Zřízení účtu on-line


Musím mít pas nebo řidičský průkaz, abych nemusela zřídit účet osobně na pobočce. S takovou diskriminací jsem se u žádné konkurenční bankovní instituce nikdy nesetkala. Vždy stačilo naskenovat OP + rodný list.
Jako dlouholetý klient jsem tímto postupem velmi zklamaná.
This topic has been closed for comments

Odpovědi: 4

Úroveň
Odznak +4
Děkujeme Vám za napsání na komunitu,
založení běžného účtu je nejjednodušší opravdu on-line na našem webu Hello bank!

Určitě bude stačit, když do on-line žádosti vložíte ofocený občanský průkaz a rodný list, na kterém musí být uvedeno (na rodném listě) Vaše rodné číslo. Aktuálně pracujeme na tom, aby si do blízké budoucnosti naši aktivní klienti mohli on-line požádat o Hello účet jen s občanským průkazem.

Pro bližší vysvětlení, na našich pobočkách (v Praze, Brně, Ostravě) Vám pro založení Hello účtu bude stačit jen občanský průkaz.
Přejeme hezký den.
Úroveň
Odznak +2
Tuhle chybu, pokud si vzpomínám, jste někde slibovali, že opravíte. Koukám, že i jednoduché přidání věty (respektive modifikace) při založení účtu je pro H! problém. Mě bylo tvrzeno, že při založení bude věta modifikována na něco ve způsobu "naskenujte druhý doklad (PAS, ŘP, RL)". Koukám, že se ale stále nic nestalo... škyt (narážka jak moc myslíte na klienty)
Úroveň
Odznak
Tak je i otazka, proc dlouholeti klienti, jez maji kartu, pouzivaji leta inet pristup a jejichz udaje jsou leta v db ulozene a overene a jez podepisuji mobilem notifikacni zpravy, proc maji uploadovati OP a dalsi dokumenty (zvlaste, pokud v posledni dobe vyuzili nejktery z produktu a HB ma aktualni kopii OP)
Nejde jen o praci navic - preci jen, ze scany OP pak nekde litaji po inetu /i kdyz nastesti tady jen pres SSL a v ramci HTTP uploadu/ ...
Neni spise ucelem, by bylo co nejvice aktivnich bankovnich uctu HB klientu?
Úroveň
Odznak +4
CBradio.cz napsal/-a:

Tak je i otazka, proc dlouholeti klienti, jez maji kartu, pouzivaji leta inet pristup a jejichz udaje jsou leta v db ulozene a overene a jez podepisuji mobilem notifikacni zpravy, proc maji uploadovati OP a dalsi dokumenty (zvlaste, pokud v posledni dobe vyuzili nejktery z produktu a HB ma aktualni kopii OP)
Nejde jen o praci navic - preci jen, ze scany OP pak nekde litaji po inetu /i kdyz nastesti tady jen pres SSL a v ramci HTTP uploadu/ ...
Neni spise ucelem, by bylo co nejvice aktivnich bankovnich uctu HB klientu?

Dobrý den, děkujeme Vám za dotaz.
Při zakládání on-line bankovních produktů (Hello účtu nebo Hello spořicí) využíváme vzdálené identifikace a její postupy, jedná se o tzv. uzavírání smlouvy na dálku. Musí tedy odpovídat parametrům Smlouvy o finančních službách uzavíraných na dálku podle občanského zákoníku a na základě toho požadujeme 2 doklady totožnosti, výpis z účtu, korunovou platbu.

V případě stávajících klientů s kreditními produkty, kteří žádají o debetní produkt požadujeme pro identifikaci doložení kopie OP, především z důvodu rizikovějšího produktu z pohledu legalizace výnosu z trestné činnosti a financování terorismu.
Pokud budete následně žádat o další produkty, již jako stávající klient s debetním produktem, kopie OP nebude znovu vyžadována v případě, že OP, kterou jste nám poskytl je stále validní. V těchto případech jsme přistoupili na co nejjednodušší možnou cestu ověření pro klienty, které známe. Je to tak srozumitelné?
Děkujeme za napsání a přejeme hezký den.