výpisy


Zobrazit první příspěvek

Odpovědi: 117

Úroveň
Odznak +4
jujec napsal/-a:

Dobrý den,
děkuji za předání - kolegové prověřovali a vysvětlení bylo takové, že chápu, co se stalo, ale opět nechápu toho, kdo takový systém vymyslel. Připomíná mi to příběh o tom, jak se měsíc před skončením platnosti blokuje Alza karta, protože "je to tak nastavené".
Pokud Alza stornuje platbu z karty, peníze se na kartu vracejí. Jenže zároveň si HB! strhává 5 procent z takto vrácené platby (což odpovídá prémii za platbu na Alza). A zde nastává systémový problém -prémie za platbu se připisují až poslední den v měsíci (a to včetně prémií ze stornovaných plateb), ale prémie ze stornovaných plateb se zároveň strhnou hned. Takže se sníží disponibilní zůstatek klienta , protože to tak někdo blbě vymyslel.
Co k tomu dodat - na konci měsíce je vše OK, ale banka klienta "pokutuje" v podobě snížení úvěrového rámce za to, že si dovolil stornovat objednávku. A to ještě musím doufat, že se na konci měsíce vše správě zaúčtuje. A oč lepší by bylo, kdyby tyto blokace byly někde vidět. Ale chápu, že loga obchodníků v platbách jsou důležitější než zobrazení blokací :(



Jujec, děkujeme za napsání a další Váš podnět.
Systémově v tomto nemáme žádnou chybu. Partnerské kreditní karty Alza mají navíc ke Cash backu 1 % na všechny nákupy ještě Cash back ve výši 5 % na nákupy v Alze, které jsou uskutečněny přes platební bránu Alzy, ne na POS terminálu.

Pokud klient z nějakého důvodu stornuje nákup, nemá na tento Cash back nárok, což je logické. Nelze přiznat 5 % za něco, co je stornováno.
Nejedná se tedy o žádnou sankci či poplatek ze strany Hello bank! vůči klientovi.

Pro lepší vysvětlení - systém je nastaven tak, že Cash backy počítá na konci každého kalendářního měsíce. Storna nákupů se řeší vždy manuálně, bohužel došlo k lidské chybě a k odúčtování Cash backu ve Vašem případě předčasně, což nás mrzí a za tuto chybu se Vám omlouváme.

Každopádně děkujeme za Váš podnět k „zobrazování stornovaných plateb“ v internetovém bankovnictví, který rádi zvážíme.

Přejeme hezký pátek i víkend.
Úroveň
Odznak +2
Máme tu nový měsíc - a velké překvapení :) . Banka upravila pojmenování výpisů na "Výpis_xxxxxxxxxxxxxx_2018_08". Tak jsme se dočkali ....
Úroveň
Odznak +2
Takze je vypis a mam na nem "pokutu" za to, ze mi banka rucne snizila bonus - uz se mi to kdysi stalo - proste mi, v rozporu se sazebnikem (ten nic takoveho nezna) banka strhla 13 haleru za to, ze mi byl priznan bonus neopravnene. Domnivam se, ze postup, kdy mi je bonus strzen, za 2 tydny pripsan a pak mi jeste banka strhne urok z neopravnene pripsaneho uroku, je nespravny - mozna bych pochopil, kdyby mi bonus pripsali hned, za tyden strhli a pak si vzali urok z teto castky (i kdyz cenik nic takoveho nic nezna). Nicmene v situaci, kdy mi banka nic nepripise, potresta me snizenim uveroveho ramce a pak si jeste vezme urok (i kdyz mam na karte preplatek, tudiz se nema nic urocit), mi nezbyva nic jineho, nez pozadat Terku, at "to nejak zaridi" - myslim opravu u me a hlavne v systemu - uz je to vice nez rok, co se mi to stalo, a doted to neni opraveno. Mne se nechce davat podnet financimu arbitrovi za uctovani castek, ktere sazebnik nezna.
Úroveň
Odznak +1
Kdyby opravu provedli obratem do dalšího výpisu, pochválil bych, ale změna takové prkotiny v systému trvala několik měsíců, takže není co chválit. Pánové buďte realisti a ne leštiči klik. :(
Úroveň
Odznak +2
MirekM napsal/-a:

Kdyby opravu provedli obratem do dalšího výpisu, pochválil bych, ale změna takové prkotiny v systému trvala několik měsíců, takže není co chválit. Pánové buďte realisti a ne leštiči klik. :(



Mě spíš překvapilo, že jsme se vůbec tak "brzy" dočkali ... :)
Úroveň
Odznak +2
Teď ještě konečně začít zobrazovat nezaúčtované transakce u KK a odstranit kabelkový způsob přenosu dat mezi systémem BÚ a KK (a s tím spojené prodlevy v převodech peněz) a ty nejhorší "poporodní" problémy banky budou snad vyřešeny. Jsem zvědavá, jestli to zvládnou do roka od spuštění banky. Pokud nestihnou zavedení barevných log obchodníků v bankovnictví, nebude mi to ani zdaleka tolik vadit.
Úroveň
Odznak +1
Před pár měsíci (do 2017/10) se daly výpisy z jedn. KK snadno odlišit, výpis obsahoval obrázek dané KK (např. zelenou "Cetelemku" a černou "E-ONku"). Bohužel toto bylo zrušeno. Poprosil bych o nějaký způsob snadného rozlišení výpisů KK. Např. mám možnost si je v IB pojmenovat.. šlo by tato jména mít na výpisech (místo 2x HELLO KREDIT)? Nebo tam vrátit ty obrázky, to člověk věděl hned! Děkuji.. (Je nepříjemné tápat, číslo úvěr. účtu se u mě liší v jedné číslici)! Nabízí se vkládat i do názvu ukládaného pdf, ale nevím, zda do toho vrtat (aby to nedopadlo blbě).
Úroveň
Odznak +2
Máte už někdo v bankovnictví výpisy z BÚ a SÚ za listopad? (výpis z KK mám)
BÚ a SÚ nemám, KK mám.
Úroveň
Odznak +2
Jsem na tom stejně.
Úroveň
Odznak +4
maminka1 napsal/-a:

Máte už někdo v bankovnictví výpisy z BÚ a SÚ za listopad? (výpis z KK mám)



Hello! Děkujeme Vám za napsání na komunitu.

Momentálně se nezobrazují výpisy k vašemu běžnému a spořicímu účtu.
Aktuálně pracujeme na technické opravě a omlouváme se všem za způsobené komplikace.
Úroveň
Odznak +2
Výpisy už jsou ...
Úroveň
Dtto v 1/2019 (zakládal jsem o tom thread), ale 7.1.2019 už výpisy v IB byly. Nějak nechápu… vždyť toto přece nevyhotovuje nějaký otrávaný a frustrovaný mukl za minimální mzdu - tohle přece musí IS udělat sám, bez zásahu kohokoliv. V pohybech všechny transakce jsou, jen je "nabubnovat" do template výpisu.
Úroveň
Odznak +1
zopakuji svůj dotaz/prosbu..
Před pár měsíci (do 2017/10) se daly výpisy z jedn. KK snadno odlišit, výpis obsahoval obrázek dané KK (např. zelenou "Cetelemku" a černou "E-ONku"). Bohužel toto bylo zrušeno. Poprosil bych o nějaký způsob snadného rozlišení výpisů KK. Např. mám možnost si je v IB pojmenovat.. šlo by tato jména mít na výpisech (místo 2x HELLO KREDIT)? Nebo tam vrátit ty obrázky, to člověk věděl hned! Děkuji.. (Je nepříjemné tápat, číslo úvěr. účtu se u mě liší v jedné číslici)! Předem děkuji o dotažení/vyřešení, u debetní karty se do výpisu její název přebírá!
Úroveň
Odznak +2
Toto je velice dobrá připomínka, obzvlášť když teď někteří lidé budou mít dva revolvingové účty s dvěma různými Hello KK (ten původní a přemigrovaný z E-ON KK - v tomto případě by nepomohl ani ten obrázek, obě kreditky budou vypadat úplně stejně a lišit se jen číslem a tím, že jedna z nich bude mít na 1 rok vedení zdarma) a k tomu mají třeba ještě nějakou další cobrandovou KK.
Úroveň
Odznak +2
Prosím banku o vyjádření, zda bývalým majitelům E-ON KK budete posílat podrobný výpis za první část měsíce ledna do doby konverze automaticky (v tom případě kdy a jakou formou) nebo si o něj budeme muset zavolat individuálně na infolinku?
Úroveň
Já si o něj napsal (požadavek přímo z IB jako přihlášený), došel mi pak na účet. Myslím na druhý den.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)