2018". Napadá mě citát z My fair lady: "Tak hejbněte už s tou .... !! " ;)


Tak to já jsem na tom hůř: u mě s Firefoxem je to jen "Výpis_xxxxxxxxxx_". Na tom "č" se to zase zastavilo, chybí i přípona souboru, takže nejde otevřít - prostě od minule žádná změna. Jinak výpis mám zatím jen z BÚ, na kreditku ještě čekám, ale předpokládám, že to bude totéž. Napadá mě, že pokud na opravu banka zatím nemá volné lidi, mohla by alespoň do toho notifikačního e-mailu "Máte připravený výpis ke stažení", co každý měsíc posílá, připsat malý návod ve smyslu: "Omlouváme se za technickou chybu, na jejímž odstranění pilně pracujeme. Na konec názvu výpisu si doplňte to a to. Pak Vám půjde výpis bez problémů otevřít."
Úroveň
Odznak +2
Mimochodem, v počítači mám defaultně nastavené řazení souborů ve složkách podle názvu, takže výpis za červen se mi zařadil mezi březen a duben :D. Takhle si musím nastavit řazení dle data stažení souboru a neumím si představit ten guláš, kdybych jeden měsíc zapomněla soubory stáhnout a uložit a pak jich stáhla víc najednou v "nesprávném" pořadí - pak by už nefungovalo třídění ani podle názvu ani podle data stažení.
Úroveň
Odznak +2
HB má hlavu v oblacích, řeší nové platební metody, ale dotáhnout do konce takovouto prkotinu se jí nechce ...
Prostě si soubory musím přejmenovávat podle sebe, abych v tom měl pořádek. Ach jo ... :(

Terka psala před 3 měsíci:
"jisy, děkujeme za další podnět. Ano, klienti své Hello výpisy v internetovém bankovnictví vidí již správně řazeny a nově pojmenovány - jak jsme psali výš v této diskuzi, tato úprava byla plánována během měsíce března. ...."
Úroveň
Odznak +4
Děkujeme všem za vaše reakce k výpisům.

Tyto technické problémy, o kterých nám napsala nejen maminka1 u výpisů evidujeme a v následujících měsících budou určitě opraveny.

Děkujeme vám za pochopení a přejeme hezký zbytek dne.
Úroveň
Odznak +2
Kdyby bylo v názvu výpisu místo jména měsíce jen číslo, vyřešilo by to jak problém s háčky, tak problém s řazením výpisů dle názvu, ale "někdo tam nahoře", kdo nerozumí počítačům, si asi myslí, že mít v názvu souborů s výpisy slovní pojmenování s diakritikou je prostě víc cool než jednoduché a mezinárodně srozumitelné číslo. Omlouvám se za ironii, ale vážně mě to už vytáčí, přitom řešení by bylo tak jednoduché.
Dokonce i za dob starého Cetelemu to fungovalé lépe. Tam byly názvy výpisů ve tvaru "cetelem-vypis-20179.pdf" (tj. výpis za září 2017) a vše fungovalo tak, jak má.
Úroveň
Odznak +1
V případě chyb platí v bankách pravidlo č. 1: zatloukat, zatloukat a zase zatloukat. Pokud již není zbytí, jednorázově chybu přiznat jednotlivci, nikoliv proboha všem klientům ve výpise a to ještě několik měsíců po sobě.
Mně připadá, že HB převzala bankovní systém ze zahraničí a jeho implementace v ČR není zatím zcela zdařilá, např. také chybná diakritika v názvu účtu při úhradě do jiné banky, to je taky pěkná vizitka.
Úroveň
Odznak +2
Každopádně se bance daří s každým novým měsíčním výpisem rozproudit skomírající diskuzi na fóru ... ;)
Úroveň
Odznak +2
Nový měsíc, výpis z kreditky již dnes v IB je (2.8.), chyba v názvu souboru je konstantní ...
Úroveň
Odznak +2
Hmmm... a výpis z kreditky už je a z běžného účtu ještě ne. Jinak, pokud se nemýlím, tak přístí měsíc bude problém s diakritikou v názvu souboru již 100% odstraněn. A nejméně do začátku října se neobjeví ;)
Úroveň
Odznak +2
Je 2.8. a čas 14:40 a stále nejsou v IB výpisy z BÚ. Že by byly výpisy z kreditky upřednostňovány, aby je ČP stačila doručit do termínu minimální splátky ? :) (Těm, co dávají přednost doručení poštou.).
Úroveň
Odznak +2
( zrušil jsem příspěvek )
Úroveň
Odznak +2
3. 8. 13:32 - výpis z BÚ stále není k dispozici - stihnete to do víkendu?
Úroveň
Odznak +2
3.8. 14:55 .... Už jsou výpisy všechny.
Úroveň
Odznak +2
Já nevím, co se vám nelíbí. Taková mBank poslala všechny výpisy teprve dnes v poledne. To je na tom ještě HB! v průměru mnohem lépe. :D
Úroveň
Odznak +2
Jenže mBank ma on-line zobrazení blokací a taky v historii jsou videt premie, coz se o HB! rict neda. Prave proto vsichni cekame na vypis.
Úroveň
Odznak +2
Ještě mám takovou drobnost - asi 14 dní mi nesedí disponibilní částka na kreditce s tím, co by tam mělo být - mám tam konstantní rozdíl. Volám na infolinku a říkám "na kreditce s variabilním symbolem XY mám už dlouho blokovanou částku AB Kč, není tam nějaká blokace, kterou nevidím v bankovnictví?". Odpověď: "Kartu blokovanou nemáte".:@ Má reakce: "Myslím blokaci, nějakou od obchodníka, nezaúčtovanou platbu, pokus o ni atd.". Odpoveď: "prověřím - ano, máte blokace z obchodů - seznam". No super, jenže blokace, které mi infolinka sdělila, se týkaly jiné karty a s tou, na kterou jsem se ptal, to nijak nesouviselo. JInými slovy, to fakt nemělo cenu. Neměli byste na infolince někoho, kdo rozumí mluvenému slovu a nezaměňuje fakta?
Závěr: 10 minut hovoru o ničem, výsledku jsme se nedobrali. Počkám na výpis a podám reklamaci...
Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Ještě mám takovou drobnost - asi 14 dní mi nesedí disponibilní částka na kreditce s tím, co by tam mělo být - mám tam konstantní rozdíl. Volám na infolinku a říkám "na kreditce s variabilním symbolem XY mám už dlouho blokovanou částku AB Kč, není tam nějaká blokace, kterou nevidím v bankovnictví?". Odpověď: "Kartu blokovanou nemáte".:@ Má reakce: "Myslím blokaci, nějakou od obchodníka, nezaúčtovanou platbu, pokus o ni atd.". Odpoveď: "prověřím - ano, máte blokace z obchodů - seznam". No super, jenže blokace, které mi infolinka sdělila, se týkaly jiné karty a s tou, na kterou jsem se ptal, to nijak nesouviselo. JInými slovy, to fakt nemělo cenu. Neměli byste na infolince někoho, kdo rozumí mluvenému slovu a nezaměňuje fakta?
Závěr: 10 minut hovoru o ničem, výsledku jsme se nedobrali. Počkám na výpis a podám reklamaci...

jujec, požádala jsem kolegy, aby se s Vámi v této záležitosti znovu spojili. Věříme, že se vše vysvětlí.
Přeji hezký den.
Úroveň
Odznak +2
Dobrý den,
děkuji za předání - kolegové prověřovali a vysvětlení bylo takové, že chápu, co se stalo, ale opět nechápu toho, kdo takový systém vymyslel. Připomíná mi to příběh o tom, jak se měsíc před skončením platnosti blokuje Alza karta, protože "je to tak nastavené".
Pokud Alza stornuje platbu z karty, peníze se na kartu vracejí. Jenže zároveň si HB! strhává 5 procent z takto vrácené platby (což odpovídá prémii za platbu na Alza). A zde nastává systémový problém -prémie za platbu se připisují až poslední den v měsíci (a to včetně prémií ze stornovaných plateb), ale prémie ze stornovaných plateb se zároveň strhnou hned. Takže se sníží disponibilní zůstatek klienta , protože to tak někdo blbě vymyslel.
Co k tomu dodat - na konci měsíce je vše OK, ale banka klienta "pokutuje" v podobě snížení úvěrového rámce za to, že si dovolil stornovat objednávku. A to ještě musím doufat, že se na konci měsíce vše správě zaúčtuje. A oč lepší by bylo, kdyby tyto blokace byly někde vidět. Ale chápu, že loga obchodníků v platbách jsou důležitější než zobrazení blokací :(

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)