Zpracovávání požadavků i přes víkend


Úroveň
Od HB spousta věcí trvá až moc dlouho, nějaké vyřízení třeba aktivace karty, ale je i toho víc. Přitom by stačilo zadat požadavek a elektronicky by se to mohlo zpracovávat kdykoliv. Já ve středu 5. 12. požádal o znovu aktivování karty. Ve čtvrtek mi odepsali že potřebují nějaké údaje kvůli ověření ty jsem jim poslal ve čtvrtek večer. V pátek nic, potom víkend. Dnes je pondělí a napsali mi že 11. 12. bude moje karta aktivovaná. To je skoro týden. Kdyby se vše zpracovávalo i o víkendu je vše rychlejší přitom by stačilo o víkendu nemít otevřeno jako v týdnu ale mít jen víkend na zpracovávání elektronických věcí (výpisy, transfer financí, aktivace karet atd.)

Odpovědi: 14

Úroveň
Odznak +4
Hello! Děkujeme Vám za napsání na komunitu.

Bohužel přesně nerozumíme tomu, co myslíte aktivací karty?

Pokud má klient svou Hello platební kartu u sebe, je možné si ji aktivovat přímo ve svém internetovém bankovnictví Hello banking nebo kontaktní transakcí s PINem.

Budu ráda, pokud mi napíšete do soukromé zprávy Vaše celé jméno a emailovou adresu. Podíváme se na to! Protože si přejeme, abyste byl příště s našimi poskytnutými službami spokojenější.

Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +2
Pán píše, že jde o znovuaktivaci - předtím si ji z bezpečnostních důvodů (třeba ji nemohl dočasně najít) přes infolinku deaktivoval a chtěl ji znovu zprovoznit - tohle fakt nejde udělat první platbou a nejsem si jistá, zda to jde udělat v internetovém bankovnictví (nemám to jak odzkoušet) - každopádně tenhle proces znovuaktivace vážně není na počkání a nějakou dobu to trvá - a pokud do toho přijde ještě víkend...
Skutečně první aktivace snad jde také udělat přes infolinku - takhle se to dělalo kdysi a z historických důvodů možná tato možnost ještě existuje, ale nikdo ji už nevyužívá, protože je nejpomalejší ze všech.
Úroveň
Odznak +4
maminka1 napsal/-a:

Pán píše, že jde o znovuaktivaci - předtím si ji z bezpečnostních důvodů (třeba ji nemohl dočasně najít) přes infolinku deaktivoval a chtěl ji znovu zprovoznit - tohle fakt nejde udělat první platbou a nejsem si jistá, zda to jde udělat v internetovém bankovnictví (nemám to jak odzkoušet) - každopádně tenhle proces znovuaktivace vážně není na počkání a nějakou dobu to trvá - a pokud do toho přijde ještě víkend...
Skutečně první aktivace snad jde také udělat přes infolinku - takhle se to dělalo kdysi a z historických důvodů možná tato možnost ještě existuje, ale nikdo ji už nevyužívá, protože je nejpomalejší ze všech.



V prvním příspěvku od nás jsou informace ke znovu aktivování debetní platební karty. Máte pravdu, pokud by se ale jednalo o Hello kreditku, je nutné kontaktovat naši Infolinku a znovu aktivaci kreditní platební karty řešit přímo s našimi kolegy.

Děkujeme Vám za příspěvek.
Úroveň
Odznak +2
Vážně jde zablokovaná debetní karta znovuaktivovat pouhou kontaktní platbou se zadáním PINu? To je tedy dost nebezpečné. Představte si, že někomu ukradnou debetku a bohužel k tomu i PIN. Může se to stát - i když to porušuje bezpečnostní pravidla, spousta hlavně starších lidí si PIN kvůli paměti napíše na lístek do peněženky nebo přímo na tu kartu nebo si zvolí kombinaci 1234 apod. Prostě zloděj má karu i PIN. Okradený samozřejmě volal na infolinku a kartu si zablokoval a tím si myslí, že je vše vyřešeno, ale zloděj jde a udělá kontaktní platbu s použitím PINu a tím si zase kartu krásně odblokuje. To jako vážně?
Nebo stačí jen stát za někým v supermaketu. Terminály jsou běžně řešené tak, že je na ně ze strany vidět. Pak ukrást peněženku, a je vyřešeno...
Úroveň
maminka1 napsal/-a:

Pán píše, že jde o znovuaktivaci - předtím si ji z bezpečnostních důvodů (třeba ji nemohl dočasně najít) přes infolinku deaktivoval a chtěl ji znovu zprovoznit - tohle fakt nejde udělat první platbou a nejsem si jistá, zda to jde udělat v internetovém bankovnictví (nemám to jak odzkoušet) - každopádně tenhle proces znovuaktivace vážně není na počkání a nějakou dobu to trvá - a pokud do toho přijde ještě víkend...
Skutečně první aktivace snad jde také udělat přes infolinku - takhle se to dělalo kdysi a z historických důvodů možná tato možnost ještě existuje, ale nikdo ji už nevyužívá, protože je nejpomalejší ze všech.



Už jsem napsal paní soukromou zprávu a je to přesně jak říkáte, kartu jsem si deaktivoval kvůli tomu že jsem chtěl našetřit nějaké peníze jelikož neumím moc šetřit. A minulou středu jsem požádal o znovu aktivaci která přes IB nejde udělat ale musel jsem napsat žádost přes formulář.
Do toho přišel víkend potom a čekal jsem skoro týden, až dnes mi jí aktivovaly. A to myslím že právě kdyby se věci co jdou udělat elektronicky zpracovávaly i přes víkend tak by se vše mnohonásobně urychlilo.
Úroveň
Terka.HB napsal/-a:

maminka1 napsal/-a:

Pán píše, že jde o znovuaktivaci - předtím si ji z bezpečnostních důvodů (třeba ji nemohl dočasně najít) přes infolinku deaktivoval a chtěl ji znovu zprovoznit - tohle fakt nejde udělat první platbou a nejsem si jistá, zda to jde udělat v internetovém bankovnictví (nemám to jak odzkoušet) - každopádně tenhle proces znovuaktivace vážně není na počkání a nějakou dobu to trvá - a pokud do toho přijde ještě víkend...
Skutečně první aktivace snad jde také udělat přes infolinku - takhle se to dělalo kdysi a z historických důvodů možná tato možnost ještě existuje, ale nikdo ji už nevyužívá, protože je nejpomalejší ze všech.



V prvním příspěvku od nás jsou informace ke znovu aktivování debetní platební karty. Máte pravdu, pokud by se ale jednalo o Hello kreditku, je nutné kontaktovat naši Infolinku a znovu aktivaci kreditní platební karty řešit přímo s našimi kolegy.

Děkujeme Vám za příspěvek.



Dobrý den, ano je to kreditka tam kde můžu využívat peníze které jste mi umožnily k použítí a které splácím.
O tuto kreditku se jednalo.

Teď ale mám jiný dotaz, jde tato kreditka nějak úplně zrušit, aby se za ní nestrhávaly úroky? A tím by se umořovala větší částka a úroky by nebyly tak vysoké?
Úroveň
Odznak +4
Jurgen1488 napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:

maminka1 napsal/-a:

Pán píše, že jde o znovuaktivaci - předtím si ji z bezpečnostních důvodů (třeba ji nemohl dočasně najít) přes infolinku deaktivoval a chtěl ji znovu zprovoznit - tohle fakt nejde udělat první platbou a nejsem si jistá, zda to jde udělat v internetovém bankovnictví (nemám to jak odzkoušet) - každopádně tenhle proces znovuaktivace vážně není na počkání a nějakou dobu to trvá - a pokud do toho přijde ještě víkend...
Skutečně první aktivace snad jde také udělat přes infolinku - takhle se to dělalo kdysi a z historických důvodů možná tato možnost ještě existuje, ale nikdo ji už nevyužívá, protože je nejpomalejší ze všech.



V prvním příspěvku od nás jsou informace ke znovu aktivování debetní platební karty. Máte pravdu, pokud by se ale jednalo o Hello kreditku, je nutné kontaktovat naši Infolinku a znovu aktivaci kreditní platební karty řešit přímo s našimi kolegy.

Děkujeme Vám za příspěvek.



Dobrý den, ano je to kreditka tam kde můžu využívat peníze které jste mi umožnily k použítí a které splácím.
O tuto kreditku se jednalo.

Teď ale mám jiný dotaz, jde tato kreditka nějak úplně zrušit, aby se za ní nestrhávaly úroky? A tím by se umořovala větší částka a úroky by nebyly tak vysoké?



Hello! Děkujeme za dotaz.

V těchto případech vždy doporučujeme našim klientům využívat BEZÚROČNÉ OBDOBÍ. Jak přesně funguje bezúročné období na naší – vaší Hello kreditce máme i s ilustrací jednoduše vysvětleno na našich internetových stránkách:
https://www.hellobank.cz/kreditka/
Doporučujeme pročíst a pak už stačí jen využívat.

Jak zrušit svou aktivní Hello kreditku?
Zrušíte vyplněním této žádosti o zrušení: https://bit.ly/2WDXIcB
Žádost stačí Vámi podepsat a naskenovat na email: info@hellobank.cz
nebo nám ji můžete zaslat poštou. Svou Hello kreditku je možné také zrušit i u nás na pobočce v Praze, Brně nebo Ostravě.
Po uplynutí výpovědní doby dochází k jejímu zrušení.

Vždy je ale lepší napsat nám soukromou zprávu přes Facebook nebo nám zavolat na Infolinku 257 080 080, kde Vám naši kolegové rádi poradí a sdělí bližší informace přímo k Vaší Hello kreditce (přesnou výši splátky aj., protože v případě zrušení kreditní platební karty, která není doplacena je nutné uhradit nedoplatek do 30 dnů).

Věříme, že spolu najdeme řešení a žádost nebude třeba použít.
Pokud budete mít k tomu další dotaz, určitě nám napište.
Úroveň
Odznak +2
Úplně polopaticky: na výpisu z kreditky máte na výběr ze 2 částek na zaplacení - nižší vlevo do 17. dne měsíce a vyšší vpravo do 25. dne měsíce. Pokud pokaždé zaplatíte tu vyšší vpravo, nezaplatíte na úrocích už nikdy ani korunu. A ještě: nesmíte kreditkou nikdy vybírat peníze z bankomatu nebo si přeposílat peníze z kreditky na jiný účet, na to se bezúročné období nevztahuje. Jenom s ní plaťte v obchodech. Pokud jste doteď platil tu levou částku, minimálně ještě tento měsíc úroky zaplatíte, i kdybyste splatil celý dluh, co na kreditkce máte, najednou hned teď - což stejně musíte udělat, pokud nechcete už nikdy platit úroky. A v dalších měsících už vždycky platit tu částku vpravo. Kreditku nemusíte rušit - pokud s ní v daném měsíci nic nezaplatíte a nemáte na ní žádný dluh z minula, neplatíte úroky ani měsíční poplatek za vedení a klidně Vám může zadarmo navěky ležet v šuplíku jako záloha pro případ potřeby. Pokud kreditku zrušíte, může se taky stát, že v budoucnu si to rozmyslíte, požádáte banku o novou a oni Vám žádost už neschválí.
Úroveň
Odznak +1
zrovna přeposl. peníze z kreditky na účet lze i bez poplatku*
*jen je třeba to uhradit dříve
Úroveň
Odznak +2
ROlda napsal/-a:

zrovna přeposl. peníze z kreditky na účet lze i bez poplatku*
*jen je třeba to uhradit dříve


To ano, pokud to splatí ještě před koncem měsíce, ve kterém si to přeposlal, tj. ještě před vygenerováním vyúčtování na konci měsíce - ale to platí jen u některých bank (včetně HB). Někde to počítají natvrdo za každý den od přeposlání a naopak jsou zase banky, kde neúčtují ani úroky za výběr z bankomatu, pokud to splatí před vygenerováním vyúčtování (tohle HB pokud vím zase naopak nedělá). Tohle už je ale "vysoká bankovničtina" a začátečníky by to mohlo jenom mást. Kdo se ptá na to, jak rychleji umořovat dluh na kreditce, tj. používá kreditku jako půjčku, nikoliv jako nástroj k čerpání bonusů, ten tahle "kouzla" s předčasným splácením stejně používat nebude.
Úroveň
Odznak +1
maminka1 napsal/-a:

To ano, pokud to splatí ještě před koncem měsíce, ve kterém si to přeposlal, tj. ještě před vygenerováním vyúčtování na konci měsíce - ale to platí jen u některých bank (včetně HB).


Ono je to z uvedeného asi jasné, ale stejně se pro jistotu zeptám. Splatil jsem kreditku na nulu, HB mi připsala odměnu, takže tam mám pětistovku přeplatek. Když ji teď převedu na SÚ, nebudu platit žádné úroky, protože kreditní rámec pořád ještě nečerpám, tím pádem se bere jako splacený, je tak?
Tyhle nezdokumentované "vlastnosti" jsou fajn, když se o nich člověk dozví, ale zároveň je otázka, kdy si někdo v bance všimne, že to pro ni není tak úplně výhodné a zaříznou je. Jsou banky, kde se každý výběr/převod úročí okamžitě, bez ohledu, jestli jsou to půjčené peníze, nebo "moje" nad rámec, což mi taky nepřijde košer, ale šťourat v tom raději nebudu.
Úroveň
Odznak +2
Ano, pokud se převedou peníze ze zůstatku nad úvěrový rámec, neplatí se žádné úroky - není z čeho, žádný dluh nevznikne.
Úroveň
Odznak +2
Přesně tak, jediná podmínka je pohlídat si, aby byl v době generování dalšího výpisu zase nezáporný zůstatek. V době mezi tím se může na úvěrovém účtu páchat téměř cokoliv - viz další nezdokumentované vlastnosti, o kterých se píše vy-víte-kde :cool:.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)