Zrušení neaktivního kreditního účtu a kreditky


Odznak +1
  • Průzkumník
  • 172 odpovědí
Podíval jsem se do IB a docela mne tam překvapilo zrušení neaktivního kreditního účtu a kreditky, což je samozřejmě dobře. Měl jsem to tam od doby kdy mi zamítli žádost o kreditku a pouze mne to tam zbytečně mátlo. Navíc limit toho kreditního účtu jsem měl započítaný do celkových prostředků což byl nesmysl. Místo toho tam nyní mám nabídku kreditního účtu s možností zažádat o něho.
Vidím tam ale jeden nesmysl. Je tam mj. uvedené "Získejte svůj kreditní účet během 1 minuty a mějte vždy po ruce finanční rezervu.". Jak je možné ten kreditní účet získat během 1 minuty? U mne když jsem o to před dvěma měsíci žádal trvalo několik dnů než se mi ohledně toho ozvala paní z banky a to ještě na základě moji diskuze ohledně toho zde ve fóru. Následoval asi 18 minutový hovor s čekáním na odpověď, že mi kreditka byla zamítnutá. Až po tom jsem v IB nalezl ten sice neaktivní kreditní účet což mi bylo k ničemu. Rozhodně to vše ale netrvalo a ani nemohlo trvat 1 minutu.

Odpovědi: 9

Úroveň
Odznak +1
Pokud by šlo o proklikání se předschválenou nabídkou, tak by to snad do minuty i šlo :) Klasický marketingový slogan který nemá smysl řešit :)
Úroveň
Odznak +1
Zrovna nedávno jsem to tu řešil, "Nefunkční online žádost o kreditku" se to jmenuje (neumím sdílet odkaz na téma, sorry).
Mj. mě pobavila právě ta slibovaná minuta, když je to ve skutečnosti proces na týden se zapojením České pošty a několika telefonátů. Asi opravdu myslí minutu na vyplnění kontaktního formuláře, to se dá stihnout i rychleji, ale taky mi to nepřijde jako úplně šťastná formulace.
Odznak +1
TheTiger napsal/-a:

Pokud by šlo o proklikání se předschválenou nabídkou, tak by to snad do minuty i šlo :)

Takto by to možná šlo, ale byl by to asi docela fofr. Předpokládám, že by nestačilo pouhé proklikání se, ale mezi tím by asi bylo třeba i vyplňovat nějaké údaje. V tomto případě o to ale nejde a tak ta 1 minuta je nesmysl.
TheTiger napsal/-a:

Klasický marketingový slogan který nemá smysl řešit :)

Ano marketingový slogan, ale ten bych spíše čekal někde např. v reklamě a ne v IB.

Milivoj napsal/-a:

Asi opravdu myslí minutu na vyplnění kontaktního formuláře, to se dá stihnout i rychleji, ale taky mi to nepřijde jako úplně šťastná formulace.

Ať to myslí jak chtějí tak důležité by snad mělo být to jak si to mohou myslet klienti. Myslím, že IB by nemělo být místem pro vtipkování.
Úroveň
Odznak +1
vlazy napsal/-a:

TheTiger napsal/-a:

Pokud by šlo o proklikání se předschválenou nabídkou, tak by to snad do minuty i šlo :)

Takto by to možná šlo, ale byl by to asi docela fofr. Předpokládám, že by nestačilo pouhé proklikání se, ale mezi tím by asi bylo třeba i vyplňovat nějaké údaje. V tomto případě o to ale nejde a tak ta 1 minuta je nesmysl.


Pokud by šlo o předem schválenou nabídku a jsem identifikovaný klient v IB tak není moc co vyplňovat, spíše pouze vyjádřit souhlas s nabídkou a objednat ji. Protože KK mám, nevím zdali tomu tak je, pokud jde o pouze žádost (do které je i nutno vyplňovat vícero údajů) a pak se teprve začne řešit její schválení, tak by formulace od HB měla být opravdu jiná. Pak by za tu minutu šlo spíše o zažádání než o získání.
vlazy napsal/-a:

TheTiger napsal/-a:

Klasický marketingový slogan který nemá smysl řešit :)

Ano marketingový slogan, ale ten bych spíše čekal někde např. v reklamě a ne v IB.


Ono ale takováto funkcionalita je obchodní částí, která není funkcionalitou IB v pravém slova smyslu - jde o to jak existujícímu klientovi jednoduše nabídnout novou službu a umožnit mu o ni zažádat či rovnou změnu realizovat. Je to prostě forma obchodního sdělení přítomná v IB - tedy na jediném místě kam každý klient banky jistě čas od času zavítá, proto to taky do IB banky dávají - takže tady je ta trocha marketingu na místě.
Odznak +1
Ať už to je nebo není funkcionalitou IB tak v tom IB to tam je. V IB bych čekal spíše solidní informace a ne nějaké více či méně přehnané a nereálné marketingové slogany. Jednoduše nabízet služby a umožnit o ně zažádat ano, ale ne na základě klamavých a nereálných informaci.
Úroveň
Odznak +4
Hello!

Vlazy, děkujeme Vám za podnět k zobrazení neaktivního kreditního účtu i
limitu, který se Vám započítával do celkových finančních prostředků.
Aktivně jej s kolegy řešíme.

Aktuálně jsme pro vás upravili hlášku, která se zobrazuje všem klientům (což neovlivníme) v internetovém bankovnictví nově na: Zažádejte o svůj kreditní účet během 1 minuty a mějte vždy po ruce finanční rezervu.

Děkujeme všem za reakce.
Přejeme hezký pátek i víkend.
Odznak +1
Terka.HB napsal/-a:

Hello!

Vlazy, děkujeme Vám za podnět k zobrazení neaktivního kreditního účtu i
limitu, který se Vám započítával do celkových finančních prostředků.
Aktivně jej s kolegy řešíme.

Nevím co je na tom ještě k řešeni. Myslel jsem, že tím zrušením v IB toho neaktivního kreditního účtu je už táto záležitost vyřešená.
Úroveň
Odznak +2
vlazy napsal/-a:

Terka.HB napsal/-a:

Hello!

Vlazy, děkujeme Vám za podnět k zobrazení neaktivního kreditního účtu i
limitu, který se Vám započítával do celkových finančních prostředků.
Aktivně jej s kolegy řešíme.

Nevím co je na tom ještě k řešeni. Myslel jsem, že tím zrušením v IB toho neaktivního kreditního účtu je už táto záležitost vyřešená.


V tomhle jednotlivém případě ano, ale asi se to stává i dalším lidem a oni se snaží dosáhnout stavu, aby se to už nikomu dalšímu nestalo.
Připadá mi to jako obdoba situace s výměnou platebních nálepek, kdy se i ty zrušené/vyměněné stále zobrazují a započítávají do celkového počtu 3 a člověk tak nemá možnost si zažádat o nové.
Odznak +1
maminka1:
Předpokládal jsem, že to snad vyřešili nějak centrálně, tak aby se neaktivní kreditní účty z důvodů zamítnuté kreditky nezobrazovaly v IB nikomu nebo možná ani nezakládaly když tím zamítnutím kreditky k tomu ani není důvod. Je ale možné, že to může být i tak jak to popisuješ.

Odpovědět

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)